Grenzen trekken dat blijft lastig ook in de EU en NAVO, je weet maar nooit wat die mafketels nu weer gaan doen toch?quote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, het meurt nogal, maar waar trek je dan de grens...
Nou sommige genres zijn wel zum kotsen.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar van harde muziek hoef je niet te kotsen
Van mij mogen mensen gerust hun zooi in de trein opeten hoor. Mijn wil is niet wet (alhoewel ik vandaag in de bus een bordje zag met "verboden te eten")quote:Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op. Die paar minuutjes dat iemand een boterham zit te eten.Echt, waar mensen zich al niet aan kunnen ergeren.
Daarbij weet je niet hoe lang TS moet reizen. Als je een uur moet reizen kan ik me voorstellen dat je even een boterham wil eten. Mensen moeten eens wat verdraagzamer worden. Als er niet geklaagd word over roken, vind men wel weer iets nieuws om zich aan te storen. Als dadelijk eten en drinken verboden is in de trein, klaagt men wel weer over teenslippers etc._! Klagende Nederlanders.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:26 schreef speknek het volgende:
Misschien is ze allergisch voor pinda's en ligt ze nu in anaphylactische shock met schuim op d'r mond te trillen?
Bij pindakaas.quote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, het meurt nogal, maar waar trek je dan de grens...
En dat geld niet andersom dan?quote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Merkie het volgende:
Waarom is iedereen hier zo ongelofelijk asociaal? Pindakaas meurt als een malle. Kan je wel zeggen "moet je niet met het OV gaan", maar met het OV gaan betekent dat je samen met andere mensen reist en dat betekent dat je ook wel rekening kan houden met anderen.
Ja, dus ook met mensen die stinken, pindakaas eten, friet eten, praten, dik zijn, piercings hebben, gothic zijn, tattoos hebben, telefoneren etc etc. Of moeten we stil, met de armen over elkaar vastgebonden in de trein zitten waarbij we alleen mogen bewegen als we ons eindbestemming hebben bereikt? Tolerantie werkt 2 kanten op.quote:samen met andere mensen reist
Ben je zo dom als je niet begrijpt dat stinkend voedsel meenemen in de trein niet sociaal is?quote:Op maandag 8 september 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat geld niet andersom dan?
[..]
Ja, dus ook met mensen die stinken, pindakaas eten, friet eten, praten, dik zijn, piercings hebben, gothic zijn, tattoos hebben, telefoneren etc etc. Of moeten we stil, met de armen over elkaar vastgebonden in de trein zitten waarbij we alleen mogen bewegen als we ons eindbestemming hebben bereikt? Tolerantie werkt 2 kanten op.
Nee, maar ik kan wel zelf ergens anders gaan zitten. Zoals ik al vaker heb gezegd, als geen last van anderen wil hebben moet je maar op de noordpool gaan wonen. Jij bent ook zo'n ongelooflijk onverdraagzame teringlijer waar iedereen voor moet wijken omdat jij niet zelf even ergens anders kan gaan zitten? Dat noem ik pas asociaal, vinden dat anderen zich maar aan jou moeten aanpassen omdat iemand even, nog geen 10 minuten een broodje pindakaas aan het eten is.quote:Op maandag 8 september 2008 20:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben je zo dom als je niet begrijpt dat stinkend voedsel meenemen in de trein niet sociaal is?
Die vrouw heeft groot gelijk. Die shit stinkt vreselijk. Je bent mooi in de aap gelogeerd als je naast zo'n pindakaas etende pauper in een volgepakte bus/trein zit.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 09:23 schreef kikoooooo het volgende:
Vanochtend, intercity van 7:44 vanuit Groningen richting Zwolle. Ik besluit mn zopas gesmeerde boterham met pindakaas te nuttigen samen met mijn 'grote koffie' uit de Kiosk.
Begint zo'n vrouw, die notabene aan de andere kant van het pad zit te zeuren: "Jongeman, het is niet netjes pindakaas te eten in een openbare ruimte, is je dat thuis nooit geleerd?"
ik: "Dan moet u niet met de trein gaan"
Zij: "Stuk ontfatsoen"
Het mens was denk ik een jaar of 35Gedroeg zich als een 60 jarige.
Tief op in je eigen auto als je loopt te zeiken in het OV
Nou het zou inderdaad het beste zijn als iedereen stil in de trein zat zonder iemand te storen door stank, lawaai of andere irritant gedrag.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat geld niet andersom dan?
[..]
Ja, dus ook met mensen die stinken, pindakaas eten, friet eten, praten, dik zijn, piercings hebben, gothic zijn, tattoos hebben, telefoneren etc etc. Of moeten we stil, met de armen over elkaar vastgebonden in de trein zitten waarbij we alleen mogen bewegen als we ons eindbestemming hebben bereikt? Tolerantie werkt 2 kanten op.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:25 schreef cheqy het volgende:
Ze heeft gelijk. Pindakaas is ranzig en ruikt ranzig.
Ben ik wel met je eens, maar is niet reeel. In een samenleving leef je samen en daar willen dingen nog wel eens botsen. Ik wil ook best rekening houden met een ander, maar je druk maken om iemand die een boterham met pindakaas zit te eten gaat in mijn ogen wel erg ver.quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Nou het zou inderdaad het beste zijn als iedereen stil in de trein zat zonder iemand te storen door stank, lawaai of andere irritant gedrag.
Jij bent echt sadquote:Op maandag 8 september 2008 21:28 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Die vrouw heeft groot gelijk. Die shit stinkt vreselijk. Je bent mooi in de aap gelogeerd als je naast zo'n pindakaas etende pauper in een volgepakte bus/trein zit.
Ja absoluut, die kut stank en rook.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 21:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij bent echt sad
Je klaagt ook over barbeques?
Of speciale coupes voor mensen die geen last van een ander willen hebben. Dat ze die dan ook meteen de zee in laten rijden!quote:Op maandag 8 september 2008 21:53 schreef Roflbroek het volgende:
Speciale coupés voor pindakaas eters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |