Pricelessquote:Op maandag 8 september 2008 12:39 schreef B1nulnul het volgende:
Het enige antwoord op dat wijf uit de op is dan ook een harde boer, vergezeld door de vraag: 'is dat zo?'.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:26 schreef Yi-Long het volgende:
Je had die boterham met pindakaas in haar gezicht moeten uitsmeren, en daarna je koffie over haar heen moeten gooien en haar een schop na geven
Zo heb ik dat thuis geleerd
Ik at pas patat friet in de treinquote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Patat ook. Koffie ook (voor mensen die er niet van houden, dan). Mensen die hebben gerookt ook. Zullen we dat dan ook maar allemaal uit de trein gooien, en de regel instellen dat er in een trein alleen water gedronken mag worden?
Jaja, held.quote:Op maandag 8 september 2008 14:13 schreef FMK het volgende:
Pindakaas stinkt ook inderdaad.
al zou ik in jouw positie het broodje pindakaas in haar gezicht gedrukt hebben, bemoeierig kutwijf.
Hoe treurig.quote:Op maandag 8 september 2008 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik at pas patat friet in de trein
TEH SHAMEquote:
Dan had je haar moeten slaan want het is 'patat'quote:Op maandag 8 september 2008 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TEH SHAME
Er kwam ook zo'n vrouw binnen (bij die 4x 4 persoon banken gedeelte) "Het ruikt hier naar friet"
Nee hoor, ik at geen gebakken aardappelenquote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dan had je haar moeten slaan want het is 'patat'
Ik zei toch ook niet dat je aan de krieltjes oftewel pomme parisïenne zat?quote:Op maandag 8 september 2008 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee hoor, ik at geen gebakken aardappelen
Laten we die patat/friet discussie maar niet beginnenquote:Op maandag 8 september 2008 14:27 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat je aan de krieltjes oftewel pomme parisïenne zat?
Ik weet het, maar ik verveel me.quote:Op maandag 8 september 2008 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laten we die patat/friet discussie maar niet beginnen
Niet waar, ik ben broodmager en vreet de godganse dag pindakaasch!quote:Op maandag 8 september 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Pindakaas wordt alleen gegeten door dikke mensen.
[open deur]quote:Op maandag 8 september 2008 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had lekker een bifi worstje gegeten in het vliegtuigje zag sommige mensen wel een beetje draaien van "hmm wat ruik ik/ beetje vragend kijken" maar niemand zei dat het onfatsoendelijk was
Bifi worstjes
Hmmm ???quote:Op maandag 8 september 2008 15:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[open deur]
En nu? Broek leeg?
[/open deur]
uhuquote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die 's ochtends patat gaan eten in de trein. Zijn die er echt?
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |