Klaag jij nu over klagende Nederlanders?quote:Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op. Die paar minuutjes dat iemand een boterham zit te eten.Echt, waar mensen zich al niet aan kunnen ergeren.
Daarbij weet je niet hoe lang TS moet reizen. Als je een uur moet reizen kan ik me voorstellen dat je even een boterham wil eten. Mensen moeten eens wat verdraagzamer worden. Als er niet geklaagd word over roken, vind men wel weer iets nieuws om zich aan te storen. Als dadelijk eten en drinken verboden is in de trein, klaagt men wel weer over teenslippers etc._! Klagende Nederlanders.
quote:Op maandag 8 september 2008 11:41 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Klaag jij nu over klagende Nederlanders?
Maar buiten dat vind ik het gewoon kansloos dat mensen zo snel klagen om dit soort kleine dingen. Die vrouw moet gewoon lekker naar Afrika gaan, daar hebben ze geen pindakaas en ook geen treinen.quote:Op maandag 8 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar janken over klagers is toch altijd leukAnders zou KLB geen bestaansrecht hebben.
Nee, door zo ziekelijk veel te betalen voor eenvoudige broodjes, verpest je de markt. De goed besmeerde eigen boterham met pindakaas is daarentegen zeer zeker geoorloofd.quote:Op maandag 8 september 2008 12:23 schreef immortalsean het volgende:
ik eet af en toe wel broodjes ham/kaas en broodjes parmaham van de la place in de trein ... mag dat wel?
Smullers patat is lekker man.quote:Op maandag 8 september 2008 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is maar 1 ding wat erger meurt dan pindakaas in de trein en dat is smullers (poging tot) patat![]()
Ja, helaas welquote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die 's ochtends patat gaan eten in de trein. Zijn die er echt?
.
Een bruine boterham met pindakaas is een veel gezondere en goedkopere manier.quote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die 's ochtends patat gaan eten in de trein. Zijn die er echt?
.
je kan ook gewoon een kwartier eerder opstaan en thuis ontbijtenquote:Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op. Die paar minuutjes dat iemand een boterham zit te eten.Echt, waar mensen zich al niet aan kunnen ergeren.
Daarbij weet je niet hoe lang TS moet reizen. Als je een uur moet reizen kan ik me voorstellen dat je even een boterham wil eten. Mensen moeten eens wat verdraagzamer worden. Als er niet geklaagd word over roken, vind men wel weer iets nieuws om zich aan te storen. Als dadelijk eten en drinken verboden is in de trein, klaagt men wel weer over teenslippers etc._! Klagende Nederlanders.
Waarom? Als ik een kwartier kan uitslapen omdat ik toch een uur in de trein moet zitten en daar prima kan eten. Ze moeten gewoon niet janken, klaar uit.quote:Op maandag 8 september 2008 13:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een kwartier eerder opstaan en thuis ontbijten
Dat ook. Maar sowieso die houding van sommigen hier dat je vooral geen last van een ander moet hebben dat is nog wel het meest trieste. Mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet meer en de verdraagzaamheid is ook niet iets om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 8 september 2008 13:31 schreef spoor4 het volgende:
Het is ook verschrikkelijk onbeschoft om een wildvreemde volwassen man als een kleuter aan te spreken op zijn gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |