Maar janken over klagers is toch altijd leukquote:Op maandag 8 september 2008 10:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Die laatste geldt dan ook voor jou, maar dan voor achter je PC.
Truequote:Op maandag 8 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar janken over klagers is toch altijd leukAnders zou KLB geen bestaansrecht hebben.
PANDA pindakaasquote:Op maandag 8 september 2008 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Het ligt er ook aan welke pindakaas. De pindakaas van AH vind ik minder stinken dan die van Calve.
Je kont meurt.quote:Op maandag 8 september 2008 10:43 schreef Dr.Crane het volgende:
Terecht dat ze er wat van zei, pindakaas meurt
Iemand die 's'morgens vroeg friet speciaal zit te eten in de trein is vele malen erger.quote:Op maandag 8 september 2008 09:25 schreef cheqy het volgende:
Ze heeft gelijk. Pindakaas is ranzig en ruikt ranzig.
nou boehoequote:Op maandag 8 september 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Godverdomme, m'n lemming is op slot gegooid!.
je bent gewoon boos dat ik t niet met je eens benquote:
Maak een nieuwe. En als die op slot gaat weer, gewoon vol blijven houden.quote:Op maandag 8 september 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Godverdomme, m'n lemming is op slot gegooid!.
Jij mag jezelf niet voor een trein gooien want dan heb ik vertraging, zit ik langer met bovenstaande stinkerds in de trein en het lijk gaat ook stinken.quote:Op maandag 8 september 2008 11:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Jij mag geen pindakaas eten, want ik vind dat dat stinkt.
Jij mag geen koffie drinken, want ik vind dat dat stinkt.
Jij mag niet roken voordat je de trein in gaat, want ik vind dat dat stinkt.
Jij mag geen parfum dragen, want ik vind dat dat stinkt.
Jij mag de avond ervoor geen knoflook eten, want ik vind dat dat stinkt.
Boo fucking hoo. Ga dan met de auto of gooi jezelf voor de trein als je de aanwezigheid van andere mensen niet kunt verdragen.
Het OV moet daarom nog geen stinkboel worden. Het is al erg genoeg zo, als mensen zoals TS dan nog eens die meurende zooi gaan zitten eten is dat gewoon onaangenaam. TS kan ook gewoon een paar minuutjes wachten tot hij uitstapt, toch?quote:Op maandag 8 september 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Als je geen last wil hebben van andere mensen moet je niet met het OV gaan maar dan moet je lekker thuisblijven of een auto kopen... of helikopter.
Hoe ze het zegt ook, "heb je dat nooit geleerd?" Wat een trut.quote:Op maandag 8 september 2008 09:23 schreef kikoooooo het volgende:
Begint zo'n vrouw, die notabene aan de andere kant van het pad zit te zeuren: "Jongeman, het is niet netjes pindakaas te eten in een openbare ruimte, is je dat thuis nooit geleerd?"
Ach kom op. Die paar minuutjes dat iemand een boterham zit te eten.quote:Op maandag 8 september 2008 11:16 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het OV moet daarom nog geen stinkboel worden. Het is al erg genoeg zo, als mensen zoals TS dan nog eens die meurende zooi gaan zitten eten is dat gewoon onaangenaam. TS kan ook gewoon een paar minuutjes wachten tot hij uitstapt, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |