Patat ook. Koffie ook (voor mensen die er niet van houden, dan). Mensen die hebben gerookt ook. Zullen we dat dan ook maar allemaal uit de trein gooien, en de regel instellen dat er in een trein alleen water gedronken mag worden?quote:Op maandag 8 september 2008 09:42 schreef schatje het volgende:
Pindakaas stinkt door de hele trein heen.
Groot gelijk, volvreten moet je doen voordat je in de trein komt te zitten.quote:Op maandag 8 september 2008 09:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, ik vind de mensen die friet gaan eten in de trein veel erger.
Daar krijg ik ook ontzettende honger van, dus dat moet men eens gaan laten.
Ligt eraan, als het Marco Borsato oid is wel.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar van harde muziek hoef je niet te kotsen
Ik vond jouw opmerking hypocriet en voor de rest heb ik geen oordeel over jou. Dat maak je er zelf van. Ja, het valt me nu op dat je snel uit je slof schiet.quote:Op maandag 8 september 2008 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je gaat iemand beoordelen die je helemaal niet kent?Ik vind het nogal dom om zulke posts te maken als je iemand niet kent, maar goed.
Wie heeft er nu een oordeel over wie?quote:Maar ga jij je maar lekker ergeren aan mensen die pindakaas eten in de trein, zolang daar geen verbod op komt mag iedereen van mij lekker pindakaas eten in de trein, tot een stel huilies waar jij duidelijk tot behoort gaat klagen bij de overheid, net als dat rookhuilies het zover hebben gekregen dat er niet meer gerookt mag worden in de horeca etc.
Weer een oordeel over mij.quote:Echt, sommige mensen zijn een stel jankerds die niks van een ander kunnen hebbenmisschien moet je dan niet in een land als Nederland gaan wonen waar iedereen hutjemutje op elkaar woont maar naar een land gaan waar in een straal van 20KM geen mensen te bekennen zijn waar je last van kan hebben.
Vast houden aan regels. Uit je eigen rekening met mensen houden is jou vreemd?quote:Op maandag 8 september 2008 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou is onbekend dat je in de trein geen harde muziek mag draaien? Is gewoon een reglement van de NS, dat is dus de reden dat ik het logisch vind als mensen daarover gaan klagen. Daarbij, hoe lang doe jij erover om een boterham met pindakaas te eten? Dat duurt nog geen 10 minuten.
Als 2 homo's elkaar aan aflebberen zijn in de 2 stoelen voor jou zeg je dat dan ook?quote:Op maandag 8 september 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Echt, wat een mieperts in dit topicAls je geen last wil hebben van andere mensen moet je niet met het OV gaan maar dan moet je lekker thuisblijven of een auto kopen... of helikopter.
Eten en drinken gewoon verbieden in de trein.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Patat ook. Koffie ook (voor mensen die er niet van houden, dan). Mensen die hebben gerookt ook. Zullen we dat dan ook maar allemaal uit de trein gooien, en de regel instellen dat er in een trein alleen water gedronken mag worden?
Mag ik geen eigen bier meer meenemen in de trein dan?quote:Op maandag 8 september 2008 10:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Eten en drinken gewoon verbieden in de trein.
Of is dat eigenlijk al het geval
Goddank niet! Moet er niet aan denken om 2 uur niks te mogen eten of drinkenquote:Op maandag 8 september 2008 10:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Eten en drinken gewoon verbieden in de trein.
Of is dat eigenlijk al het geval
Wie soept het allereerste "verboden pindakaas te eten"-bord in elkaar?quote:Op maandag 8 september 2008 10:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Goddank niet! Moet er niet aan denken om 2 uur niks te mogen eten of drinken
Maar misschien is een coupé waarin boterhammen met pindakaas verboden zijn een optie? Er is ook al een stiltecoupé, dus waarom dan geen pindakaasloze coupé
quote:Op maandag 8 september 2008 10:09 schreef Locusta het volgende:
Leuk he, al die bemoeizuchtige mensen in de trein![]()
Als je nou pindakaas wilt eten. Ga dan maar lekker met de auto naar je werk.
Ik ga niet vaak met de trein maar op zo'n lange reis neem ik toch altijd 2 boterhammen met pindakaas en 2 halve liters bier mee.quote:Op maandag 8 september 2008 10:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Goddank niet! Moet er niet aan denken om 2 uur niks te mogen eten of drinken
Maar misschien is een coupé waarin boterhammen met pindakaas verboden zijn een optie? Er is ook al een stiltecoupé, dus waarom dan geen pindakaasloze coupé
quote:Op maandag 8 september 2008 10:10 schreef Klautje het volgende:
Lekkere chillebille in de bus en trein, je weet tog. Fok die haters, muziek op 10 en een zakkie chips in de stoel naast je. The good life.
Wat ik bedoelde is dat jij er van uit ging dat ik wel zou gaan klagen over rokers, wat ik een beetje een domme opmerking vind, vandaar dat ik dan hetzelfde bij jou doe.quote:Op maandag 8 september 2008 10:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking hypocriet en voor de rest heb ik geen oordeel over jou. Dat maak je er zelf van. Ja, het valt me nu op dat je snel uit je slof schiet.
[..]
Wie heeft er nu een oordeel over wie?Maar voor de rest hoef je je niet druk te maken hoor, ik verplaats me al jaren met de auto. Ik weet niet eens hoe een trein er van binnen uit ziet, ik geef alleen een mening.
[..]
Weer een oordeel over mij.Ik ben geboren en woon in Amsterdam en ik heb het erg gezellig, kut voor je he?
True, maar kom op, als je je al gaat ergeren aan mensen die pindakaas eten. Straks gaan mensen zich nog ergeren aan mensen die zich bewegen in de trein, of slapen.quote:Op maandag 8 september 2008 10:05 schreef cheqy het volgende:
[..]
Vast houden aan regels. Uit je eigen rekening met mensen houden is jou vreemd?
quote:Op maandag 8 september 2008 10:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Als 2 homo's elkaar aan aflebberen zijn in de 2 stoelen voor jou zeg je dat dan ook?
quote:Op maandag 8 september 2008 10:10 schreef Klautje het volgende:
Lekkere chillebille in de bus en trein, je weet tog. Fok die haters, muziek op 10 en een zakkie chips in de stoel naast je. The good life.
Zoveel kwaliteit in dit topic.quote:Op maandag 8 september 2008 10:12 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik ga niet vaak met de trein maar op zo'n lange reis neem ik toch altijd 2 boterhammen met pindakaas en 2 halve liters bier mee.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat jij er van uit ging dat ik wel zou gaan klagen over rokers, wat ik een beetje een domme opmerking vind, vandaar dat ik dan hetzelfde bij jou doe.
En ik geef ook alleen een mening, OV heb ik jaren geleden al opgegeven door alle vertragingen etc.
Deze post van mij was als een vraag bedoelt, ik zie nu net pas dat ik er geen vraagteken achter had gezet en de vraagstelling niet helemaal klopt. Mijn fout dus.quote:Op maandag 8 september 2008 09:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Maar als ik naast jou zit en ik steek een sigaret op ga je vast en zeker janken.
Het gaat mij er niet om dat ik me er aan erger maar dat ik gewoon niet tegen die lucht kan. Bij mij slaat het echt op mijn strot en er zijn wel meer mensen die dat hebben. Voor de rest zal het mij een worst zijn wat een ander vreet.quote:True, maar kom op, als je je al gaat ergeren aan mensen die pindakaas eten. Straks gaan mensen zich nog ergeren aan mensen die zich bewegen in de trein, of slapen.Ik vind het gewoon te kansloos voor woorden, sorry dat ik het zeg.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[..]
Zoveel kwaliteit in dit topic.
[ afbeelding ]
Vooruit:quote:Op maandag 8 september 2008 10:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wie soept het allereerste "verboden pindakaas te eten"-bord in elkaar?
Die laatste geldt dan ook voor jou, maar dan voor achter je PC.quote:Op maandag 8 september 2008 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooruit:
[ afbeelding ]
Maar persoonlijk ben ik meer voor dit bord:
[ afbeelding ]
Okee, maar niet dusquote:Op maandag 8 september 2008 10:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
[..]
Deze post van mij was als een vraag bedoelt, ik zie nu net pas dat ik er geen vraagteken achter had gezet en de vraagstelling niet helemaal klopt. Mijn fout dus.![]()
[..]
Nou, kijk als jij mij op een normale manier zou vragen "Goh, ik kan niet zo goed tegen de lucht van pindakaas, zou je die niet willen eten?" Dan zou ik er wel gehoor aan gaan geven en ergens anders gaan zitten. Maar zoals deze mevrouw het tegen TS zegt komt het over alsof het een regel is en dat een ander maar moet weten dat het niet netjes is. Dat vind ik gewoon een beetje raar.quote:Het gaat mij er niet om dat ik me er aan erger maar dat ik gewoon niet tegen die lucht kan. Bij mij slaat het echt op mijn strot en er zijn wel meer mensen die dat hebben. Voor de rest zal het mij een worst zijn wat een ander vreet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |