En toen was het een fanatieke karateka.quote:Op maandag 8 september 2008 09:26 schreef Yi-Long het volgende:
Je had die boterham met pindakaas in haar gezicht moeten uitsmeren, en daarna je koffie over haar heen moeten gooien en haar een schop na geven
En zo krijgt Yi-Long verkering.quote:Op maandag 8 september 2008 09:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
En toen was het een fanatieke karateka.
Dat eindigt in karatekaas.quote:Op maandag 8 september 2008 09:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verkering met mij levert zelden een happy ending op.
Misschien moet je met Aissati trouwenquote:Op maandag 8 september 2008 09:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verkering met mij levert zelden een happy ending op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die klagen over andere mensen in het OV om zoiets moeten maar gewoon een auto kopenAls je nou harde muziek draait of zo, dan kan ik het nog snappen... maar dat van dat eten van pindakaas in openbare ruimte niet netjes is heb ik nog nooit gehoord
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:40 schreef BobbyB het volgende:
TS ben je moslim? Dan had je d'r inelkaar moeten timmeren, want zo is dat jou thuis geleerd en het is cultuur.Hypocriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die klagen over andere mensen in het OV om zoiets moeten maar gewoon een auto kopenAls je nou harde muziek draait of zo, dan kan ik het nog snappen...
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
TS vindt pindakaas lekker, als jij er last van hebt kun je toch ergens anders gaan staan? Of gewoon niet met het OV reizen. Nog beter.quote:Op maandag 8 september 2008 09:42 schreef schatje het volgende:
Die vrouw heeft gelijk. Wees haar dankbaar dat ze je er attent op hebt gemaakt. Een volgende keer dus niet meer doen. Pindakaas stinkt door de hele trein heen.
Maar als ik naast jou zit en ik steek een sigaret op ga je vast en zeker janken.quote:Op maandag 8 september 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Echt, wat een mieperts in dit topicAls je geen last wil hebben van andere mensen moet je niet met het OV gaan maar dan moet je lekker thuisblijven of een auto kopen... of helikopter.
Kneusquote:
Deze opmerking heb ik hier vaak voorbij zien komen. Snappen jullie nu zelf niet dat dit slaat als een lul op een wasbord?quote:Op maandag 8 september 2008 09:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
TS vindt pindakaas lekker, als jij er last van hebt kun je toch ergens anders gaan staan? Of gewoon niet met het OV reizen. Nog beter.
Ja, want je mag niet roken in de trein. Maar verder zul je mij niet horen, ik klaag niet over rokers, als je mij zou kennen of uberhaupt mijn posts had je kunnen weten dat rokers mij geen zak uitmaken. Helaas voor jou.quote:Op maandag 8 september 2008 09:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Maar als ik naast jou zit en ik steek een sigaret op ga je vast en zeker janken.
Roken is dodelijk, pindakaas niet*quote:Op maandag 8 september 2008 09:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Maar als ik naast jou zit en ik steek een sigaret op ga je vast en zeker janken.
TS ben je moslim? Dan had je d'r inelkaar moeten timmeren, want zo is dat jou thuis geleerd en het is cultuur.Als ie moslim was en dat zou doen, zou hij ZWAAR in overtreding zijn: het is ramadan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die klagen over andere mensen in het OV om zoiets moeten maar gewoon een auto kopenAls je nou harde muziek draait of zo, dan kan ik het nog snappen... maar dat van dat eten van pindakaas in openbare ruimte niet netjes is heb ik nog nooit gehoord
Ik vind het ook onzin trouwens. Je hebt mensen die overal over zeiken, en dit was er overduidelijk eentje...
Nee, jouw gezeik slaat nergens op. Als je met het OV gaat weet je dat je last kunt krijgen van andere mensen en hun gewoontes. Als je allergisch daarvoor bent moet je misschien hulp zoeken of gewoon lekker thuis blijven.quote:Op maandag 8 september 2008 09:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
Deze opmerking heb ik hier vaak voorbij zien komen. Snappen jullie nu zelf niet dat dit slaat als een lul op een wasbord?
Ik ga iemands postgeschiedenis doornemen voor ik reageer.quote:Op maandag 8 september 2008 09:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, want je mag niet roken in de trein. Maar verder zul je mij niet horen, ik klaag niet over rokers, als je mij zou kennen of uberhaupt mijn posts had je kunnen weten dat rokers mij geen zak uitmaken.
Nananananaaaa.quote:Helaas voor jou.
Je had moeten zeggen dat het geen pindakaas was, maar hondenpoep met stukjes mais. Oh en of ze ook behoefte had aan een hapje. En dan vervolgens luid smakkend je broodje te verorberen, om het af te sluiten met een heerlijke pindakaas boer.quote:Op maandag 8 september 2008 09:23 schreef kikoooooo het volgende:
Vanochtend, intercity van 7:44 vanuit Groningen richting Zwolle. Ik besluit mn zopas gesmeerde boterham met pindakaas te nuttigen samen met mijn 'grote koffie' uit de Kiosk.
Begint zo'n vrouw, die notabene aan de andere kant van het pad zit te zeuren: "Jongeman, het is niet netjes pindakaas te eten in een openbare ruimte, is je dat thuis nooit geleerd?"
ik: "Dan moet u niet met de trein gaan"
Zij: "Stuk ontfatsoen"
Het mens was denk ik een jaar of 35Gedroeg zich als een 60 jarige.
Tief op in je eigen auto als je loopt te zeiken in het OV
Pindakaas is een stille moordenaar jongen. Pas op!quote:Op maandag 8 september 2008 09:49 schreef PirE het volgende:
[..]
Roken is dodelijk, pindakaas niet*
*of je moet een notenallergie hebben, maar dan is het sowieso niet slim om pindakaas te gaan eten, maar dan ga je nog steeds niet dood van de geur van de pindakaas op iemand anders zijn boterham
Ik snap het probleem ook niet? Je smeert dat spul op een boterham, daarna met paar happen naar binnen, als mensen zich daaraan ook al gaan storen dan vrees ik 't ergste.quote:
Ja, ik vind de mensen die friet gaan eten in de trein veel erger.quote:Op maandag 8 september 2008 09:53 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet? Je smeert dat spul op een boterham, daarna met paar happen naar binnen, als mensen zich daaraan ook al gaan storen dan vrees ik 't ergste.
Dus je gaat iemand beoordelen die je helemaal niet kent?quote:Op maandag 8 september 2008 09:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ga iemands postgeschiedenis doornemen voor ik reageer.![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, jouw gezeik slaat nergens op. Als je met het OV gaat weet je dat je last kunt krijgen van andere mensen en hun gewoontes. Als je allergisch daarvoor bent moet je misschien hulp zoeken of gewoon lekker thuis blijven.
Als we nu al gaan lopen klagen over pindakaas eten in de trein, ben je wel erg kansloos hoor. Ooit wel eens van tolerantie gehoord?
Mensen die klagen over andere mensen in het OV om zoiets moeten maar gewoon een auto kopenAls je nou harde muziek draait of zo, dan kan ik het nog snappen... maar dat van dat eten van pindakaas in openbare ruimte niet netjes is heb ik nog nooit gehoord
het stinkt, je stinkt daarna uit je bek en iedereen heeft er last van.quote:Op maandag 8 september 2008 09:53 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet? Je smeert dat spul op een boterham, daarna met paar happen naar binnen, als mensen zich daaraan ook al gaan storen dan vrees ik 't ergste.
Is het moeilijk voor jou om verschillen te ontdekken tussen deze twee bovengenoemde posts?quote:Op maandag 8 september 2008 09:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
[..]
Lees je nu zelf wat je schrijft?
steken we de volgende keer een pure joint op. dat valt toch niet onder het rookverbod...quote:Op maandag 8 september 2008 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je gaat iemand beoordelen die je helemaal niet kent?Ik vind het nogal dom om zulke posts te maken als je iemand niet kent, maar goed.
Maar ga jij je maar lekker ergeren aan mensen die pindakaas eten in de trein, zolang daar geen verbod op komt mag iedereen van mij lekker pindakaas eten in de trein, tot een stel huilies waar jij duidelijk tot behoort gaat klagen bij de overheid, net als dat rookhuilies het zover hebben gekregen dat er niet meer gerookt mag worden in de horeca etc.
Echt, sommige mensen zijn een stel jankerds die niks van een ander kunnen hebbenmisschien moet je dan niet in een land als Nederland gaan wonen waar iedereen hutjemutje op elkaar woont maar naar een land gaan waar in een straal van 20KM geen mensen te bekennen zijn waar je last van kan hebben.
Jou is onbekend dat je in de trein geen harde muziek mag draaien? Is gewoon een reglement van de NS, dat is dus de reden dat ik het logisch vind als mensen daarover gaan klagen. Daarbij, hoe lang doe jij erover om een boterham met pindakaas te eten? Dat duurt nog geen 10 minuten.quote:Op maandag 8 september 2008 09:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
[..]
Lees je nu zelf wat je schrijft?
Hij is gewoon erg dom en kent de regels in het OV niet.quote:Op maandag 8 september 2008 09:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Is het moeilijk voor jou om verschillen te ontdekken tussen deze twee bovengenoemde posts?
maar van harde muziek hoef je niet te kotsenquote:Op maandag 8 september 2008 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou is onbekend dat je in de trein geen harde muziek mag draaien? Is gewoon een reglement van de NS, dat is dus de reden dat ik het logisch vind als mensen daarover gaan klagen. Daarbij, hoe lang doe jij erover om een boterham met pindakaas te eten? Dat duurt nog geen 10 minuten.
Patat ook. Koffie ook (voor mensen die er niet van houden, dan). Mensen die hebben gerookt ook. Zullen we dat dan ook maar allemaal uit de trein gooien, en de regel instellen dat er in een trein alleen water gedronken mag worden?quote:Op maandag 8 september 2008 09:42 schreef schatje het volgende:
Pindakaas stinkt door de hele trein heen.
Groot gelijk, volvreten moet je doen voordat je in de trein komt te zitten.quote:Op maandag 8 september 2008 09:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, ik vind de mensen die friet gaan eten in de trein veel erger.
Daar krijg ik ook ontzettende honger van, dus dat moet men eens gaan laten.
Ligt eraan, als het Marco Borsato oid is wel.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar van harde muziek hoef je niet te kotsen
Ik vond jouw opmerking hypocriet en voor de rest heb ik geen oordeel over jou. Dat maak je er zelf van. Ja, het valt me nu op dat je snel uit je slof schiet.quote:Op maandag 8 september 2008 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je gaat iemand beoordelen die je helemaal niet kent?Ik vind het nogal dom om zulke posts te maken als je iemand niet kent, maar goed.
Wie heeft er nu een oordeel over wie?quote:Maar ga jij je maar lekker ergeren aan mensen die pindakaas eten in de trein, zolang daar geen verbod op komt mag iedereen van mij lekker pindakaas eten in de trein, tot een stel huilies waar jij duidelijk tot behoort gaat klagen bij de overheid, net als dat rookhuilies het zover hebben gekregen dat er niet meer gerookt mag worden in de horeca etc.
Weer een oordeel over mij.quote:Echt, sommige mensen zijn een stel jankerds die niks van een ander kunnen hebbenmisschien moet je dan niet in een land als Nederland gaan wonen waar iedereen hutjemutje op elkaar woont maar naar een land gaan waar in een straal van 20KM geen mensen te bekennen zijn waar je last van kan hebben.
Vast houden aan regels. Uit je eigen rekening met mensen houden is jou vreemd?quote:Op maandag 8 september 2008 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou is onbekend dat je in de trein geen harde muziek mag draaien? Is gewoon een reglement van de NS, dat is dus de reden dat ik het logisch vind als mensen daarover gaan klagen. Daarbij, hoe lang doe jij erover om een boterham met pindakaas te eten? Dat duurt nog geen 10 minuten.
Als 2 homo's elkaar aan aflebberen zijn in de 2 stoelen voor jou zeg je dat dan ook?quote:Op maandag 8 september 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Echt, wat een mieperts in dit topicAls je geen last wil hebben van andere mensen moet je niet met het OV gaan maar dan moet je lekker thuisblijven of een auto kopen... of helikopter.
Eten en drinken gewoon verbieden in de trein.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Patat ook. Koffie ook (voor mensen die er niet van houden, dan). Mensen die hebben gerookt ook. Zullen we dat dan ook maar allemaal uit de trein gooien, en de regel instellen dat er in een trein alleen water gedronken mag worden?
Mag ik geen eigen bier meer meenemen in de trein dan?quote:Op maandag 8 september 2008 10:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Eten en drinken gewoon verbieden in de trein.
Of is dat eigenlijk al het geval
Goddank niet! Moet er niet aan denken om 2 uur niks te mogen eten of drinkenquote:Op maandag 8 september 2008 10:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Eten en drinken gewoon verbieden in de trein.
Of is dat eigenlijk al het geval
Wie soept het allereerste "verboden pindakaas te eten"-bord in elkaar?quote:Op maandag 8 september 2008 10:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Goddank niet! Moet er niet aan denken om 2 uur niks te mogen eten of drinken
Maar misschien is een coupé waarin boterhammen met pindakaas verboden zijn een optie? Er is ook al een stiltecoupé, dus waarom dan geen pindakaasloze coupé
quote:Op maandag 8 september 2008 10:09 schreef Locusta het volgende:
Leuk he, al die bemoeizuchtige mensen in de trein![]()
Als je nou pindakaas wilt eten. Ga dan maar lekker met de auto naar je werk.
Ik ga niet vaak met de trein maar op zo'n lange reis neem ik toch altijd 2 boterhammen met pindakaas en 2 halve liters bier mee.quote:Op maandag 8 september 2008 10:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Goddank niet! Moet er niet aan denken om 2 uur niks te mogen eten of drinken
Maar misschien is een coupé waarin boterhammen met pindakaas verboden zijn een optie? Er is ook al een stiltecoupé, dus waarom dan geen pindakaasloze coupé
quote:Op maandag 8 september 2008 10:10 schreef Klautje het volgende:
Lekkere chillebille in de bus en trein, je weet tog. Fok die haters, muziek op 10 en een zakkie chips in de stoel naast je. The good life.
Wat ik bedoelde is dat jij er van uit ging dat ik wel zou gaan klagen over rokers, wat ik een beetje een domme opmerking vind, vandaar dat ik dan hetzelfde bij jou doe.quote:Op maandag 8 september 2008 10:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking hypocriet en voor de rest heb ik geen oordeel over jou. Dat maak je er zelf van. Ja, het valt me nu op dat je snel uit je slof schiet.
[..]
Wie heeft er nu een oordeel over wie?Maar voor de rest hoef je je niet druk te maken hoor, ik verplaats me al jaren met de auto. Ik weet niet eens hoe een trein er van binnen uit ziet, ik geef alleen een mening.
[..]
Weer een oordeel over mij.Ik ben geboren en woon in Amsterdam en ik heb het erg gezellig, kut voor je he?
True, maar kom op, als je je al gaat ergeren aan mensen die pindakaas eten. Straks gaan mensen zich nog ergeren aan mensen die zich bewegen in de trein, of slapen.quote:Op maandag 8 september 2008 10:05 schreef cheqy het volgende:
[..]
Vast houden aan regels. Uit je eigen rekening met mensen houden is jou vreemd?
quote:Op maandag 8 september 2008 10:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Als 2 homo's elkaar aan aflebberen zijn in de 2 stoelen voor jou zeg je dat dan ook?
quote:Op maandag 8 september 2008 10:10 schreef Klautje het volgende:
Lekkere chillebille in de bus en trein, je weet tog. Fok die haters, muziek op 10 en een zakkie chips in de stoel naast je. The good life.
Zoveel kwaliteit in dit topic.quote:Op maandag 8 september 2008 10:12 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik ga niet vaak met de trein maar op zo'n lange reis neem ik toch altijd 2 boterhammen met pindakaas en 2 halve liters bier mee.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat jij er van uit ging dat ik wel zou gaan klagen over rokers, wat ik een beetje een domme opmerking vind, vandaar dat ik dan hetzelfde bij jou doe.
En ik geef ook alleen een mening, OV heb ik jaren geleden al opgegeven door alle vertragingen etc.
Deze post van mij was als een vraag bedoelt, ik zie nu net pas dat ik er geen vraagteken achter had gezet en de vraagstelling niet helemaal klopt. Mijn fout dus.quote:Op maandag 8 september 2008 09:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat ik me er aan erger maar dat ik gewoon niet tegen die lucht kan. Bij mij slaat het echt op mijn strot en er zijn wel meer mensen die dat hebben. Voor de rest zal het mij een worst zijn wat een ander vreet.quote:True, maar kom op, als je je al gaat ergeren aan mensen die pindakaas eten. Straks gaan mensen zich nog ergeren aan mensen die zich bewegen in de trein, of slapen.Ik vind het gewoon te kansloos voor woorden, sorry dat ik het zeg.
quote:Op maandag 8 september 2008 10:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[..]
Zoveel kwaliteit in dit topic.
[ afbeelding ]
Vooruit:quote:Op maandag 8 september 2008 10:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wie soept het allereerste "verboden pindakaas te eten"-bord in elkaar?
Die laatste geldt dan ook voor jou, maar dan voor achter je PC.quote:Op maandag 8 september 2008 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vooruit:
[ afbeelding ]
Maar persoonlijk ben ik meer voor dit bord:
[ afbeelding ]
Okee, maar niet dusquote:Op maandag 8 september 2008 10:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
[..]
Deze post van mij was als een vraag bedoelt, ik zie nu net pas dat ik er geen vraagteken achter had gezet en de vraagstelling niet helemaal klopt. Mijn fout dus.![]()
[..]
Nou, kijk als jij mij op een normale manier zou vragen "Goh, ik kan niet zo goed tegen de lucht van pindakaas, zou je die niet willen eten?" Dan zou ik er wel gehoor aan gaan geven en ergens anders gaan zitten. Maar zoals deze mevrouw het tegen TS zegt komt het over alsof het een regel is en dat een ander maar moet weten dat het niet netjes is. Dat vind ik gewoon een beetje raar.quote:Het gaat mij er niet om dat ik me er aan erger maar dat ik gewoon niet tegen die lucht kan. Bij mij slaat het echt op mijn strot en er zijn wel meer mensen die dat hebben. Voor de rest zal het mij een worst zijn wat een ander vreet.
Maar janken over klagers is toch altijd leukquote:Op maandag 8 september 2008 10:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Die laatste geldt dan ook voor jou, maar dan voor achter je PC.
Truequote:Op maandag 8 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar janken over klagers is toch altijd leukAnders zou KLB geen bestaansrecht hebben.
PANDA pindakaasquote:Op maandag 8 september 2008 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Het ligt er ook aan welke pindakaas. De pindakaas van AH vind ik minder stinken dan die van Calve.
Je kont meurt.quote:Op maandag 8 september 2008 10:43 schreef Dr.Crane het volgende:
Terecht dat ze er wat van zei, pindakaas meurt
Iemand die 's'morgens vroeg friet speciaal zit te eten in de trein is vele malen erger.quote:Op maandag 8 september 2008 09:25 schreef cheqy het volgende:
Ze heeft gelijk. Pindakaas is ranzig en ruikt ranzig.
nou boehoequote:Op maandag 8 september 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Godverdomme, m'n lemming is op slot gegooid!.
je bent gewoon boos dat ik t niet met je eens benquote:
Maak een nieuwe. En als die op slot gaat weer, gewoon vol blijven houden.quote:Op maandag 8 september 2008 11:01 schreef Viking84 het volgende:
Godverdomme, m'n lemming is op slot gegooid!.
Jij mag jezelf niet voor een trein gooien want dan heb ik vertraging, zit ik langer met bovenstaande stinkerds in de trein en het lijk gaat ook stinken.quote:Op maandag 8 september 2008 11:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Jij mag geen pindakaas eten, want ik vind dat dat stinkt.
Jij mag geen koffie drinken, want ik vind dat dat stinkt.
Jij mag niet roken voordat je de trein in gaat, want ik vind dat dat stinkt.
Jij mag geen parfum dragen, want ik vind dat dat stinkt.
Jij mag de avond ervoor geen knoflook eten, want ik vind dat dat stinkt.
Boo fucking hoo. Ga dan met de auto of gooi jezelf voor de trein als je de aanwezigheid van andere mensen niet kunt verdragen.
Het OV moet daarom nog geen stinkboel worden. Het is al erg genoeg zo, als mensen zoals TS dan nog eens die meurende zooi gaan zitten eten is dat gewoon onaangenaam. TS kan ook gewoon een paar minuutjes wachten tot hij uitstapt, toch?quote:Op maandag 8 september 2008 09:44 schreef BobbyB het volgende:
Als je geen last wil hebben van andere mensen moet je niet met het OV gaan maar dan moet je lekker thuisblijven of een auto kopen... of helikopter.
Hoe ze het zegt ook, "heb je dat nooit geleerd?" Wat een trut.quote:Op maandag 8 september 2008 09:23 schreef kikoooooo het volgende:
Begint zo'n vrouw, die notabene aan de andere kant van het pad zit te zeuren: "Jongeman, het is niet netjes pindakaas te eten in een openbare ruimte, is je dat thuis nooit geleerd?"
Ach kom op. Die paar minuutjes dat iemand een boterham zit te eten.quote:Op maandag 8 september 2008 11:16 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het OV moet daarom nog geen stinkboel worden. Het is al erg genoeg zo, als mensen zoals TS dan nog eens die meurende zooi gaan zitten eten is dat gewoon onaangenaam. TS kan ook gewoon een paar minuutjes wachten tot hij uitstapt, toch?
Klaag jij nu over klagende Nederlanders?quote:Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op. Die paar minuutjes dat iemand een boterham zit te eten.Echt, waar mensen zich al niet aan kunnen ergeren.
Daarbij weet je niet hoe lang TS moet reizen. Als je een uur moet reizen kan ik me voorstellen dat je even een boterham wil eten. Mensen moeten eens wat verdraagzamer worden. Als er niet geklaagd word over roken, vind men wel weer iets nieuws om zich aan te storen. Als dadelijk eten en drinken verboden is in de trein, klaagt men wel weer over teenslippers etc._! Klagende Nederlanders.
quote:Op maandag 8 september 2008 11:41 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Klaag jij nu over klagende Nederlanders?
Maar buiten dat vind ik het gewoon kansloos dat mensen zo snel klagen om dit soort kleine dingen. Die vrouw moet gewoon lekker naar Afrika gaan, daar hebben ze geen pindakaas en ook geen treinen.quote:Op maandag 8 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar janken over klagers is toch altijd leukAnders zou KLB geen bestaansrecht hebben.
Nee, door zo ziekelijk veel te betalen voor eenvoudige broodjes, verpest je de markt. De goed besmeerde eigen boterham met pindakaas is daarentegen zeer zeker geoorloofd.quote:Op maandag 8 september 2008 12:23 schreef immortalsean het volgende:
ik eet af en toe wel broodjes ham/kaas en broodjes parmaham van de la place in de trein ... mag dat wel?
Smullers patat is lekker man.quote:Op maandag 8 september 2008 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is maar 1 ding wat erger meurt dan pindakaas in de trein en dat is smullers (poging tot) patat![]()
Ja, helaas welquote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die 's ochtends patat gaan eten in de trein. Zijn die er echt?
.
Een bruine boterham met pindakaas is een veel gezondere en goedkopere manier.quote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
.
je kan ook gewoon een kwartier eerder opstaan en thuis ontbijtenquote:Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op. Die paar minuutjes dat iemand een boterham zit te eten.Echt, waar mensen zich al niet aan kunnen ergeren.
Daarbij weet je niet hoe lang TS moet reizen. Als je een uur moet reizen kan ik me voorstellen dat je even een boterham wil eten. Mensen moeten eens wat verdraagzamer worden. Als er niet geklaagd word over roken, vind men wel weer iets nieuws om zich aan te storen. Als dadelijk eten en drinken verboden is in de trein, klaagt men wel weer over teenslippers etc._! Klagende Nederlanders.
Waarom? Als ik een kwartier kan uitslapen omdat ik toch een uur in de trein moet zitten en daar prima kan eten. Ze moeten gewoon niet janken, klaar uit.quote:Op maandag 8 september 2008 13:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een kwartier eerder opstaan en thuis ontbijten
Dat ook. Maar sowieso die houding van sommigen hier dat je vooral geen last van een ander moet hebben dat is nog wel het meest trieste. Mensen gunnen elkaar het licht in de ogen niet meer en de verdraagzaamheid is ook niet iets om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 8 september 2008 13:31 schreef spoor4 het volgende:
Het is ook verschrikkelijk onbeschoft om een wildvreemde volwassen man als een kleuter aan te spreken op zijn gedrag.
Pricelessquote:Op maandag 8 september 2008 12:39 schreef B1nulnul het volgende:
Het enige antwoord op dat wijf uit de op is dan ook een harde boer, vergezeld door de vraag: 'is dat zo?'.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:26 schreef Yi-Long het volgende:
Je had die boterham met pindakaas in haar gezicht moeten uitsmeren, en daarna je koffie over haar heen moeten gooien en haar een schop na geven
Zo heb ik dat thuis geleerd
Ik at pas patat friet in de treinquote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Patat ook. Koffie ook (voor mensen die er niet van houden, dan). Mensen die hebben gerookt ook. Zullen we dat dan ook maar allemaal uit de trein gooien, en de regel instellen dat er in een trein alleen water gedronken mag worden?
Jaja, held.quote:Op maandag 8 september 2008 14:13 schreef FMK het volgende:
Pindakaas stinkt ook inderdaad.
al zou ik in jouw positie het broodje pindakaas in haar gezicht gedrukt hebben, bemoeierig kutwijf.
Hoe treurig.quote:Op maandag 8 september 2008 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik at pas patat friet in de trein
TEH SHAMEquote:
Dan had je haar moeten slaan want het is 'patat'quote:Op maandag 8 september 2008 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
TEH SHAME
Er kwam ook zo'n vrouw binnen (bij die 4x 4 persoon banken gedeelte) "Het ruikt hier naar friet"
Nee hoor, ik at geen gebakken aardappelenquote:Op maandag 8 september 2008 14:21 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dan had je haar moeten slaan want het is 'patat'
Ik zei toch ook niet dat je aan de krieltjes oftewel pomme parisïenne zat?quote:Op maandag 8 september 2008 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee hoor, ik at geen gebakken aardappelen
Laten we die patat/friet discussie maar niet beginnenquote:Op maandag 8 september 2008 14:27 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat je aan de krieltjes oftewel pomme parisïenne zat?
Ik weet het, maar ik verveel me.quote:Op maandag 8 september 2008 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laten we die patat/friet discussie maar niet beginnen
Niet waar, ik ben broodmager en vreet de godganse dag pindakaasch!quote:Op maandag 8 september 2008 09:41 schreef de_boswachter het volgende:
Pindakaas wordt alleen gegeten door dikke mensen.
[open deur]quote:Op maandag 8 september 2008 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had lekker een bifi worstje gegeten in het vliegtuigje zag sommige mensen wel een beetje draaien van "hmm wat ruik ik/ beetje vragend kijken" maar niemand zei dat het onfatsoendelijk was
Bifi worstjes
Hmmm ???quote:Op maandag 8 september 2008 15:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
[open deur]
En nu? Broek leeg?
[/open deur]
uhuquote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef Viking84 het volgende:
.
Grenzen trekken dat blijft lastig ook in de EU en NAVO, je weet maar nooit wat die mafketels nu weer gaan doen toch?quote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, het meurt nogal, maar waar trek je dan de grens...
Nou sommige genres zijn wel zum kotsen.quote:Op maandag 8 september 2008 09:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar van harde muziek hoef je niet te kotsen
Van mij mogen mensen gerust hun zooi in de trein opeten hoor. Mijn wil is niet wet (alhoewel ik vandaag in de bus een bordje zag met "verboden te eten")quote:Op maandag 8 september 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2008 09:26 schreef speknek het volgende:
Misschien is ze allergisch voor pinda's en ligt ze nu in anaphylactische shock met schuim op d'r mond te trillen?
Bij pindakaas.quote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach ja, het meurt nogal, maar waar trek je dan de grens...
En dat geld niet andersom dan?quote:Op maandag 8 september 2008 19:19 schreef Merkie het volgende:
Waarom is iedereen hier zo ongelofelijk asociaal? Pindakaas meurt als een malle. Kan je wel zeggen "moet je niet met het OV gaan", maar met het OV gaan betekent dat je samen met andere mensen reist en dat betekent dat je ook wel rekening kan houden met anderen.
Ja, dus ook met mensen die stinken, pindakaas eten, friet eten, praten, dik zijn, piercings hebben, gothic zijn, tattoos hebben, telefoneren etc etc. Of moeten we stil, met de armen over elkaar vastgebonden in de trein zitten waarbij we alleen mogen bewegen als we ons eindbestemming hebben bereikt? Tolerantie werkt 2 kanten op.quote:samen met andere mensen reist
Ben je zo dom als je niet begrijpt dat stinkend voedsel meenemen in de trein niet sociaal is?quote:Op maandag 8 september 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat geld niet andersom dan?
[..]
Ja, dus ook met mensen die stinken, pindakaas eten, friet eten, praten, dik zijn, piercings hebben, gothic zijn, tattoos hebben, telefoneren etc etc. Of moeten we stil, met de armen over elkaar vastgebonden in de trein zitten waarbij we alleen mogen bewegen als we ons eindbestemming hebben bereikt? Tolerantie werkt 2 kanten op.
Nee, maar ik kan wel zelf ergens anders gaan zitten. Zoals ik al vaker heb gezegd, als geen last van anderen wil hebben moet je maar op de noordpool gaan wonen. Jij bent ook zo'n ongelooflijk onverdraagzame teringlijer waar iedereen voor moet wijken omdat jij niet zelf even ergens anders kan gaan zitten? Dat noem ik pas asociaal, vinden dat anderen zich maar aan jou moeten aanpassen omdat iemand even, nog geen 10 minuten een broodje pindakaas aan het eten is.quote:Op maandag 8 september 2008 20:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ben je zo dom als je niet begrijpt dat stinkend voedsel meenemen in de trein niet sociaal is?
Die vrouw heeft groot gelijk. Die shit stinkt vreselijk. Je bent mooi in de aap gelogeerd als je naast zo'n pindakaas etende pauper in een volgepakte bus/trein zit.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 09:23 schreef kikoooooo het volgende:
Vanochtend, intercity van 7:44 vanuit Groningen richting Zwolle. Ik besluit mn zopas gesmeerde boterham met pindakaas te nuttigen samen met mijn 'grote koffie' uit de Kiosk.
Het mens was denk ik een jaar of 35Gedroeg zich als een 60 jarige.
Tief op in je eigen auto als je loopt te zeiken in het OV
Nou het zou inderdaad het beste zijn als iedereen stil in de trein zat zonder iemand te storen door stank, lawaai of andere irritant gedrag.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dat geld niet andersom dan?
[..]
Ja, dus ook met mensen die stinken, pindakaas eten, friet eten, praten, dik zijn, piercings hebben, gothic zijn, tattoos hebben, telefoneren etc etc. Of moeten we stil, met de armen over elkaar vastgebonden in de trein zitten waarbij we alleen mogen bewegen als we ons eindbestemming hebben bereikt? Tolerantie werkt 2 kanten op.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:25 schreef cheqy het volgende:
Ze heeft gelijk. Pindakaas is ranzig en ruikt ranzig.
Ben ik wel met je eens, maar is niet reeel. In een samenleving leef je samen en daar willen dingen nog wel eens botsen. Ik wil ook best rekening houden met een ander, maar je druk maken om iemand die een boterham met pindakaas zit te eten gaat in mijn ogen wel erg ver.quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Nou het zou inderdaad het beste zijn als iedereen stil in de trein zat zonder iemand te storen door stank, lawaai of andere irritant gedrag.
Jij bent echt sadquote:Op maandag 8 september 2008 21:28 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Die vrouw heeft groot gelijk. Die shit stinkt vreselijk. Je bent mooi in de aap gelogeerd als je naast zo'n pindakaas etende pauper in een volgepakte bus/trein zit.
Ja absoluut, die kut stank en rook.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 21:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Jij bent echt sad
Je klaagt ook over barbeques?
Of speciale coupes voor mensen die geen last van een ander willen hebben. Dat ze die dan ook meteen de zee in laten rijden!quote:Op maandag 8 september 2008 21:53 schreef Roflbroek het volgende:
Speciale coupés voor pindakaas eters.
Waarom de zee in? Lijkt mij vrij onhandig.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of speciale coupes voor mensen die geen last van een ander willen hebben. Dat ze die dan ook meteen de zee in laten rijden!
Weet ik ook niet. Had graag ravijn gezegd, maar die hebben we niet in NL.quote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Waarom de zee in? Lijkt mij vrij onhandig.
Dit blijft je bezig houden he?quote:Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of speciale coupes voor mensen die geen last van een ander willen hebben. Dat ze die dan ook meteen de zee in laten rijden!
Ok dan is het goed.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Had graag ravijn gezegd, maar die hebben we niet in NL.
Ik heb geen pindakaas fobiequote:Op maandag 8 september 2008 22:05 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dit blijft je bezig houden he?![]()
Zet het toch eens van je af man, straks ga je nog eng dromen over treinen vol met potjes pindakaas die je proberen te pakken.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:23 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Kunt u even uw mond houden, ik probeer hier te eten ja...
quote:U moet vreemden niet ongevraagd gaan tutoyeren....is dat u nooit geleerd?
quote:thuis? thuis? ikke dakloos.
quote:Nee, JIJ ruikt lekker uit je bek...
quote:Stom he, ik vinnet gewoon lekker
lichte voorkeur voor de laatstequote:Ga es dood?
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Lichte voorkeur voor niet grappig.
ik kots op mensen die zum kotsum gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nou sommige genres zijn wel zum kotsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |