En toen was het een fanatieke karateka.quote:Op maandag 8 september 2008 09:26 schreef Yi-Long het volgende:
Je had die boterham met pindakaas in haar gezicht moeten uitsmeren, en daarna je koffie over haar heen moeten gooien en haar een schop na geven
En zo krijgt Yi-Long verkering.quote:Op maandag 8 september 2008 09:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
En toen was het een fanatieke karateka.
Dat eindigt in karatekaas.quote:Op maandag 8 september 2008 09:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verkering met mij levert zelden een happy ending op.
Misschien moet je met Aissati trouwenquote:Op maandag 8 september 2008 09:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verkering met mij levert zelden een happy ending op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die klagen over andere mensen in het OV om zoiets moeten maar gewoon een auto kopenAls je nou harde muziek draait of zo, dan kan ik het nog snappen... maar dat van dat eten van pindakaas in openbare ruimte niet netjes is heb ik nog nooit gehoord
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:40 schreef BobbyB het volgende:
TS ben je moslim? Dan had je d'r inelkaar moeten timmeren, want zo is dat jou thuis geleerd en het is cultuur.Hypocriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die klagen over andere mensen in het OV om zoiets moeten maar gewoon een auto kopenAls je nou harde muziek draait of zo, dan kan ik het nog snappen...
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
TS vindt pindakaas lekker, als jij er last van hebt kun je toch ergens anders gaan staan? Of gewoon niet met het OV reizen. Nog beter.quote:Op maandag 8 september 2008 09:42 schreef schatje het volgende:
Die vrouw heeft gelijk. Wees haar dankbaar dat ze je er attent op hebt gemaakt. Een volgende keer dus niet meer doen. Pindakaas stinkt door de hele trein heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |