abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61464213
Ik was even nieuwschierig of dit vaak gebeurd, voor degene die het meegemaakt hebben:

Hoelang duurde het bij jou, nadat je ex vriend(in) het uitgemaakte (vermeld: wel of niet door een nieuwe liefde) voordat hij/zij spijt kreeg van haar beslissing?

Eigen situatie:
Moet toegeven met die van mij het nu 9 weken uit is, na 4 jaar samen, heb nu 3 weken geen contact meer uit mijn eigen keuze .

Zij was na 2 dagen al naar d'r nieuwe vlam, en ik heb eigenlijk de hoop na 2 maanden toch wel opgegeven al blijft het zuur natuurlijk, gelukkig ben ik nu bezig met het opbouwen van een nieuw en beter leven.

Het verschilt per situatie natuurlijk, of je komt er natuurlijk nooit achter dat kan ook
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 8 september 2008 @ 00:05:00 #2
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_61464261
Het duurte 3 dagen, maar zijn spijtbetuigingen kwamen te laat en ik was al verliefd op een ander.
pi_61464344
quote:
Op maandag 8 september 2008 00:05 schreef Walejya het volgende:
Het duurte 3 dagen, maar zijn spijtbetuigingen kwamen te laat en ik was al verliefd op een ander.
Zo dat doe je snel en hoe lang gaat dit nu al goed?
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61464544
Volgens mij heeft ze nooit spijt gehad, ging dezelfde week al veel dingen doen met der nieuwe vlam.
En ik zelf was na 3 weken al bij een ander "op bezoek" geweest, en 3 maanden later deed ik het nog eens dunnetjes over met der beste vriendin..

ik zelf had op dat moment geen spijt, wie de bal kaatst kan hem natuurlijk terug krijgen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_61464580
Na 1,5 jaar is hij nog steeds met de poolse au pair waar ik voor ben gedumpt. Spijt? Ja nou elke keer als ik hem zie kijkt ie heel blij, net zoals toen hij nog verliefd was. Ik heb al heel veel sorry's gehoord, maar of hij me terug wilde? Nee en eigenlijk hoef ik dat inmiddels (gelukkig) ook niet meer.

Het leven gaat door... Een nieuwe kans op een nieuwe start.
  maandag 8 september 2008 @ 00:21:56 #6
223368 Walejya
Lekker anders!
pi_61464598
quote:
Op maandag 8 september 2008 00:08 schreef Chev het volgende:

[..]

Zo dat doe je snel en hoe lang gaat dit nu al goed?
Al bijna vijf jaar :-)
pi_61466295
Ik spreek mijn ex nu na 23 jaar,en zij gaf toe dat het aan haar lag dat wij uit elkaar gingen.
Vond het toch wel fijn om te horen,had een paar jaar wel last van ''wat heb ik verkeerd gedaan??''
pi_61466301
Een nieuwe vlam al gelijk?
*****Kraak........
pi_61466998
quote:
Op maandag 8 september 2008 06:15 schreef kraakvandaal het volgende:
Een nieuwe vlam al gelijk?
Yup.. vaak zijn die personen er al langer mee bezig dan jij denkt om een einde te maken aan de relatie.. die van mij zo'n 2 maanden wel lullig als je het niet weet.
1 zin: Opvulling i.p.v. aanvulling
quote:
Op maandag 8 september 2008 06:10 schreef dborhem het volgende:
Ik spreek mijn ex nu na 23 jaar,en zij gaf toe dat het aan haar lag dat wij uit elkaar gingen.
Vond het toch wel fijn om te horen,had een paar jaar wel last van ''wat heb ik verkeerd gedaan??''
Dat duurde wel erg lang...
Sommige mensen hebben 'wat langer' nodig om e.e.a. te realiseren denk ik
quote:
Op maandag 8 september 2008 00:20 schreef missbutterfly het volgende:
[knip]
Het leven gaat door... Een nieuwe kans op een nieuwe start.
Daar hopen we dan maar op hè, ondertussen proberen te genieten van de hernieuwde vrijheid, maar is nog niet altijd even makkelijk na 2 maanden
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 8 september 2008 @ 09:58:05 #10
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61468071
Mijn ex dacht dat ie verliefd was op iemand anders, heeft het dus uitgemaakt. Na enkele weken kwam hij zeggen dat ie toch nog wel van me hield. Toen toch bij elkaar gekomen en na 2 jaar is het alsnog overgegaan (vanaf mijn kant)
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 8 september 2008 @ 11:00:21 #11
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_61469129
TS, zeg eens eerlijk: ben je stiekem niet nog steeds aan het hopen dat je ex bij je terug zal komen?
Stel jezelf bijvoorbeeld eens de vraag: wat zou je doen als ze ineens voor je stond met de vraag om het nog eens te proberen samen?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_61470432
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:00 schreef Garisson72 het volgende:
TS, zeg eens eerlijk: ben je stiekem niet nog steeds aan het hopen dat je ex bij je terug zal komen?
Stel jezelf bijvoorbeeld eens de vraag: wat zou je doen als ze ineens voor je stond met de vraag om het nog eens te proberen samen?
Hèhè is offtopic Garisson, maar zal je vraag beantwoorden:

Ik mis haar wel, maar ik ben niet zó naïef om m'n ex terug te nemen na 9-10 weken, als ze plots voor m'n deur staat, daarvoor is er erg veel gebeurd de afgelopen 3 kwart jaar, ze heeft een bewuste keuze gemaakt om verlieft te worden en mij daarvoor te verlaten, en daarmee zal ik en ook zij moeten leven.

Ik zeg nooit nooit, maar ze is té onzeker, afhankelijk/beschermd en bang om een serieuse relatie (ofwel het moet feest blijven omdat ze nog "jong" is 23jr.) aan te gaan met iemand.

Zolang ze met die nieuwe vlam (kennis van me) is zal ik niet met haar praten, als dat 's niet zo is zou ik dat wel (weer) kunnen doen omdat we geen ruzie hebben, maar of het wat word.. is lastig te zeggen.

Zou haar dus niet zómaar terug nemen omdat ze 'opeens' weer voor mij kiest, zolang die eigenschappen zich nog voordoen dan is het voor mij homaar en zo niet dan mag ze zich eerst bewijzen.

Noem het wat je wil, maarja ik weet wat ik had 3 1/2 jaar lang en dat was goed, maar dat is door bepaalde factoren veranderd.

edit:
Ik zit nu prima in mijn eigen huisje met eigen inrichting en eigen regels eigenlijk het gaat me wel goed op enkele momenten ná dus heb wel 't idee dat ik eerder iets met iemand nieuws begin dan dat mijn ex op haar knietjes terugkomt

[ Bericht 4% gewijzigd door Chev op 08-09-2008 12:09:27 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 8 september 2008 @ 12:08:12 #13
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_61470533
MIsschien was het niet zó offtopic, want ik vind dat in deze post wel doorschemert waarom je precies dit topic hebt geopend. Hoe rationeel je je hier ook uit, de deur is kennelijk nog niet helemaal dicht - wat overigens natuurlijk heul nie vreemd is en ook heul nie erg.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_61470711
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
MIsschien was het niet zó offtopic, want ik vind dat in deze post wel doorschemert waarom je precies dit topic hebt geopend. Hoe rationeel je je hier ook uit, de deur is kennelijk nog niet helemaal dicht - wat overigens natuurlijk heul nie vreemd is en ook heul nie erg.
achja ik heb het nog niet helemaal kunnen sluiten als is ze nu zó koud tegen mij als een ijskonijn.., maar die deur zit wel op een klein kiertje met een haak op de deur, met de voeten op de tafel, een biertje in m'n hand achter mijn favoriete films in mijn nieuwe huis met mijn eigen regels en beslissingen en soms ja alleen hè

[ Bericht 7% gewijzigd door Chev op 08-09-2008 13:49:26 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61471744
Hij ging tijdens onze relatie vreemd met haar, toen ik er achter kwam heb ik het uitgemaakt. Dit is nu anderhalf jaar geleden, ik krijg nog steeds regelmatig 'ik heb er zo'n spijt van' en 'jij bent de ware voor mij' en 'kom alsjeblieft terug' smsjes, en hij is ook nog steeds bij haar. Volgens mij probeert ie nu met mij vreemd te gaan, want ik geloof er geen bal van.

De ex daarvoor heeft wel oprechte spijt in de zin dat ik hem wel geloof dat hij weer een relatie wil. Maar ook hem vind ik hypocriet, hij begon me te behandelen als een hork toen ik een moeilijke periode doormaakte en toen ik hem een tijdje terug bij toeval weer een paar keer zag kwam hij er achter dat het nu geweldig met me gaat. Et voila, meneer had ineens spijt. Bullshit natuurlijk, als je echt van iemand houdt doe je dat ook als het slecht met diegene gaat. Ik ben niet ineens een leuker mens nu, ik was toen gewoon een paar maanden erg verdrietig (overlijden in de familie en nog wat dingen). Hij ziet dat anders, vindt dat ik 'zooo'n ontwikkeling heb doorgemaakt'. Ontwikkeling mn reet iedereen is leuker als het zonnetje schijnt.
pi_61472314
In moeilijke tijden leer je elkaar kennen... bij grote gebeurtenissen of stappen in het leven, zodra je afwijkt van hetgene wat 'gewoon' is, ontstaan er spanningen of prikkels denk ik, actie/reactie.

Dipkip denk dat je ex het nog niet heeft verwerkt (die je continu loopt te sms-en) als je er vanaf wil zou je eigenlijk de confrontatie aan moeten gaan met hem, en hem vertellen dat je hem niet meer wilt.
Dat of gewoon een nieuw telefoonnummer nemen (als dat al helpt), je kan ook op bepaalde mobiels smsjes van een ander automatisch blokkeren.

En je moet niet over je heen laten lopen hoor maar als je serieus denkt dat iemand is veranderd moet je zelf maar beslissen wat je wil.

Mensen kunnen fouten maken in het leven en er wel of niet van leren kan soms maanden of jaren duren en soms leren ze het nooit.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61473447
Mijn ex-vriendin is een keer toen ze met vriendinnen op stap is gegaan vreemdgegaan met één of andere gozer die ze ook heeft gepijpt. Toen ik dit via via hoorde heb ik het gelijk uigemaakt. Nu stuurt ze me constant sms'jes dat ze er zo'n spijt van heeft en dat ik haar wel kan vertrouwen en dat het nooit meer zal gebeuren etc. Dikke lul, vuile hoer!
pi_61473796
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef Chev het volgende:
Dipkip denk dat je ex het nog niet heeft verwerkt (die je continu loopt te sms-en) als je er vanaf wil zou je eigenlijk de confrontatie aan moeten gaan met hem, en hem vertellen dat je hem niet meer wilt.
Haha, ja. Dat heb ik geprobeerd en toen heeft hij een vriend van hem aan mijn nieuwe vriend laten vertellen dat ik langs was geweest om met hem te wippen volwassen communicatie vs. exvriend van Dipkip 0-1. Ik heb ook al zijn vriendin er op aangesproken, maar nu krijg ik dus seks-smsjes van mn exvriend en dreigende smsjes van zn nieuwe vriendin omdat hij tegen haar zegt dat ik weer achter hem aanzit. 0-2 en besloten verder geen pogingen meer te wagen.
quote:
Dat of gewoon een nieuw telefoonnummer nemen (als dat al helpt), je kan ook op bepaalde mobiels smsjes van een ander automatisch blokkeren.
Ik heb een nieuw nummer genomen, het gaat binnenkort in. Ik dacht heel lang dat negeren uiteindelijk wel zou helpen (ruim een jaar nu heb ik al niet meer gereageerd op welk bericht dan ook) maar blijkbaar heeft ie te veel lol in zn nieuwe hobby.
quote:
En je moet niet over je heen laten lopen hoor maar als je serieus denkt dat iemand is veranderd moet je zelf maar beslissen wat je wil.

Mensen kunnen fouten maken in het leven en er wel of niet van leren kan soms maanden of jaren duren en soms leren ze het nooit.
Deze mannen zijn een kwestie van 'leert het nooit', vooral die die me lastig valt. En ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe vriend. Ik heb de overstap gemaakt van foute (maar oh zo aantrekkelijke) mannen naar de wat veiligere types bij wie je even moet kijken voor je ziet hoe bijzonder ze zijn. Ik ga niet meer terug
pi_61473830
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:22 schreef PDOA het volgende:
Mijn ex-vriendin is een keer toen ze met vriendinnen op stap is gegaan vreemdgegaan met één of andere gozer die ze ook heeft gepijpt. Toen ik dit via via hoorde heb ik het gelijk uigemaakt. Nu stuurt ze me constant sms'jes dat ze er zo'n spijt van heeft en dat ik haar wel kan vertrouwen en dat het nooit meer zal gebeuren etc. Dikke lul, vuile hoer!
Met de zatte kloten neuken en dan gelijk dumpen de volgende ochtend.
*****Kraak........
pi_61474943
quote:
Op maandag 8 september 2008 14:22 schreef PDOA het volgende:
Da's toch wel een erg makkelijke manier van uitmaken
Gewoon niet zeggen dat je iemand leuk vinden, maar dat wel doen, onder het motto van alcohol, naar bed gaan met 'm en whoopa het is uit.. mis ik iets?

Ohja geven om elkaar, liefde, bezorgtzaamheid, angst.. uhm tja.. suc6
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61477238
quote:
Op maandag 8 september 2008 15:35 schreef Chev het volgende:

[..]

Da's toch wel een erg makkelijke manier van uitmaken
Gewoon niet zeggen dat je iemand leuk vinden, maar dat wel doen, onder het motto van alcohol, naar bed gaan met 'm en whoopa het is uit.. mis ik iets?

Ohja geven om elkaar, liefde, bezorgtzaamheid, angst.. uhm tja.. suc6
Wat is daar makkelijk aan? Die slet is vreemdgegaan dus ik heb het uitgemaakt, klaar. Mijn ex heeft spijt maar ja, dat had ze zich maar moeten bedenken toen ze die worst van die gozer in d'r mond nam.
pi_61479323
Denk dat ik het verkeerd begrepen heb, sorry PDOA
Maar ik geef je gelijk.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_61479460
Daar hopen we dan maar op hè, ondertussen proberen te genieten van de hernieuwde vrijheid, maar is nog niet altijd even makkelijk na 2 maanden
[/quote]

Twee maanden is heel kort, echt heel kort. Dat gaat zeker komen! Veel afleiding zoeken, erover praten, schrijven en over een tijdje is het gewoon klaar. Na die ervaring van mij was ik er ook wel langer mee bezig. Het gaat elke keer beter en volgens mij kan ik nu oprecht zeggen dat ik blij ben met hoe ik nu ben en waar ik nu sta

Vind het ook echt prima zo. Die jongen waar ik mee was, was niet zo'n goede combi voor mij. Dat vind ik nu echt. Ik vind het (op dat poolse puntje na) echt een leuke jongen, was ook super verliefd, hield van hem, maar hij was niet echt goed voor mij. Dus wat ik zei: nieuwe kansen

Komt wel goed hoor (met al die liefdesverdrietigen, het worden wel weer happy singles of happy couples)
pi_61487067
Nr. 1: Na ong. 3 jaar maar beiden wel het e.e.a. gescharreld in de tussentijd. Na een zeer korte "hereniging" weer uit elkaar gegaan Uiteindelijk is hij er nog steeds van overtuigt dat wij het beste bij elkaar passen en ik laat hem maar in de waan.
(neukmaatje ) Nr. 2: Na +/- 2 maandjes. Toen ik net een nieuwe relatie had, kwam meneer er mee dat hij van mij hield Had hij wel even wat eerder mee mogen komen, zeker gezien het feit dat ik wel ruim een jaar verlieft achter hem aan heb gelopen triest, ja, ik weet het
Relatie nr. 3 heb ik uitgemaakt en tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt van gehad
pi_61488359
week later kreeg ze spijt. ik trapte er weer in, en een week later kreeg ik te horen dat ze toch weer voor een ander koos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')