Zo dat doe je snelquote:Op maandag 8 september 2008 00:05 schreef Walejya het volgende:
Het duurte 3 dagen, maar zijn spijtbetuigingen kwamen te laat en ik was al verliefd op een ander.
Al bijna vijf jaar :-)quote:Op maandag 8 september 2008 00:08 schreef Chev het volgende:
[..]
Zo dat doe je snelen hoe lang gaat dit nu al goed?
Yup.. vaak zijn die personen er al langer mee bezig dan jij denkt om een einde te maken aan de relatie.. die van mij zo'n 2 maandenquote:
Dat duurde wel erg lang...quote:Op maandag 8 september 2008 06:10 schreef dborhem het volgende:
Ik spreek mijn ex nu na 23 jaar,en zij gaf toe dat het aan haar lag dat wij uit elkaar gingen.
Vond het toch wel fijn om te horen,had een paar jaar wel last van ''wat heb ik verkeerd gedaan??''
Daar hopen we dan maar op hè, ondertussen proberen te genieten van de hernieuwde vrijheid, maar is nog niet altijd even makkelijk na 2 maandenquote:Op maandag 8 september 2008 00:20 schreef missbutterfly het volgende:
[knip]
Het leven gaat door... Een nieuwe kans op een nieuwe start.
Hèhè is offtopic Garisson, maar zal je vraag beantwoorden:quote:Op maandag 8 september 2008 11:00 schreef Garisson72 het volgende:
TS, zeg eens eerlijk: ben je stiekem niet nog steeds aan het hopen dat je ex bij je terug zal komen?
Stel jezelf bijvoorbeeld eens de vraag: wat zou je doen als ze ineens voor je stond met de vraag om het nog eens te proberen samen?
quote:Op maandag 8 september 2008 12:08 schreef Garisson72 het volgende:
MIsschien was het niet zó offtopic, want ik vind dat in deze post wel doorschemert waarom je precies dit topic hebt geopend. Hoe rationeel je je hier ook uit, de deur is kennelijk nog niet helemaal dicht - wat overigens natuurlijk heul nie vreemd is en ook heul nie erg.
Haha, ja. Dat heb ik geprobeerd en toen heeft hij een vriend van hem aan mijn nieuwe vriend laten vertellen dat ik langs was geweest om met hem te wippenquote:Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef Chev het volgende:
Dipkip denk dat je ex het nog niet heeft verwerkt (die je continu loopt te sms-en) als je er vanaf wil zou je eigenlijk de confrontatie aan moeten gaan met hem, en hem vertellen dat je hem niet meer wilt.
Ik heb een nieuw nummer genomen, het gaat binnenkort in. Ik dacht heel lang dat negeren uiteindelijk wel zou helpen (ruim een jaar nu heb ik al niet meer gereageerd op welk bericht dan ook) maar blijkbaar heeft ie te veel lol in zn nieuwe hobby.quote:Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef Chev het volgende:
Dat of gewoon een nieuw telefoonnummer nemen(als dat al helpt), je kan ook op bepaalde mobiels smsjes van een ander automatisch blokkeren.
Deze mannen zijn een kwestie van 'leert het nooit', vooral die die me lastig valt. En ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe vriend. Ik heb de overstap gemaakt van foute (maar oh zo aantrekkelijke) mannen naar de wat veiligere types bij wie je even moet kijken voor je ziet hoe bijzonder ze zijn. Ik ga niet meer terugquote:Op maandag 8 september 2008 13:30 schreef Chev het volgende:
En je moet niet over je heen laten lopen hoormaar als je serieus denkt dat iemand is veranderd moet je zelf maar beslissen wat je wil.
Mensen kunnen fouten maken in het leven en er wel of niet van lerenkan soms maanden of jaren duren en soms leren ze het nooit.
Met de zatte kloten neuken en dan gelijk dumpen de volgende ochtend.quote:Op maandag 8 september 2008 14:22 schreef PDOA het volgende:
Mijn ex-vriendin is een keer toen ze met vriendinnen op stap is gegaan vreemdgegaan met één of andere gozer die ze ook heeft gepijpt. Toen ik dit via via hoorde heb ik het gelijk uigemaakt. Nu stuurt ze me constant sms'jes dat ze er zo'n spijt van heeft en dat ik haar wel kan vertrouwen en dat het nooit meer zal gebeuren etc. Dikke lul, vuile hoer!
Da's toch wel een erg makkelijke manier van uitmakenquote:Op maandag 8 september 2008 14:22 schreef PDOA het volgende:
Mijn ex-vriendin is een keer toen ze met vriendinnen op stap is gegaan vreemdgegaan met één of andere gozer die ze ook heeft gepijpt. Toen ik dit via via hoorde heb ik het gelijk uigemaakt. Nu stuurt ze me constant sms'jes dat ze er zo'n spijt van heeft en dat ik haar wel kan vertrouwen en dat het nooit meer zal gebeuren etc. Dikke lul, vuile hoer!
Wat is daar makkelijk aan? Die slet is vreemdgegaan dus ik heb het uitgemaakt, klaar. Mijn ex heeft spijt maar ja, dat had ze zich maar moeten bedenken toen ze die worst van die gozer in d'r mond nam.quote:Op maandag 8 september 2008 15:35 schreef Chev het volgende:
[..]
Da's toch wel een erg makkelijke manier van uitmaken![]()
Gewoon niet zeggen dat je iemand leuk vinden, maar dat wel doen, onder het motto van alcohol, naar bed gaan met 'm en whoopa het is uit..mis ik iets?
Ohja geven om elkaar, liefde, bezorgtzaamheid, angst.. uhm tja.. suc6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |