Productiewerk? Hoe bedoel je datquote:Op maandag 8 september 2008 15:02 schreef gers het volgende:
[..]
owwist ik niet
![]()
productiewerk verdient ook redelijk
Ja ik heb dus geen idee, de horeca bevalt me niet echt, dit bellen al helemaal nietquote:Op maandag 8 september 2008 15:03 schreef BobbyB het volgende:
Maar effe serieus, waar zit je zelf aan te denken dan?
Dan ga ik iedere dag bellenquote:Op maandag 8 september 2008 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb dus geen idee, de horeca bevalt me niet echt, dit bellen al helemaal niet!
Ik wil liever iets vanuit huis ofzo doen, maar wat?
Als ik studeer ga ik wel bij een sekslijn werken ofzo, dat is tenminste nog grappig.
quote:
bevoorbeeld blikjes maken en dergelijkequote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Productiewerk? Hoe bedoel je dat?
Iets met blikjes golden powerquote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Productiewerk? Hoe bedoel je dat?
quote:Op maandag 8 september 2008 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik VERVEEEEEL me, moet van school opdrachten doen enzo
Ja maar...quote:
NIKS TE MAREN GEWOON WERKEN AAN SCHOOLquote:
Ja, moet toch wat? M'n vriendin is steeds weg en zo.quote:
ik hoor nu heel stoer uurtjes te doenquote:Op maandag 8 september 2008 15:26 schreef gers het volgende:
[..]
NIKS TE MAREN GEWOON WERKEN AAN SCHOOL
Hou je niet meer van me danquote:Op maandag 8 september 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, moet toch wat? M'n vriendin is steeds weg en zo.
Hou je niet meer van me danquote:Op maandag 8 september 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, moet toch wat? M'n vriendin is steeds weg en zo.
Tuurlijk welquote:Op maandag 8 september 2008 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hou je niet meer van me dan?
quote:
Je bent trouwens 9 dagen ouder dan mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |