Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 8 september 2008 14:00 schreef BobbyB het volgende:
Maar ik weet het ook niet. Ik heb geen UIs verwijderd.
Dan niet.quote:
Ik heb ook een Dellquote:Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
tja de klok van een dell computer he
Hmm, verleidelijk om deze quote om te bouwenquote:
Gelukkig ben je niet zooo kinderachtigquote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, verleidelijk om deze quote om te bouwen
quote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet zooo kinderachtig![]()
zou te makkelijk zijn hequote:Op maandag 8 september 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, verleidelijk om deze quote om te bouwen
Jaja, ben nu thuis. Maar moet 5 uur werkenquote:Op maandag 8 september 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maar nog steeds alles goed? Hier is het echt fuckin saai. Momenteel niet veel te doen.
Wat doe jij eigenlijk voor de kost? Werk of studeer je wel?quote:Op maandag 8 september 2008 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maar nog steeds alles goed? Hier is het echt fuckin saai. Momenteel niet veel te doen.
slachthuis verdiend goedquote:Op maandag 8 september 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaja, ben nu thuis. Maar moet 5 uur werkenkutzooi. Ik haat mn werk
ik zoek nieuw werk hahaha. Maar het moet wel goed verdienen en ik ga niet meer dan 15 uur per week werken!
Ik werk. Studeren doe ik al lang niet meer.quote:Op maandag 8 september 2008 14:44 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor de kost? Werk of studeer je wel?
Gefeli!quote:
dankjequote:Op maandag 8 september 2008 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik werk. Studeren doe ik al lang niet meer.Daarnaast ben ik professioneel FOK!Baggeraar.
[..]
Gefeli!
Haha, bij watquote:
Nou, ik ken toch een aantal mensen die dat wel willen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, bij wat?
En ik ga geen dieren slachten of bejaarden wassen ofzoen niemand wil mij naakt op de foto zien hoor
Bij een van de grootste blikjesfabrikant van europaquote:Op maandag 8 september 2008 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, bij wat?
En ik ga geen dieren slachten of bejaarden wassen ofzoen niemand wil mij naakt op de foto zien hoor
Ja woeh, met fok erbij zal er vast een grote markt voor zijnquote:Op maandag 8 september 2008 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik ken toch een aantal mensen die dat wel willen.
owquote:Op maandag 8 september 2008 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja woeh, met fok erbij zal er vast een grote markt voor zijn
@ Gers - Ik ben al belteef en goede doelen hosselaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |