geen homemade video met random smaaatje ?quote:Op maandag 8 september 2008 00:27 schreef afcajos het volgende:
Als ik mn tv aanzet zal het wel weer private spice worden. Ik laat em dus maar ff uit
Ik haat discussieprogramma's.quote:Op maandag 8 september 2008 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige die dat debat programma met jongeren aan het volgen is, tenenkrommend dit. Wat een moraalridders zitten daar aan tafel.
Ik heb geen webcamquote:Op maandag 8 september 2008 00:28 schreef gers het volgende:
[..]
geen homemade video met random smaaatje ?
Kanaal 752?quote:Op maandag 8 september 2008 00:27 schreef afcajos het volgende:
Als ik mn tv aanzet zal het wel weer private spice worden. Ik laat em dus maar ff uit
Van de postbank?quote:Op maandag 8 september 2008 00:31 schreef gers het volgende:
iemand trouwens kassa gezien dit weekend met die vrouw die haar tan-codes gewoon invulde
jaquote:
Dat heb ik vanuit mijn ooghoeken inderdaad gezien. Verdomme zeg.quote:
Ja maar de site zag er echt uitquote:Op maandag 8 september 2008 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat heb ik vanuit mijn ooghoeken inderdaad gezien. Verdomme zeg.
Zo goed heb ik het niet gezien, was mossels eten bij schoonouders.quote:Op maandag 8 september 2008 00:35 schreef gers het volgende:
[..]
Ja maar de site zag er echt uit![]()
nee oplichters maken een site die pimpelpaars is![]()
En maar huil ja ik wist het echt niet
de mossel gegeten van je schoonouderquote:Op maandag 8 september 2008 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo goed heb ik het niet gezien, was mossels eten bij schoonouders.
KUSJE NTB JOSKEquote:
Na al die maanden wilde mijn schoonmoeder nu ook wel eens weten waarom ik de uitverkorene ben geworden.quote:Op maandag 8 september 2008 00:40 schreef gers het volgende:
[..]
de mossel gegeten van je schoonouder
quote:Op maandag 8 september 2008 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na al die maanden wilde mijn schoonmoeder nu ook wel eens weten waarom ik de uitverkorene ben geworden.
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 00:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga ook maar slaapjes bouwen...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |