Jij bent er ook snel bij!quote:Op zondag 7 september 2008 23:12 schreef Thrackan het volgende:
Vraagprijs is verplicht hier, zou je die even willen toevoegen?
Daar mag ie idd daadwerkelijk voor weg, en nee, t is wat deze turntable betreft zeker niet weinig, we hebben t hier niet over een sl1200.quote:Op zondag 7 september 2008 23:15 schreef Thrackan het volgende:
Gaat ie daar ook daadwerkelijk voor weg?
Oftewel, ik ben geen pro, maar is dat niet wat weinig voor dit spul?
Wil m in principe best verzenden hoewel dit aangezien t om een turntable gaat niet de slimste manier is om m te vervoeren. Verzendkosten zijn uiteraard voor de koper, en dit zal best veel zijn aangezien zo'n ding toch haast 10kg weegt.quote:Op zondag 7 september 2008 23:51 schreef Slomy het volgende:
Ook hier even een tvp: doe je aan verzenden?
De draaitafel is ongeveer een jaar of 4 oud. Werkt verder nog helemaal prima en is nooit 'on the road' geweest. Het element en de naald zijn ongeveer 1,5 jaar oud. Of ik m vaak heb gebruikt, ik heb er 2 van staan dus heb er regelmatig mee gedraaid ja. Het is niet zo dat ik er iedere dag op heb lopen 'raggen' jaar in jaar uit. Heb hem zelf toen nieuw gekocht via new-line. Hij gaat idd inclusief stofkap de deur uit.quote:Op zondag 7 september 2008 23:48 schreef nattermann het volgende:
Hoe oud is je draaitafel? Heb je hem vaak gebruikt? Is hij inclusief stofkap?
Podver dat is nog eens toevallig, ik werk in Cuijk 1 á 2 dagen per week. Ik ga nog eens goed nadenken. Want ik zie dat dat model draaitafel nog steeds geleverd wordt. Ik laat nog van me horenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:41 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik woon in Cuijk, dit is ergens onder Nijmegen. Ik begrijp dat je voorkeur uit gaat naar een set van 2. Heb er zelf ook altijd 2 gehad alleen gaat er nu dus 1 de deur uit omdat ik overstap op t mixen met CD. Die andere houd ik hier omdat ik anders echt niets meer kan met t vinyl wat hier ligt.
Kijk dat zijn nog eens verkopers. Ik ga vanavond ff bij een maat langs die dr allemaal wat meer verstand van heeft (hij heeft me aangestokenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:58 schreef mrcool het volgende:
Ik heb eens even die maat van me opgebeld. Hij heeft er idd nog eentje staan waar hij verder niets meer mee doet, draaitafel is ook niet meer aangesloten enzo. Dit is verder exact hetzelfde type. Alleen de slipmat en het element met de bijbehorende naald zijn dan anders als wat ik erop heb zitten. Hij heeft de originele headshell (zoals geleverd) er nog op zitten.
Dus verder 2 identieke draaitafels. Ik ben bereid mijn andere slipmat om te ruilen met de slipmat op de andere speler zodat jij iig 2 dezelfde slipmatten hebt. De headshell zou je dan zelf moeten vervangen, je gooit er wsl toch snel een Concorde Pro op!
Die maat van me vraagt 100 euro voor zijn speler dus met 175 euro heb jij je setje, ik hoor t wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |