Als mijn moeder mee gaat stappen, ben ik binnen 10 minuten weer thuisquote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Killer_Mom het volgende:
ik herken er niets van als moeder zijnde, misschien heeft ze wel een of meer redene om je niet te vertrouwen, ik kreeg altijd een heel verslag over het uitgaan, vaak gingen we samen uit, of ik kwam ze tegen. moeders die de Gestapo uithangen, is ook vaak nodig.
quote:Op zondag 7 september 2008 22:34 schreef john88 het volgende:
Ik smack mijn moeder altijd als ze meer dan 2 vragen stelt binnen een uur.
je zal maar uit moeten in zo'n flutgat en dan ook nog eens je moeder tegenkomenquote:Op maandag 8 september 2008 00:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch wel hendig wat uitmaken of je in Helmond uitgaat of in een of ander flutgat.
o wacht, Helmond is een flutgat
Als je een meisje anaal aan het uitbenen bent overdwars op de bar. "Ach kijk, hij heeft het naar zijn zin! Ga door jongen!"quote:Op maandag 8 september 2008 09:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
je zal maar uit moeten in zo'n flutgat en dan ook nog eens je moeder tegenkomen
Ik mocht ook een hoop van mijn ouders, als ik maar wel vertelde met wie en waar ik was. Mocht er ook maar iets gebeuren wisten ze toch waar ik was, eventueel gaf ik het telefoonnummer van iemand anders waar ik mee uitwasquote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Killer_Mom het volgende:
ik herken er niets van als moeder zijnde, misschien heeft ze wel een of meer redene om je niet te vertrouwen, ik kreeg altijd een heel verslag over het uitgaan, vaak gingen we samen uit, of ik kwam ze tegen. moeders die de Gestapo uithangen, is ook vaak nodig.
Mensen die met hun moeder/kinderen uitgaanquote:Op zondag 7 september 2008 23:53 schreef Killer_Mom het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:34 schreef john88 het volgende:
Ik smack mijn moeder altijd als ze meer dan 2 vragen stelt binnen een uur.
Mensen die dat raar vinden zijn pasquote:Op maandag 8 september 2008 11:37 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mensen die met hun moeder/kinderen uitgaan
Ze vraagt ook vaak of ik nog met meisjes heb gepraatquote:Op maandag 8 september 2008 15:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
Bij mij vroeg ze altijd of ik gedanst had en zo ja met wie.
quote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef beertenderrr het volgende:
SMS MOEDER UIT naar 1337
werkt echt
onzin , een echte moeder heeft dat geneuzzel meteen door, en een echte moeder zorgt ervoor dat je kind niet hoeft te liegen. eerlijk zijn tegen over elkaar is belangrijk, plus humor aan tafel.quote:Op maandag 8 september 2008 16:07 schreef zovty het volgende:
Toch is het wel handig om met je moeder te leren kletsen op zo'n manier dat jij niet meer verteld dan jij kwijt wilt en zij toch denkt dat ze alles weet.
Je verhaal doorspekken met "en toen zei hij, hij zegt, .... zegt 'ie. Dus nou, ik zeg, zeg blablabla, zeg ik" geneuzel schijnt te helpen.
Niet iedereen heeft een killer mom natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2008 03:18 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
onzin , een echte moeder heeft dat geneuzzel meteen door, en een echte moeder zorgt ervoor dat je kind niet hoeft te liegen. eerlijk zijn tegen over elkaar is belangrijk, plus humor aan tafel.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een killer mom natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:17 schreef DAMH het volgende:
herkenbaar,, altijd die kudt vragen stellen waar ze toch niks aan heeft,, terwijl jij gewoon rustig wil bijkomen,, good old days,,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |