Bovendien is VOO zo ongeloofwaardig als de pest. gisteren hadden ze het op hun site erover dat ze cadeaus de tuin in getakeld kregen, maar het waren toch echt houtblokken.
Dus hou het gaarne Live OK?
13.26 nog immer hetzelfde. Voetbal op drie streams en stream 1 voornamelijk op de bank, slechts nu en dan op de eettafel. weinig van die discussie te volgen helaas. Ze kleppen in elk geval wel veel, want elke keer als ik even geluid heb hoor ikze meteen praten.
Karin Maurice en Bart zitten aan tafel. Ik hoor binnen geen geluid. Anouk zit op de bank te lezen
Bart zit nog op zijn plaats en is aan het dichten, de hele ochtend al dus zal zijn hobby zijn denk ik. Ik heb vandaag gekozen voor hem als screenshot van de dag. Ik ga denk ik elke dag een screenshot maken voor bovenin de dagstreams, is misschien wel een leuk idee? Die neem ik dan ook wel mee met het aanmaken van de avondstreams zodat de niet streamkijkers toch een beetje een idee hebben, dit even als huishoudelijke mededeling
Buiten zijn ze aan het voetballen, dat verslag is Digger aan het maken dus komt zo
Anouk zit op de bank en is eenboek aan het lezen, tevens neuriet ze er wat bij. Verder wordt er niet veel gezegd binnen, dat kan ook niet als iedereen rustig en geconcentreerd zit te werken lijkt me.
Aan het knippen te zien maakt Maurice een soort mobielachtig ding, hetzijn in ieder geval meerdere figuurtjes.
Anouk is weer de keuken ingegaan en gaat water opzetten, vermoedelijk voor de thee, ze heeft Willem en Ruud al een jampotje gebracht.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 23 November 1999).]
Binnen nog immer hetzelfde, alleen dus helaas geen geluid bij de beelden die ze af en toe laten zien van de knutseltafel. Anouk is nog immer lezende in een boek op de bank.
Godverdikkie schreeuwt Ruud uit als hij een domme fout maakt, 9-5 voor Willem inmiddels.
Willem heeft de 1e set gewonnen (10-6 meen ik) en ze zijn nu in de 2e set bezig. Willem wint ook de 2e set(10-3) en ze wisselen nu van speelhelft 5-5, Ruud komt beter in vorm terwijl Bart even vanuit het huis kijkt naar de tuin. Tot 8-7 voor Willem kon ik het volgen, toen viel het geluid weg.
13.50 de mannen hebben ff pauze genomen, timmeren wat. Anouk komt naar buiten en vraagt wat ze doen. Willem gaat even een netje maken. Een auto komt luid toeterend langsgereden. Willem timmert, Anouk kijkt al rokende toe.
Heb inmiddels weer even met Oliebol gecoordineerd dat zij verslag van binnen doet (is weer geluid) ik volg buiten. lekker teamwork zo
Ze zijn klaar met het getimmer, schopten net 1 balletje maar nemen nu even pauze, Anouk kwam ze namelijk net buiten iets te drinken brengen. Het gesprek wat erbij ontstaat is wat lastig te volgen, heel zacht geluid.
13.58 Ruud en Willem zitten tegover elkaar op een boomstam te kleppen en ondertussen wat te drinken. Helaas is het gesprek eigenlijk amper te volgen.
14.00 het drinken is op, ze staan inmiddels weer. Ze klesten wat over het gevoel welke ze de 1e week in het BB huis hadden en over sporten, actief zijn, bezig zijn.
De stem roept: "Bart wil je even naar de DBK komen". Bart staat op en loopt naar de kamer.
K + M fluisteren wat, althans ze praten zacht
K: "ze kan er best rekening mee houden" waarmee is me nog niet duidelijk.
M: "vindt ik ook dat kan best"
K: "even kijken of er nog stukjes stof liggen"
Maurice is heel voorzichtig aan het figuurzagen. Hij maakt er best wat moois van zo te zien.
Bart is terug, wat hij heeft gedaan in de DBK is me niet duidelijk, in ieder geval zal het niet heftig zijn geweest want hij gaat vrolijk verder met dichten en lacht erbij. Hij heeft een korte witte broek aan gestrokken en loopt even naar buiten maar is weer vlug terug. Tjakoud he Bart met blote benen
K: "ik dacht dat de schaar hier lag, weet jij dat maurice waar die is."
M: "Ja die ligt hier onder het papier"
Maurice en Karin gaan even naar buiten, Ruud roept ze of ze komen om een balletje mee te trappen. Maurice knoopt zijn schoenen dicht.
Bart is ook buiten na opnieuw een minuut in de DBK te zijn geweest. Wat de reden is weet ik niet kan ik er niet uit ophalen.
------------------
Iedere keer draaien de streams weg als Karin zachter gaat praten.
Buiten gaan de boys wat hardlopen in de tuin.
Karin en Anouk zijn binnen, Karin naar de toilet en Anouk nog steeds aan het lezen daardoor heen zingt ze wat maar wel vals , zou de letter "C" op haar trui staan voor Childrenchoir..HAHAHA..bah sorry flauwe grap.
------------------
Ze hebben er wel lol in zeg, spelen erg fanatiek. Ruud komt op dreef, staat 8-4 voor.
Bart komt weer naar buiten gelopen en wordt met een "hoi" begroet door beiden. 10-5, Ruud wint de 2e set.
14.14 Bart en Willem beginnen wat te klooien met de bal nu en Bart wil ook een potje spelen en ze roepen Mauwries en willen volgens mij 2 tegen 2 spelen. Mauwries kwam net naar buiten maar Bart wordt nu naar de DBK geroepen, hij is alleen na een dikke minuut al weer terug.....
Ze beginnen met z'n 4en nu een beetje chaotisch te voetballen met heuse rugby tackles ertussendoor. Het lijken wel F'jes die in een kluit achter de bal aan rennen.
Bart glijdt veel uit. Pfffff wat ziet het er chaotisch uit zeg. Ruud speelt zo te zien met Willem samen tegen Bart en Mauwries, maar dat ik 5 minuten nodig had om dat te ontdekken zegt wel hoe weinig lijn er zit in het spel.
14.24 ze worden al wat meer moe zo te merken, er wordt iets minder fel getackled en ook iets minder enthousias rondgehold. Ze zijn zo fanatiek bezig dat een vliegtuig welke laag overvliegt (zo laag dat me boxen er bijna van knappen) ze geen blik waardig gegund wordt, ze spelen gewoon door. Ik hoor het vliegtuigje weer terug over komen vliegen maar wederom geen enkele reactie. Bart en Mauwries gaven elkaar net een high five na een door hun als free fight tackle omschreven tackle op Ruud.
Ze lachen er flink bij. Voor de 3e keer vliegt het vliegtuigje over, wederom geen reactie.
14.30 het spel wordt door de inspanningen trager en trager en is nog immer rommelig. God ik voel me haast alsof ik naar een wedstrijd van het Nederlands elftal kijk, volgens mij is de stand nog gelijk ook
Ik hoor nu welhaast non stop vliegtuigjes langsvliegen, maar nog immer geen reactie. Bij het voetballen hoor ik veel 'godverdomme's'...wanneer zal de bond tegen het vloeken van zich laten horen?
7-3 of 9-3 hoor ik nu net uit Willem zijn mond na een goal van zijn duo.
14.36 Zo, voetbal is afgelopen, of in elk geval ff pauze.. Tenminste, iedereen speelt nog, behalve Bart. die heeft zijn shirt uitgetrokken en zit vermoeid op een boomstammetje. De oude garde treitert hem een beetje waarop Bart zijn shirt weer aandoet, opstaat en weer mee gaat doen. Geen potje nu, ze tikken nu gewoon wat rond. Bart stopt er nu echter mee en trekt zijn schoenen uit en loopt naar binnen.
De andere 3 gaan nog lekker ff door
quote:
op 11-23-1999 om 11:18 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Sombie jazeker heb ik gehoord en mijn streams vielen niet uit.
Weet je dan nog wat hij daarover zei? Daar ben ik namelijk heel benieuwd naar!
P.S. Ik ben geen hij maar een zij (ik kan me voorstellen dat mijn naam verwarrend is dus het geeft niet maar dan weet je dat ook weer).
En dan maak ik gelijk even gebruik van deze gelegenheid om jullie allemaal weer heel erg te bedanken voor het verslaan. Ik heb het op het moment nogal druk dus ik ben erg blij dat ik zo evengoed op de hoogte blijf!
R: "godverdikie joh he wat een leuk partijtje was dat"
W: "dat was het zeker maar ik ben kapot zeg"
Bart loopt in zijn blote body en onderbroek rond en Maurice is inmiddels ook ontbloot van bovenlichaam.
Maurice is alweer aan het zagen geraakt, Bart gaat weer dichten en heeft inmiddels zijn sportbroek weer aangetrokken. Jeetje en Willem ook in onderbroek, wat die mannen toch hebben
SOMBIE, aha, een zij dus, klopt je naam klinkt zo krachtig..haha, maar tja oliebol klinkt ook wel ehm , maar ben ook een zij, maar dan weten we dat van elkaar . Maar goed je vroeg over wat Karin aan Bart zei. Ik weet alleen dat Karin zei dat iemand wel rekening kon houden met, ik kon er helaas niet aan uit opmaken waar het exact over ging. Sorry, kan dus niet jou vraag beantwoorden
15.26 SOMBIE, door allertheid van Binky kom ik erachter dat ik jou vraag door elkaar haal met een ander..haha, hoezo een oliebol . Maar ik heb dus niet gehoord wat Bart zei over Willibrord, kan je daar niet mee verder helpen.
14.58 Bart leest een gedicht op, niet te volgen, mijn tikkunsten gaan niet zo snel.
Fluitketel fluit weer, het water kookt dus.
K: "hier kan ik wel eigenlijk wat mee doen, leuk he"
Maurice is weer heel voorzichtig aan het figuurzagen, het wordt een waar kunstwerk.
15.06 Karin toont haar kunstwerk aan Anouk, daarna duikt Anouk weer haar boek in.
------------------
14.40 Bart was alleen even naar binnen gegaan om wat te drinken maar liep daarna meteen weer terug de tuin in om verder te gaan met voetballen. Daar aangekomen speelden ze echter nog maar een paar minuten en vervolgens besloten ze om met z'n allen naar binnen te gaan om ff bij te komen. Iedereen staat zich bij de keuken op te frissen, loopt zonder shirt rond. Karin zit aan de knutseltafel, Anouk blijft in haar up op de bank zitten lezen, maar heeft net toch besloten om maar op te staan en zich bij de rest te voegen. Onee toch niet..ze is even naar de wc geweest en zit nu weer in haar up op de bank te lezen in diepe stilte.
Met ontbloot bovenlijf zit Mauwries nu aan de tafel te figuurzagen weer. O Jee, het is weer knutseltijd...AAARRRGGHHHHHH. op de volgende BB spy plies knutsel filters en ook filters tegen sexuele opmerkingen van Ruud...
Willem is ff buiten bij de kippetjes geweest, geeft ze ff wat te eten. Iedereen is nu binnen, Bart en Mauwries zonder shirt. Alleen Anouk zit dus nog apart. Heb helaas maar 1 stream op binnen staan en laat dat nou ook de enige zijn waarop het geluid slecht is.
14.55 Bart leest zijn gedicht voor, zit wel de nodige dosis humor in. Helaas dus met telkens wegvallend geluid.
Het gesprek gaat nu over de vliegtuigen die overkomen. Bart heeft het over het vliegtuig voor Ruud en vraagt zich af wanneer er een vliegtuig komt voor hem om 15 kilo kattenvoer te storten. Mauwries schiet meteen in de lach.
15.00 Anouk nog immer lezend op de bank moet nu af en toe flink gapen. Bart zit weer met zijn mega super potlood te schrijven (voor het beeld, zie screenshot van Oliebol helemaal bovenaan deze topic). Verder gebeurt er weinig.
quote:
op 11-23-1999 om 11:07 AM schreef sombie het volgende:
Oliebol, het duurde maar een paar minuten dat er testbeeld was. Heb jij dat helemaal niet gehad? Heb jij dan wel gehoord wat Bart over die actie van Willibrord zei?
Oliebol, je hebt toch teveel poedersuiker gebruikt. Het gaat nog steeds over dat ene stukje waar ik vanmorgen ook al een vraagje ovr had, ahahahahahahah
Je bent een beetje in de bonen, geloof ik.
Ik vind dat het erg goed dat vandaag, de streamverslagen: Bedankt, lieve kijkbuis kindertjes!!
Ik meld me bij deze dan ook gelijk af, hahahah.
En tot morgen!
Maurice is bezig met schuren van een vliegtuigje. Willem zit stilletjes ook te knutselen, zoals ik al zei in het begin van deze ochtend ik vindt hem wat te rustig vandaag.
Die @(*$^#&% regieheeft dus nu 2 streams op buiten staan en 2 streams op anouk. alleen stream 1 spring heel af en toe van anouk naar de eetkamer maar nooit voor lang.
Willem kwam even naar Anouk toe, kon alleen niet verstaan voor wat. Hij pakte haar hand vast, zei iets heel zachts en Anouk reageerde blij met: Oohh dat vind ik fijn zeg, toppertje. Klote woord trouwens, dat toppertje, maar goed.
Ruud komt even bij Anouk informeren hoe het gaat en of ze het boek leuk vindt. Nog 150 bladzijden moet ze. Ze vindt het boek wel leuk en de schrijfstijl niet te lastig, doch ook niet gemakkelijk. Ruud loopt weer weg en Anouk blijft dus alleen.
Oliebol is even een tukkie aan het doen en ik nok er zo ook mee, misschien anderen die het ff nog kunnen voortzetten tot een uurtje of 17 a 17.30?
15.14 Willem heeft inmiddels zijn shirt weer aan, Mauwries (die nog immer zaagt) en Bart nog niet. Conversatie is er eigenlijk niet.
Aangezien er ff niks geberut nu is het wel een mooie tijd om maar weer even een klein samenvattinkje te geven van de dag: Mauwries deed lekker mee en wat mij en Oliebol met name opviel was dat de oude garde erg tam was. OK voetballen deden Ruud en Willem wel, maar verder deden ze weinig en spraken ze al helemaal weinig.
Er was vandaag geen of amper gekat op elkaar, iedereen leek gewoon een beetje last te hebben van een soort winter moeheid. Anouk heeft zich het grootste deel van de dag afgezonderd door in haar up een boek te lezen op de bank en amper aan welke conversatie dan ook deel te nemen.
Er is maar met mate geknutseld, er is even gevoetbald en zoals opgedragen is het hout opgeruimd. Verder hebben ze geen stap teveel gedaan.
K live verder: Anouk vroeg Karin hoe laat het was, 15.15 zei ze. Anouk is opgestaan en naar de tafel gelopen (hoor ik, maar heb er geen beeld bij). Ze vind hetgeen Karin gemaakt heeft mooi.
Bart begint nu op Mauwries te zeuren dat hij niet goed tekenen en schilderen kan als deze de tafel gebruikt als steun om op te zagen.
Anouk zegt tegen Karin dat ze bij het laatste deel is, 1850-1853 moet ze nog. Ze leest dus kennelijk een boek van Karin.
15.22 Bart bekijt de uitgezaagde auto van Mauwries en het is inderdaad een porsche. Wederom een minuten lang durende stilte volgt, enkel het geluid van zagen en schuren is hoorbaar.
15.29 Aaargggghhh walchelijk!!! Ruud ligt op bed in de slaapkamer en trok net even zijn laatste stukje kleding uit, vol in beeld! Als hier een screenshot van is zal die het wel goed gaan doen zo op het net, maar ik hoef het niet nog een keer te zien...
Volgens mij ben ik nu blind...... In elk geval doof want op geen enkele stream die op binnen staat werkt het geluid bij me.
Ik gaat er mee stoppen voor vandaag dan maar. Als iemand het ff wil overnemen, gaarna, Oliebol maakt de avond en nachtstreams rond 17 a 17.30 uur wel weer aan.
fijne avond verder iedereen en eet smakelijk
Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002371.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |