Misschien moet je de volgende keer ook eens kijken naar een rekenmachine daar Shmoopy. 40 x 0,35 is nog altijd 14 euro volgens mij.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Ik had zo'n halogeenstaafje nodig voor in de staande lamp, maar ik had geen idee wat voor soort of hoeveel watt. Toen ik er stond zag ik een doosje met 2 stuks liggen voor 69 cent, dus het risico maar genomen en het bleek idd de goeie.
Was ik gisteren in de AH, lagen ze daar (per stuk) voor 6,99 euro.
Da's dus 40x duurder.
Action.
Oeh bedankt, da's wel te gek want zelfs bij de HEMA vind ik ze wat prijzig (ze zijn wel goed, maar als het goedkoper kan...) *Plant plunderactie bij Action*quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yes die hebben zeheb ze voor mn vriend ook gehaald, ook van die bjorn borg achtige enzo
morgen er nog een paar bij halen voor sinterklaas, want ze houden zich ook goed in de was tot nu toe
Ik heb ook van die Bjorn Borg Achtige boxers van de Action. 3,79 per twee. Zitten heerlijk en blijven prima. hiervoor kocht ik de BXS Menswear boxers bij de action die zijn ook primaquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Oeh bedankt, da's wel te gek want zelfs bij de HEMA vind ik ze wat prijzig (ze zijn wel goed, maar als het goedkoper kan...) *Plant plunderactie bij Action*
Ik heb ze niet zien staan gisteren maar ik heb er natuurlijk ook niet speciaal op gelet.quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet iemand of ze momenteel van die oude glazen voorraadpotten hebben? Beetje a la van die ouderwetse snoeppotten zeg maar...
Ikea verkopen ze die in ieder geval, inclusief rubberen afsluit ring.. Action zou ik ook zo snel niet weten..quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet iemand of ze momenteel van die oude glazen voorraadpotten hebben? Beetje a la van die ouderwetse snoeppotten zeg maar...
Yup, vandaag nog gezien, voor 1 euro nogwat, maar niet heel groot, middenmaatje, zeg maar.quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
jupquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:35 schreef secondant het volgende:
Verkopen ze bij de Action eigenlijk ook schorten voor in de keuken?
Ik heb ze ook, en dat staat er gewoon echt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:46 schreef neo2000 het volgende:
Overigens kwam m'n vriendin van de week ook aan zetten met die mezen ballen.. op de verpakking: "FAT BALLS" Ik:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |