De merk deo's zijn natuurlijk gewoon prima...en goedkoper dan bij de AH o.i.d.quote:
ik heb een hele tijd de rexona deo gebruikt van de action, en ik stonk een uur in de windquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:55 schreef secondant het volgende:
[..]
De merk deo's zijn natuurlijk gewoon prima...en goedkoper dan bij de AH o.i.d.
Nou, ze kunnen dus wat overjarig zijn inderdaad. Soms verkopen ze alleen een merk omdat dat een ander flesje hebben gekregen en de oude voorraad op moet, maar volgens mij verkopen ze soms ook partijen die niet echt lang meer goed zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:55 schreef secondant het volgende:
[..]
De merk deo's zijn natuurlijk gewoon prima...en goedkoper dan bij de AH o.i.d.
Ik had ze ook gekocht. Dat pompje was ook ruk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Vouwballonnen, prut, knappen héél snel.
Die LED verlichting is wel heel handig hoor. (naja als het doet wat ik denk dat het doet)quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had ze ook gekocht. Dat pompje was ook ruk.
Nu zag ik dat ze van die grote dozen met nep Lego (Brick ofzo) uit China hebben. Dat zou ik dus nooit kopen. Of LED verlichting voor de kraan.
hip man, dat wil ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die LED verlichting is wel heel handig hoor. (naja als het doet wat ik denk dat het doet)
Het laat het water blauw kleuren wanneer je koud water hebt en rood wanneer het water heet is.
Ik had een klein doosje lego gekocht voor DNA maar toen we het in elkaar hadden donderde het ook meteen weer uit elkaar, was toen een weekaanbieding.. ook prut dus, het blijft gewoon nie stevig op elkaar zitten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik had ze ook gekocht. Dat pompje was ook ruk.
Nu zag ik dat ze van die grote dozen met nep Lego (Brick ofzo) uit China hebben. Dat zou ik dus nooit kopen. Of LED verlichting voor de kraan.
Ik koop er überhaupt geen crèmes, shampoo, deo, luchtjes of andere toiletartikelen. Slechte ervaringen mee.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef moussy het volgende:
Zijn de flutdingen van de action ook al eens genoemd? Er zijn maar een paar dingen (tot nu toe) die ik er niet meer koop, maar voor de rest...... alles ...
Die zit volgens mij vast in het assortiment want die heb ik ruim een half jaar geleden ook al zien liggen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Die knijpzaklamp, was dat de weekaanbieding of zouden ze die komende week nog hebben?
Ja!quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die zit volgens mij vast in het assortiment want die heb ik ruim een half jaar geleden ook al zien liggen.
Bespottelijke prijzen.Die dingen kosten overal rond de ¤15,- a ¤20,- en bij de Action liggen ze voor minder dan ¤3,-
![]()
Ga je een noodpakket aanleggen?
Eigenlijk wel he? Misschien niet het hele pakket maar sommige dingen zijn best handig om bij elkaar klaar te hebben liggen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja!
Ik las net dat topic en ik dacht: stom als ik het niet doe.
Ik heb een aantal koffiebekers van de Action, met zo'n aardewerk lepeltje er bij en die blijven echt keurig netjes.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik koop er überhaupt geen crèmes, shampoo, deo, luchtjes of andere toiletartikelen. Slechte ervaringen mee.
En veel van dat leuke goedkope aardewerk (borden, vazen etc.) is heel poreus waardoor er sneller stukjes afknappen.
Ooit een blusherkwast gekocht die prut was. De haren vielen na één streekje al uit. Maar ja voor 69 cent of zo wil ik dat wel uitproberen. Verder nog niet echt iets gekocht daar waar ik spijt van had.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef moussy het volgende:
Zijn de flutdingen van de action ook al eens genoemd? Er zijn maar een paar dingen (tot nu toe) die ik er niet meer koop, maar voor de rest...... alles ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |