abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62823938
Haha die Sheba dingen ja.
Mijn poes eet geen natvoer, maar die sheba is 5 x likken en dan zijn ze op.
Ik heb er nog 14 blikjes in de koelkast staan.

@neo2000: Als je een auto hebt, veel spullen, zoals stickers, geurtjes, automatten en stuurhoezen. Maar ook verlichting. De vloeistoffen durf ik zelf niet aan. Ze hebben er genoeg 'hippe' mannenkleding, boxers, sokken en geurtjes. En (je moet er van houden) oude A en B films.
Sappig !!
pi_62824567
De Action
Ruitenwisservloeistof gehaald vandaag.
Chaotische winkel, dat wel.

pi_62824752
Morgen deze maar even halen, hoef ik niet meer te krabben.

pi_62824848
Nu wil ik ook naar de action voor de douchekop!!! Hoeveel kost het?
pi_62826462
douchekop
*noteert*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62837816
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:58 schreef Caramel het volgende:
Nu wil ik ook naar de action voor de douchekop!!! Hoeveel kost het?
¤4,95 dacht ik, het ding is elke cent waard
pi_62838353
ik had die douchekop in m'n hand, stond in de rij, toen kwam er een vrouw naar me to, die zei dat het een klereding was
bijna geen kracht achter het water, nouja, ikzelf vind dat dus niks, dus maar snel teruggelegd
pi_62838828
duh, je water toevoer neemt niks toe. Het water komt er alleen anders uit........
pi_62838925
ik heb er niet zo'n trek in om 10 minuten nodig te hebben om m'n shampoo uit te spoelen
pi_62839025
Mijn waterdruk is met een gewone douchekop al ruk, dus laat staan met zo'n grote. Wel jammer.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:53:30 #136
111260 Charmian
a little joy
pi_62842162
Ik had zo'n grote douchekop ooit eens bij de neckermann gekregen. Dacht dat ik dan onder een heerlijke stortbui zou stappen. Maar helaas, er zit inderdaad veel minder druk op dan bij een kleine, het water stroomde recht naar beneden dus ik moest rondjes rennen om stralen water op te vangen en dat ding paste niet op mijn douchehouder dus die kop zakte steeds in. Een kleine is echt veel fijner.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_62853795
ik heb die douchekop ook en haat het ook als het waer geen kracht heeft maar ik heb dr echt geen probleem mee met deze douchekop hoor
pi_62854788
't ligt er gewoon maar aan wat voor een waterdruk je hebt denk ik. Bij mijn ouders thuis is er altijd maar een pisstraaltje uit de douche gekomen, hier in m'n studentenhuis is het te gek voor woorden, als ik het vol open draai word ik bijna de douche uit gespoten.
pi_62856159
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef aloa het volgende:
Morgen deze maar even halen, hoef ik niet meer te krabben.

[ afbeelding ]
Ja nou dat valt tegen
Helpt wel iets maar helaas niet van krabben verlost, scheelt weer dat ze ook krabbertjes verkopen daar ghehe.

@Douchekop
Geen problemen met waterdruk, ja okee tis iets minder dan anders maar niet storend. Ding past ook prima op de slang die bij mijn vorige action douchekop zat
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:11:49 #140
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_62856872
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:25 schreef Loontjah het volgende:
@neo2000: Als je een auto hebt, veel spullen, zoals stickers, geurtjes, automatten en stuurhoezen. Maar ook verlichting. De vloeistoffen durf ik zelf niet aan. Ze hebben er genoeg 'hippe' mannenkleding, boxers, sokken en geurtjes. En (je moet er van houden) oude A en B films.
Oh cool.. Mannendingen.. Zal het binnenkort wel eens aan d'r vragen. Beetje jammer is alleen dat die korting omdat ze er werkt niet veel uit haalt omdat het eindbedrag van die dingen die ze meestal voor zichzelf meeneemt al zo laag is.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 3 november 2008 @ 13:11:37 #141
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_62905823
*Fan meldt zich*

Nu ook het fotopapier van de Action ontdekt. Prima kwaliteit, 20 vellen (glanzend) voor 1.89. Om je te bescheuren.
Smell the flowers while you can....
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 09:02:47 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_62927513
Zijn de flutdingen van de action ook al eens genoemd? Er zijn maar een paar dingen (tot nu toe) die ik er niet meer koop, maar voor de rest... ... alles ...
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62928828
Ik wil binnenkort weer even wat schildersdoekjes kopen...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_62929023
Hebben ze die fietstassen nog?
Voices tell me I'm the shit.
pi_62929099
Ik heb nu al mijn keuken- en handdoeken enzo vervangen voor die van Egyptisch katoen. Allemaal bij de Action gekocht. Alleen gastendoekjes heb ik nog niet kunnen vervangen omdat ze die alleen maar van gewoon katoen verkopen.
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 10:27:10 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_62929251
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hebben ze die fietstassen nog?
pi_62929342
IK GA NAAR DE ACTIOOOOOOOOONNN
Voices tell me I'm the shit.
pi_62930457
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef moussy het volgende:
Zijn de flutdingen van de action ook al eens genoemd? Er zijn maar een paar dingen (tot nu toe) die ik er niet meer koop, maar voor de rest... ... alles ...
deo
pure rotzooi
pi_62930518
Ik heb leuke zilveren en zwarte kaarsen gekocht . Oh en mooie zilveren takken voor in m'n paarse vaas. De action !

Oh en niet te vergeten heeerlijke warme thermosokken. Echt een aanrader .
  † In Memoriam † dinsdag 4 november 2008 @ 11:36:01 #150
7074 moussy
kuttekop
pi_62930942
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

deo
pure rotzooi
die hele goedkope haarverf ook, ik werd alleen maar een tintje lichter, terwijl het knalrood had moeten worden. Vouwballonnen, prut, knappen héél snel. Wasknijpers, vliegen snel uit elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')