Daar was ik dus gisteravond. Wat een doodgeslagen zooi zeg, alleen maar motjes met bontkragen en een mank been die je zo lang mogelijk heel boos aankijken en dan daarmee ruzie proberen te zoeken.
Ik was ook even bij de botsauto's, waar al het paupervolk zich eigenlijk verzameld had. Alle negers, mocro's en straat$maTjUhs vormden een linie om de attractie en pookten de bestuurders op elkaar dood te rijden. En dan van die afgelikte mongolen in zo'n wagentje die het stuur met één hand vasthouden, en hun rechterbeen op het dashboard plaatsen waardoor ze in een soort uitgezakte positie terechtkomen, zodat ze extra stoer onder hun nike petje langs kunnen kijken.

En als eentje dan op de ander afrijdt, vlak voor het botsen even naar voren gaan leunen om zogenaamd extra hard te botsen. Als fatsoenlijke kansenjongere pik je natuurlijk niet dat je door iemand wordt vernederd, dus hier komen altijd hilarische knokpartijen van.

Dan hebben we nog de feesttent, waar jong en oud zich kostelijk vermaakt op de deuntjes van André, Jos en Marco. Maar, om de jeugd tegemoet te komen mag een enkel nummertje tiesto niet ontbreken natuurlijk.
Kortom: Alleen leuk als je ladder- en ladderzat bent. Gelukkig was ik dat