quote:Op zondag 7 september 2008 20:51 schreef Acinonyx het volgende:
Vuilniszakken ! daar kan je leuke shirts en broeken van maken !
en dat doe jij?quote:Op zondag 7 september 2008 20:51 schreef Acinonyx het volgende:
Vuilniszakken ! daar kan je leuke shirts en broeken van maken !
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
eeey, tis modequote:
Ik kan dát zelfs zonder natte vingers! Maar dan kom ik op het faal punt terechtquote:Op zondag 7 september 2008 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vrouwen.
Even je wijsvinger en je duim met een likje (hè, jakkes) nat maken en met de vuilniszak ertussen deze vingers langs elkaar wrijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Je moet "wrijven" tot je een grote opening hebt, groot genoeg om je vinger in te stoppen.. maar in welk achtergesteld gebied gebruikt men nog vuilniszakken?quote:Op zondag 7 september 2008 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik wrijf dus zodat ik na een te lange tijd een openingetje heb en dan druk ik mijn nagel ertussen. Maar om de een of andere reden lukt dat vaak niet
Ja, dat is mission impossiblequote:Op zondag 7 september 2008 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je moet "wrijven" tot je een grote opening hebt, groot genoeg om je vinger in te stoppen.. maar in welk achtergesteld gebied gebruikt men nog vuilniszakken?
Verklaar eens waarom het mij welk lukt dan?quote:
filmpje van TS waarin ze zodanig gaat wrijven zodat ze haar opening groter maaktquote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verklaar eens waarom het mij welk lukt dan?Misschien moet ik een filmpje maken voor je?
![]()
How-to-open-a-vuilniszak
Ik wacht.quote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verklaar eens waarom het mij welk lukt dan?Misschien moet ik een filmpje maken voor je?
![]()
How-to-open-a-vuilniszak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |