Jezus christus...quote:Op zondag 7 september 2008 18:27 schreef Gamer_V het volgende:"Hé, ik heb laatst een boek gekocht"
"Bij een beetje goede boekhandel?"
![]()
"Nee, bij De Slegte!"
Klopt, 1984 is daar een voorbeeld van. Maar ook bij bijvoorbeeld Joe Speedboot.quote:Op zondag 7 september 2008 18:31 schreef Chriz2k het volgende:
Als je bepaalde boeken in de bibliotheek leent (1984 bijvoorbeeld) word je ook in een database van de AIVD gezet.
Door recensenten ook wel de Mein Kampf van de 21e eeuw genoemd.quote:Op zondag 7 september 2008 18:37 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Klopt, 1984 is daar een voorbeeld van. Maar ook bij bijvoorbeeld Joe Speedboot.
Leer lezen, dat is niet de klacht.quote:Op zondag 7 september 2008 18:28 schreef Kopbal het volgende:
Je hoort je ID altijd bij je te hebben, pauper.
Mahfouz had dan ook verdacht veel fascistische trekjes. Niet zo gek bekeken dus van de recensenten.quote:Op zondag 7 september 2008 18:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Door recensenten ook wel de Mein Kampf van de 21e eeuw genoemd.
Ik vind dat iedereen Mein Kampf in zijn kast moet hebben. Net zoals de Bijbel en de Koran.quote:Op zondag 7 september 2008 19:01 schreef servus_universitas het volgende:
Je had Mein Kampf dus beter in je boekenkast kunnen laten staan.
Zo conspiracy is dat niet gedacht trouwens.quote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Picasa zit tegenwoordig face recognition, als die database nou gekoppeld wordt aan beveiligingscamera's dan ben je al de lul omdat je bij iemand anders in 't fotoboek staat.
[/conspiracymode]
Royal sadness.quote:Op zondag 7 september 2008 18:27 schreef Gamer_V het volgende:"Hé, ik heb laatst een boek gekocht"
![]()
"Nee, bij De Slegte!"
Tuurlijk, verkoop van boeken moet ook echt leeftijd gebonden zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
@TS: Onterechte klacht. Je moet wel degelijk een ID/paspoort hebben voor de in-/verkoop van studieboeken.
Dit doen ze waarschijnlijk om te voorkomen dat 18-jarigen massaal De Slegte ontdoen van hun studieboeken.
quote:Op zondag 7 september 2008 18:27 schreef Gamer_V het volgende:"Hé, ik heb laatst een boek gekocht"
![]()
"Nee, bij De Slegte!"
En dan mag 'ie naar kamer 101.quote:Op zondag 7 september 2008 18:50 schreef Vodkadruppel het volgende:
Plots wordt binnenkort van zijn bed gelicht door een arrestatieteam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |