Nick Cave, ik zie vrij weinig overeenkomstenquote:Op zondag 7 september 2008 17:40 schreef Buschetta het volgende:
je lijkt op Nick Cave !??!
hoe kan je dan een wannabee G zijn ????
Kben zeker wel meer gangsterquote:
Niet alleen denken hoor..quote:
Zelfs dezelfde tent swaquote:Op zondag 7 september 2008 18:13 schreef nattermann het volgende:
Zo zeg, je maakt wat mee. Vorige week had je een "chick" die over je heen kotste, en deze week dit?
Als je zelfs casual n baas kan zijn.quote:Op zondag 7 september 2008 18:18 schreef Kopbal het volgende:
Gangster met een gayketting en dito blouse?
Z'n vrienden hebben het voor het opgelostquote:Op zondag 7 september 2008 17:50 schreef Nastyman het volgende:
[..]
Heb je die vetkees niet kankerhard geklapt? Stuur de fok! Knokploeg op em af
Waar is je FoBo? Oh die heb je niet.. want je bent kk lelijk!quote:Op zondag 7 september 2008 18:36 schreef appelsjap het volgende:
ik gokte al dat je er als een mongool uit zou zien, maar nu zie ik dat t werkelijk zo is
quote:Op zondag 7 september 2008 18:36 schreef appelsjap het volgende:
ik gokte al dat je er als een mongool uit zou zien, maar nu zie ik dat t werkelijk zo is
quote:Op zondag 7 september 2008 18:47 schreef afcajos het volgende:
weer een puik topic hoor! Je had die vetkees moeten klappen gek
Nohh ben niet zo'n vechter.. Ben voor de gezelligheidquote:Op zondag 7 september 2008 18:47 schreef afcajos het volgende:
Is "hossel" tegenwoordig ook al een zelfstandig naamwoord?![]()
Verder weer een puik topic hoor! Je had die vetkees moeten klappen gek
Ja man ga ook eens uit in Eindhoven, zit ik op te wachten man jou zienquote:Op zondag 7 september 2008 20:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Blijkt ie, net als ik, ook nog uit Eindhoven te komen. Maar weer es op stap gaan dan in het weekend.
Kijken wie het mooiste topic kan maken op zondag...
De kans is natuurlijk groot dat ge op ow bakkes wordt geslagen, maar als dat gebeurt, dan gebeurt dat gemoedelijk he!quote:Op zondag 7 september 2008 22:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja man ga ook eens uit in Eindhoven, zit ik op te wachten man jou zien
haha, heel fok hoeft me niet te kennen, loser!quote:Op zondag 7 september 2008 18:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Waar is je FoBo? Oh die heb je niet.. want je bent kk lelijk!
Dan heb je dus ook niet het privilege om andermans foto's af te zeiken.quote:Op maandag 8 september 2008 07:20 schreef appelsjap het volgende:
[..]
haha, heel fok hoeft me niet te kennen, loser!
ik zeik zn foto niet af, alleen zn kopquote:Op maandag 8 september 2008 07:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook niet het privilege om andermans foto's af te zeiken.
Same differencequote:Op maandag 8 september 2008 08:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik zeik zn foto niet af, alleen zn kop
Die schiet je toch weg man,.quote:Op zondag 7 september 2008 19:21 schreef H0sselk0ning het volgende:
mensen die je storen terwijl je aan het hosselen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |