SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms voel ik me net een banaan
Idd, geniaal topicquote:Op zondag 7 september 2008 16:33 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
aapmettand1![]()
sorry, maar ik vind em toch goed
En jij zo rap mogelijk ook aub.quote:Aapzondertand2. Mail eerst maar naar forum@fok waarom je met jouw briljante oeuvre nog iets toe denkt te voegen aan FOK!
Waarom, is toch duidelijk?quote:Op zondag 7 september 2008 16:43 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En jij zo rap mogelijk ook aub.
Het enige wat hier duidelijk is, is dat jij een vreselijke kutkloon bent die te dom is om origineel te zijn. Flikker op naar geen stijl ofzo, droplulletje.quote:
Hoezo, er zijn ook mensen die mijn inbreng wel waarderen, misschien moet jij maar eens in een ander topic kijken, dan alleen maar af te geven op ander users, royal sadnessquote:Op zondag 7 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het enige wat hier duidelijk is, is dat jij een vreselijke kutkloon bent die te dom is om origineel te zijn. Flikker op naar geen stijl ofzo, droplulletje.
Noem eens iemand die "jou inbreng" wel waardeerd dan?quote:Op zondag 7 september 2008 16:51 schreef aapmettand1 het volgende:
[..]
Hoezo, er zijn ook mensen die mijn inbreng wel waarderen, misschien moet jij maar eens in een ander topic kijken, dan alleen maar af te geven op ander users, royal sadness.
Je doet je ondertitel geen eer aan en dat blijkt.quote:Op zondag 7 september 2008 16:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Noem eens iemand die "jou inbreng" wel waardeerd dan?
Misschien moet jij in dit, je eigen kut-topic, teruglezen en eens afwegen wie je net niet doodverwensen, tov de mee-loperts die doen alsof je leuk bent.
Get a grip, you suck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |