Gaan er nog mensen van hier met hun USA cars? Of gewoon e.v.t. kijken?quote:De American Tukker Day wordt dit jaar wederom een weekendmeeting in samenwerking met The Eastern V8 Club.
De American Tukker Day vindt plaats op:
Vrijdag 12 september en zaterdag 13 september 2008.
Zondag 14 september: Breakfast, hangover and go home.
Zaterdag de volgende activiteiten:
* Show & Shine Contest - 1e, 2e en 3e prijs voor mooiste "car", mooiste "bike" en mooiste "truck". Iedereen kan geheel kostenloos meedoen!
* Roofvogel demonstratie - Om circa 12:00 uur gaat valkenier R. Sanders van start met zijn roofvogels demonstratie.
* Burn-out strip - Voor de mensen die profiel op de banden maar niks vinden of willen laten zien wat een burnout nu precies inhoudt.
* Monstertruck - Na vorig jaar een demonstratie te hebben laten zien met de monstertank, zal de "King on Wheels" dit jaar opnieuw met zijn monstertruck het terrein omploegen.
Deze monstertank gaat op een terrein van 20 x 50 meter in volle snelheid over enkele auto's jumpen. Ook zal hij zijn andere speeltjes meenemen, een Quad met straalmotor van meer dan 2000 PK uit een helikopter en een met straalmotor aangedreven fiets.
"Jet-boy" Armando zal laten zien dat een Dixie ook voor iets anders gebruikt kan worden!
* Diverse stands - Neon, Tattoo, Bodypaint, American jukeboxes, American Car & Bike parts, American kleding & accessoires, Modelauto's, American Food & Drinks.
* Kids Corner - Speciaal voor de "American Kids" is er een springkussen, schminken, kids tattoo en een kleurwedstrijd.
no caddy's allowedquote:Op maandag 8 september 2008 11:58 schreef BroesWillems het volgende:
mmm... mischien dat ik nog wel even ga,
zal ik die amerikanen is een echte German Muscle Car laten zien...
quote:Op maandag 8 september 2008 12:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
misschien als je er een LS1 in lepelt
loopt'ie op alcohol dan net als de baas of watquote:Op maandag 8 september 2008 12:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
hij zuipt me nu al van het erf af....
met een 1200....
sure thing!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef 68Chevelle het volgende:
Kan iemand er wat leuke footootjes van nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |