abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61447786
Zit ik zo gisteren naar Face/Off te kijken haalt Veronica het gewoon in zijn kop om er aan het einde gewoon een stuk uit te knippen

Mijn klacht is dus commerciele zenders die schijt hebben aan de kijkers en die gewoon in films knippen

En nee, ik kan er niet mee omgaan

Tot zover mijn klacht
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_61447831
Doen ze ook met bioscoop films
pi_61447851
Cum zenders?

Viespeuk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61447857
Schandalig

Face/off
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61447902
Maar wie kijkt er nu een film van ruim tien jaar oud -en voor een paar dubbeltjes te koop op DVD- nota bene op een commerciële kutzender als Veronica? Dan smeek je erom.
pi_61447972
yup.. das idd kut..
wat nog kutter is om bijna aan het einde van de film een onderbreking te hebben van een half uur omdat fuckin Hart van Nederland erdoor heen moet
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
  Donald Duck held zondag 7 september 2008 @ 14:44:18 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61448079
Censureren is erger. Dat zag ik eens bij Gladiator.Toffe stukjes waren eruit geknipt. Bijvoorbeeld die onthoofding met het dubbele zwaard, of dat hoofd dat eraf gehakt wordt door die speer aan de wagen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 7 september 2008 @ 14:46:49 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61448137
Terechte klacht. Helaas kom je er vaak pas achter als de film aan het kijken bent, ipv dat ze je van te voren waarschuwen dat er in geknipt is. Zou verboden moeten worden. gewoon kijkersbedrog, want ze pretenderen een film compleet uit te zenden terwijl je eigenlijk een incomplete versie te zien krijgt.

Mogen ze het trouwens ook meteen op DVD's zetten wanneer de cut die je koopt afwijkt van de versie zoals die hoort te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')