Wat blijft Warphole toch gruwelijkquote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Ondanks dat ze als 2e waren (na Kold) zat de sfeer er al goed in bij de heren.
owja, khoorde gister van zo'n gozer die het weer van MC Renegade had, dat de Geluids-Controleerders een contract-breuk met Q-dance hadden...
Vandaar dus dat ze deze zomer op bijna geen enkel groot feest stonden te draaien. Belachelijk gedoe zeg, die lui horen er standaard bij te zijn op feesten als Decibel, QBase en Defqon...quote:Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
owja, khoorde gister van zo'n gozer die het weer van MC Renegade had, dat de Geluids-Controleerders een contract-breuk met Q-dance hadden...
ligt eraan... denk dat het een gevalletje is van: het aanbod is toch groot, wij zijn Q en ze komen toch wel op ons feestje draaien voor een paar cent. Eerlijk gezegd... als Q mij zou vragen voor een paar euro zou ik ook al in de auto zitten.quote:Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef JortK het volgende:
Komt dat omdat Q zo arrogant is en iedereen voor een kwartje moet komen optreden of vragen DJ's gewoon teveel?
al zou ik een paar tientjes moeten betalen aan Q om te komen draaien zou ik al in de auto zittenquote:Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd... als Q mij zou vragen voor een paar euro zou ik ook al in de auto zitten.
Maar dan is het omdat je het ziet als je grote kans om wellicht door te breken. Die jongens van Noisecontrollers hebben inmiddels flink aan de weg lopen timmeren. En als je dan serieus je geld ermee wenst te verdienen, lijkt het me niet tof als je als het ware voor het blok wordt gezet door Q.quote:Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
al zou ik een paar tientjes moeten betalen aan Q om te komen draaien zou ik al in de auto zitten
alles kapot is ook een SMD release en geen noisecontrollers toch? Laten we het er op houden dat als deze 2 producers samen de studio in duiken het tot nu toe wel snor zit met de eindresultatenquote:Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef NLS04 het volgende:
Achja we gaan er al vanuit dat het een geldconflict is terwijl we dat niet eens zeker weten. Andere (en minder kapitaalkrachtige) organisatoren hebben toch ook geen problemen met de NC? Ik denk in ieder geval dat het allemaal wel goed komt. Op dit moment zijn die jongens (qua produceren) gewoon zo goed bezig dat je over een poosje gewoon echt niet meer om ze heen kan. Als je hun producties op een rijtje zet zijn het stuk voor stuk pareltjes en zit er naar mijn idee slechts 1 track tussen die niet succesvol was( Al was die dan ook meteen heel erg kut). Dat was naemlijk Alles kapot. Maargoed als je daar always black, aliens, crump, venom, creautures, thugz remix etc etc. tegenover zet kan ik ze dat wel vergeven![]()
Volgens mij is het idd onderdel van ID&T ja.quote:Op maandag 8 september 2008 13:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Q-Dance is toch al jaren een onderdeel van ID&T?
Bovendien draait de dancescene op volle toeren en zetten ze alleen maar succesvolle feesten neer. Als het nou totaal niet zou draaien dan zou het nog waar kunnen zijn, maar nu? Nee!
das net als dat microsoft inneens gaat stoppen ofzo, lijkt me echt onzin, meest succesvolle organisator van de alsmaar groeiende dance scene in nederland en dan stoppen?quote:Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef nattermann het volgende:
[..]
Volgens mij is het idd onderdel van ID&T ja.
Kan me ook niet voorstellen dat ze ermee zouden stoppen, dan zou dat toch allang bekend zijn?
Ik dacht eerst dat Q-dance een onderdeel van Q-music wasquote:Het bedrijf, dat opgericht werd door Wildrik Timmerman en Wouter Tavecchio, organiseert sinds 1999 feesten onder de naam Qlass Elite. In 2001 werd dit omgedoopt tot Q-dance. De feesten worden voornamelijk gekenmerkt door Hardcore en hardstylemuziek. Sinds de zomer van 2006 is Q-dance opgegaan in ID&T, de grootste party-organisator op de Nederlandse markt. Daarvóór was Q-dance al enige tijd een dochterbedrijf van ID&T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |