abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61452132
op www.hardtraxx.nl staat noisecontrollers interview, wel helden wil ze vaker checken maarja
Dr staat een paard in de gang!
  zondag 7 september 2008 @ 17:37:25 #27
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61452231
Ondanks dat ze als 2e waren (na Kold) zat de sfeer er al goed in bij de heren.

owja, khoorde gister van zo'n gozer die het weer van MC Renegade had, dat de Geluids-Controleerders een contract-breuk met Q-dance hadden...
Wat je vindt, ...
pi_61452391
TVP,

Volgende week Loudness
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_61454544
tvp
Zo niet.. dan toch!
pi_61455087
Ik wil naar Loudness maar geen vervoer naar Roffa (OV telt niet).

Heerlijke line-up voor dat geld en die maassilo moet ik toch eens checken.

@Rip: dacht al zoiets... tussen de regels door kun je zoiets ook wel uit het interview halen. Beetje jammer. Hopelijk komt het weer goed, Noisecontrollers horen gewoon thuis op de grote Q feesten.

[ Bericht 29% gewijzigd door 16meter op 07-09-2008 19:40:37 ]
  zondag 7 september 2008 @ 19:44:32 #31
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61455404
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Ondanks dat ze als 2e waren (na Kold) zat de sfeer er al goed in bij de heren.

owja, khoorde gister van zo'n gozer die het weer van MC Renegade had, dat de Geluids-Controleerders een contract-breuk met Q-dance hadden...
Wat blijft Warphole toch gruwelijk .
There is no rehab for stupidity.
  zondag 7 september 2008 @ 20:22:22 #32
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zondag 7 september 2008 @ 20:41:44 #33
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_61457352
Loudness me kont...! Ofterwijl tvp
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zondag 7 september 2008 @ 20:48:43 #34
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61457633
quote:
Op zondag 7 september 2008 17:37 schreef Da_Ripper het volgende:
Vandaar dus dat ze deze zomer op bijna geen enkel groot feest stonden te draaien. Belachelijk gedoe zeg, die lui horen er standaard bij te zijn op feesten als Decibel, QBase en Defqon...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  zondag 7 september 2008 @ 21:16:55 #35
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61458669
zelfde verhaal met zatox,activator en tatanka tijdje terug

Jammer genoeg geen xx..geen vervoer
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 7 september 2008 @ 21:17:41 #36
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_61458701
Komt dat omdat Q zo arrogant is en iedereen voor een kwartje moet komen optreden of vragen DJ's gewoon teveel?
pi_61460819
tvp
  zondag 7 september 2008 @ 22:31:51 #38
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_61461388
quote:
Op zondag 7 september 2008 21:17 schreef JortK het volgende:
Komt dat omdat Q zo arrogant is en iedereen voor een kwartje moet komen optreden of vragen DJ's gewoon teveel?
ligt eraan... denk dat het een gevalletje is van: het aanbod is toch groot, wij zijn Q en ze komen toch wel op ons feestje draaien voor een paar cent. Eerlijk gezegd... als Q mij zou vragen voor een paar euro zou ik ook al in de auto zitten.

Kom net terug van een techno feestje en het was heeeeerlijk!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 7 september 2008 @ 22:36:17 #39
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_61461538
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:31 schreef LeonH het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd... als Q mij zou vragen voor een paar euro zou ik ook al in de auto zitten.

al zou ik een paar tientjes moeten betalen aan Q om te komen draaien zou ik al in de auto zitten
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 7 september 2008 @ 23:21:40 #40
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61463067
quote:
Op zondag 7 september 2008 22:36 schreef NLS04 het volgende:

[..]

al zou ik een paar tientjes moeten betalen aan Q om te komen draaien zou ik al in de auto zitten
Maar dan is het omdat je het ziet als je grote kans om wellicht door te breken. Die jongens van Noisecontrollers hebben inmiddels flink aan de weg lopen timmeren. En als je dan serieus je geld ermee wenst te verdienen, lijkt het me niet tof als je als het ware voor het blok wordt gezet door Q.

We zullen het wel zien, maar vind het een spijtige ontwikkeling.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_61463406
Het lijkt me dat een organisatie als Q-Dance ook een bepaald budget heeft en als DJ's steeds meer gaan vragen dan houdt het een keer op lijkt me. Natuurlijk vind ik wel dat als de prijzen van munten steeds verhoogd wordt dat DJ's ook recht hebben op meer. Mensen vinden bepaalde artiesten goed en komen daarvoor, gezien de populairiteit van sommige artiesten vind ik een tariefverhoging wel op zijn plaats, maar dan moeten organisaties daar ook aan toegeven en die denken juist van voor jou 10 anderen.
  maandag 8 september 2008 @ 00:06:52 #42
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_61464306
Achja we gaan er al vanuit dat het een geldconflict is terwijl we dat niet eens zeker weten. Andere (en minder kapitaalkrachtige) organisatoren hebben toch ook geen problemen met de NC? Ik denk in ieder geval dat het allemaal wel goed komt. Op dit moment zijn die jongens (qua produceren) gewoon zo goed bezig dat je over een poosje gewoon echt niet meer om ze heen kan. Als je hun producties op een rijtje zet zijn het stuk voor stuk pareltjes en zit er naar mijn idee slechts 1 track tussen die niet succesvol was( Al was die dan ook meteen heel erg kut). Dat was naemlijk Alles kapot. Maargoed als je daar always black, aliens, crump, venom, creautures, thugz remix etc etc. tegenover zet kan ik ze dat wel vergeven
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_61464620
quote:
Op maandag 8 september 2008 00:06 schreef NLS04 het volgende:
Achja we gaan er al vanuit dat het een geldconflict is terwijl we dat niet eens zeker weten. Andere (en minder kapitaalkrachtige) organisatoren hebben toch ook geen problemen met de NC? Ik denk in ieder geval dat het allemaal wel goed komt. Op dit moment zijn die jongens (qua produceren) gewoon zo goed bezig dat je over een poosje gewoon echt niet meer om ze heen kan. Als je hun producties op een rijtje zet zijn het stuk voor stuk pareltjes en zit er naar mijn idee slechts 1 track tussen die niet succesvol was( Al was die dan ook meteen heel erg kut). Dat was naemlijk Alles kapot. Maargoed als je daar always black, aliens, crump, venom, creautures, thugz remix etc etc. tegenover zet kan ik ze dat wel vergeven
alles kapot is ook een SMD release en geen noisecontrollers toch? Laten we het er op houden dat als deze 2 producers samen de studio in duiken het tot nu toe wel snor zit met de eindresultaten
pi_61470611
Over q-dance gesproken. Ik hoorde via via, dat ze volgend jaar stoppen. Die persoon had het weer van een persoon die intern bij Q-dance zit.....

iemand ook zulke geruchten gehoord? Mij lijkt het trouwens sterk, maar toch.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 8 september 2008 @ 12:18:18 #45
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_61470704
Stoppen? Hoe zien ze dat dan voor zich?

"Ja hoi allemaal, ehhh het was gezellig maarre we kappen ermee. Volgend jaar geen Qlimax / InQontrol / Defqon / QBase / etc etc. Jammer maar helaas, dit jaar waren de laatste editities!"??

Lijkt me toch heel stug... Misschien een overname?
pi_61471022
Stoppen, no way. Komt genoeg geld binnen om er mee door te kunnen en willen gaan. Een overname zou kunnen, al zou ik niet weten door wie.
  Redactie Frontpage maandag 8 september 2008 @ 13:11:48 #47
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_61471920
Q-Dance is toch al jaren een onderdeel van ID&T?

Bovendien draait de dancescene op volle toeren en zetten ze alleen maar succesvolle feesten neer. Als het nou totaal niet zou draaien dan zou het nog waar kunnen zijn, maar nu? Nee!
  maandag 8 september 2008 @ 13:44:42 #48
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_61472629
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Q-Dance is toch al jaren een onderdeel van ID&T?

Bovendien draait de dancescene op volle toeren en zetten ze alleen maar succesvolle feesten neer. Als het nou totaal niet zou draaien dan zou het nog waar kunnen zijn, maar nu? Nee!
Volgens mij is het idd onderdel van ID&T ja.

Kan me ook niet voorstellen dat ze ermee zouden stoppen, dan zou dat toch allang bekend zijn?
Tics van je petten.
pi_61473193
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:44 schreef nattermann het volgende:

[..]

Volgens mij is het idd onderdel van ID&T ja.

Kan me ook niet voorstellen dat ze ermee zouden stoppen, dan zou dat toch allang bekend zijn?
das net als dat microsoft inneens gaat stoppen ofzo, lijkt me echt onzin, meest succesvolle organisator van de alsmaar groeiende dance scene in nederland en dan stoppen?
  maandag 8 september 2008 @ 14:21:41 #50
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_61473426
quote:
Het bedrijf, dat opgericht werd door Wildrik Timmerman en Wouter Tavecchio, organiseert sinds 1999 feesten onder de naam Qlass Elite. In 2001 werd dit omgedoopt tot Q-dance. De feesten worden voornamelijk gekenmerkt door Hardcore en hardstylemuziek. Sinds de zomer van 2006 is Q-dance opgegaan in ID&T, de grootste party-organisator op de Nederlandse markt. Daarvóór was Q-dance al enige tijd een dochterbedrijf van ID&T.
Ik dacht eerst dat Q-dance een onderdeel van Q-music was

Àls ze willen stoppen nemen ze de gokkers-filosofie; Quit while your ahead
Wat je vindt, ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')