Ik ga naar allebei..tot vnv en tot morgenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga dit niet allemaal lezen, wat ik gemist heb
maar degene die vanavond naar Ultimatum gaan, tot dan![]()
en/of degene die morgenavond naar Jones' Birthday Crash gaan, tot dan
![]()
Evil Activities & The Viper - Raw To The Floorquote:
had dan ff teruggelezenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
Angerfist - Raw To The Floor?
Kelly is evil activities toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Evil activities vs the Viper - Raw to the Floor
Kelly -> Angerfist
Kom dan maar naar Belgiequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en Sinister; we moeten toch ergens kunnen afterren straks
aha, nu snap ik mquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'beter dan' met het pijltje.
Angerkist vind ik niet zo...
Kippevelquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Staat nu wel een filmpie op Youtube Boy van die J&W track
Bootlegs kunnen toch vet zijn
zou haast zo zeggen dat die van Scope DJ isquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Staat nu wel een filmpie op Youtube Boy van die J&W track
Bootlegs kunnen toch vet zijn
Ook goed.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:35 schreef LeonH het volgende:
[..]
zou haast zo zeggen dat die van Scope DJ is
heerlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:43 schreef LeonH het volgende:
filmpje van A-lusion op de Defqon DVD
die man wordt de fucking nieuwe held in de hardstyle
A-Lusion - Perfect itquote:Op zaterdag 13 september 2008 03:34 schreef DJ_ het volgende:
heerlijk, hoe heet het nummer dat die op 3:30 draait ookal weer
ahh bedankt , ik wist dat ik hem zelf ergens had maar om nu een paar honderd nummers door te gaan zoekenquote:
en jij gaat gewoon mee anders zwaait er wat ( ...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:49 schreef CrustyClown het volgende:
Hier is nog steeds een erg dikke twijfel aanwezig of ik morgen naar loudness ga.... Zal wel een last minute beslissing worden denk
Frontliner remix toch?quote:
Outland, matrixx, time outquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:24 schreef LeonH het volgende:
weet iemand hier misschien in welke discotheken er regelmatig wat met hardstyle te doen is? zowel door heel nederland als Belgie/Duitsland?
ohja qlimax verkoopquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:50 schreef kollie het volgende:
haha, wel humor: ticketonline ligt er weer uitIk bestel de kaarten voor thrillogy later wel.
Gewoon steeds http://www.ticketonline.nl/ in je address bar knallen en enteren. Dus niet refreshen op de busy page.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:50 schreef kollie het volgende:
haha, wel humor: ticketonline ligt er weer uitIk bestel de kaarten voor thrillogy later wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |