Ik heb een legale versie standaard op mijn laptop gehad, maar die zat voorgeinstalleerd met allerlei Acer meuk die de boel vertraagde. Schone installatie werkte alleen met een versie die ie als illegaal aanmerkt in WGA. Vandaar dat ik WGA niet zo mag.quote:Op zondag 7 september 2008 10:28 schreef geelkuikentje het volgende:
WGA is toch geen nadeel? Ik ga er vanuit dat je XP gekocht hebt dus moet dat geen probleem zijn
Als je een OEM installatieschijfje van Windows regelt dan kun je met de serial op je laptop gewoon een 'genuine' Windows install krijgen.quote:Op zondag 7 september 2008 10:37 schreef Dixidito het volgende:
[..]
Ik heb een legale versie standaard op mijn laptop gehad, maar die zat voorgeinstalleerd met allerlei Acer meuk die de boel vertraagde. Schone installatie werkte alleen met een versie die ie als illegaal aanmerkt in WGA. Vandaar dat ik WGA niet zo mag.
quote:Op zondag 7 september 2008 10:39 schreef hermanf het volgende:
[..]
Als je een OEM installatieschijfje van Windows regelt dan kun je met de serial op je laptop gewoon een 'genuine' Windows install krijgen.
OH NOES!!!!! Weer een illusie armer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |