koop renniequote:Op zondag 7 september 2008 06:20 schreef TheSorrow het volgende:
Een boer laten en dan het maagzuur omhoog voelen komen is niet prettig!
Ja?quote:Op zondag 7 september 2008 06:22 schreef Poit- het volgende:
Melk drinken helpt!
een oom van mij deed dat ooit ook, nu is hij doodquote:Op zondag 7 september 2008 06:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja?
* TheSorrow schenkt een glas melk in
Je bent geen kalfquote:Op zondag 7 september 2008 06:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja?
"Melk, de Witte Doder"quote:Op zondag 7 september 2008 06:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
een oom van mij deed dat ooit ook, nu is hij dood
Het helpt zeker. Waarom weet ik niet precies, maar zuivel producten verzachten je maag ofzo geloof ik. Geen half pak he dan moet je kotsenquote:Op zondag 7 september 2008 06:24 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja?
mèèèè!quote:Op zondag 7 september 2008 06:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent geen kalf
Tip: cola, gewone cola, hele kleine ieniemienieslokjes nemen.
1 glaasje, meer dan genoegquote:Op zondag 7 september 2008 06:27 schreef Poit- het volgende:
[..]
Het helpt zeker. Waarom weet ik niet precies, maar zuivel producten verzachten je maag ofzo geloof ik. Geen half pak he dan moet je kotsen
de witte sloper, zei ik altijdquote:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij slaaptie nu nietquote:Op zondag 7 september 2008 06:29 schreef Poit- het volgende:
Owja zorgen dat je hooft/borst hoger ligt dan je maag als je gaat slapen is ook wel handig! Dan zakt het iig niet naar je keel.
Er staat toch ook 'als je gaat slapen' ?quote:Op zondag 7 september 2008 06:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij slaaptie nu niet
"En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet"quote:Op zondag 7 september 2008 06:32 schreef Poit- het volgende:
[..]
Er staat toch ook 'als je gaat slapen' ?
kloptquote:Op zondag 7 september 2008 06:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
"En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet"
moord met voor bedachte radequote:Op zondag 7 september 2008 06:38 schreef yvonne het volgende:
Nou, The Sorrow is dood, leuk dat melk drinken
Jouw schuld Piot!
quote:Op zondag 7 september 2008 06:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil maid of honor izjn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |