ervaring zeker?quote:Op zondag 7 september 2008 03:08 schreef remlof het volgende:
Gewoon tussen je benen door kotsen terwijl je zit te poepen.
Wel je lul schoonvegen daarna.
Het klinkt als een aandoening, maar ik vind het toch een mooi woordquote:Op zondag 7 september 2008 03:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
oorboleem.
Ik las Hitler.quote:
Erg hard werken. Kutkamp man.quote:
Dat geeft niks, gewoon onder de wol en een hersentransplantatie.quote:
Been there, done that.quote:
Da's te voorkomenquote:Op zondag 7 september 2008 04:35 schreef JelZo het volgende:
Tip voor dronken in bed liggen en braakneigingen hebben: kotsen!
Gouden tip voor de volgende keer, thanksquote:Op zondag 7 september 2008 04:31 schreef Biogarde het volgende:
Tip voor dronken in bed liggen en braakneigingen hebben: Als je in je bed ligt, zet dan één been buiten je bed. Zo denkt je lichaam und kopf dat je staat en heb je dat draaierige en misselijke gevoel niet meer
quote:Op zondag 7 september 2008 03:08 schreef remlof het volgende:
Same, ik word enkel wat minder vrolijk wakker de dag ernaquote:Op zondag 7 september 2008 04:40 schreef TheSorrow het volgende:
Meestal als ik dronken op bed ga liggen ben ik binnen een minuut weg
Ja da's wel jammer.quote:Op zondag 7 september 2008 04:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Same, ik word enkel wat minder vrolijk wakker de dag erna
Kon je maar eeuwig slapen hèquote:Op zondag 7 september 2008 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja da's wel jammer.
Dat je weer wakker wordt
Tja, k hoop ook dat ik nog een keer terminale kanker krijg, zodat ik er zo uit kom te zien als jou.quote:Op zondag 7 september 2008 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja da's wel jammer.
Dat je weer wakker wordt
quote:Op zondag 7 september 2008 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja da's wel jammer.
Dat je weer wakker wordt
whe4h4eh jioj kunt helemasl niot zuip[en :'Dquote:Op zondag 7 september 2008 03:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Acg fiytkiis tyoeb us buet i=zib oorboleem.
True tue.quote:Op zondag 7 september 2008 05:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
whe4h4eh jioj kunt helemasl niot zuip[en :'D
schotsenquote:Op zondag 7 september 2008 03:08 schreef remlof het volgende:
Dat is toch STOER!!!!!!!quote:Op zondag 7 september 2008 09:10 schreef servus_universitas het volgende:
Mensen die expliciet hun dronkenschap benoemen en dan ook nog eens op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |