uitprinten niet, maar je kan het model downloaden, en dan een online handleiding in het programma zelf krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
kun je met dat programma ook een soort handleiding uitprinten?
God je bent net als een maat van mequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:31 schreef shiznuts het volgende:
"SOS! SOS! WE ZAR ZHINKING!"
'Ah ok, zhen what zar you zhinking abous?!'![]()
Ik wou net zeggen... als lego je te duur is, dan scrapbuild je hem toch? Is het niet goedkoper om met alle modelbouwers een soort plastic ponsmachine aan te schaffen? Dan heb je met de knop van de 'printer' een bouwpakket met delen om in elkaar te knutselen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:31 schreef BasOne het volgende:
geniaal, je krijgt onder water wel dat ruimteschip idee
Voyager ziet er gaaf uit
En als je tastbaar... ja doe ik ook
dat weet je
Modelbouw #4
Heb je enig idee hoeveel die machines kosten!!!!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen... als lego je te duur is, dan scrapbuild je hem toch? Is het niet goedkoper om met alle modelbouwers een soort plastic ponsmachine aan te schaffen? Dan heb je met de knop van de 'printer' een bouwpakket met delen om in elkaar te knutselen.
Ja, alleen is iedere handleiding hetzelfde: Plaats blokje voor blokjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
kun je met dat programma ook een soort handleiding uitprinten?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:52 schreef 125euro het volgende:
Hé BasOne;
Ik krijg nog 125 euro van je.
Ga je nu een keer betalen eikel?
Je ziet maar, je kunt je niet verstoppen
Greetz
Je hebt van die mensen, maar dat is al geregeldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |