Ik heb wel een link naar het Cubaanse nationale station maar die loopt niet echt soepeltjes en iig nu niks over de orkaanquote:Op zondag 7 september 2008 11:10 schreef blondie22 het volgende:
Zijn er eigenlijk geen webcams/livevideo-links vanuit Cuba?
Daar zal men denk ik pas dinsdag over beginnen als ik zo naar de kaartjes kijk.quote:Op zondag 7 september 2008 12:25 schreef Flyduck het volgende:
Is het niet zo dat ze weer al die olieplatforms moeten evacueren ? Hoor daar eigenlijk niets over nu.
het liefst zo laat mogelijk he, dus nog een paar dagen.quote:Op zondag 7 september 2008 12:25 schreef Flyduck het volgende:
Is het niet zo dat ze weer al die olieplatforms moeten evacueren ? Hoor daar eigenlijk niets over nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop