Daar klikte ik weg.quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Kopbal het volgende:
met dank aan BNN (en dus van onze centen).
Hustelen?quote:Op maandag 8 september 2008 22:47 schreef Fakkan het volgende:
Kempi is die motherfuckin held swa! Jullie begrijpen de straat gewoon niet. Iedere dag hustelen met mijn bradda's, tori's checken en chickz playen. Dat doen wij niet voor de fattoe, maar we kunnen niet anders weet je. Dus ga maar naar je gare pokkoe luisteren, beethoven ofzo. En laat ons in onze waarde. Aight.
quote:
quote:
Ik versta de helft nog steeds niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:07 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben helemaal om. kempi rules! die gast gaat nog heel erg ver komen. ben ik trouwens de enige die ondertiteling nodig heeft om zijn teksten te begrijpen?
Doe mij een grote friet met satesaus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:36 schreef UrAnus het volgende:
ooi pappies denken ze snappen zn pokoe ma je moet die torie hebben meegemaakt om het te snappen maar die conjo systeem nackt elke straattuig check sommige hebben geen keus want hun hele libie zit vol omin stress en ellende maar de meesten hebben een keuze en denken tuffboy te zijn om te dealen in base tot ze in jilla komen en er geen uitgang meer is heb 2 brada's die vast zitten ik leer daarvan en zit in met 1ste jaar op de rug dus als je zn taki niet snapt ga er dan ook niet over oordelen
omin stress door deze kut systeem.
Zullen er serieus mensen zijn die zo praten ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 08:36 schreef UrAnus het volgende:
ooi pappies denken ze snappen zn pokoe ma je moet die torie hebben meegemaakt om het te snappen maar die conjo systeem nackt elke straattuig check sommige hebben geen keus want hun hele libie zit vol omin stress en ellende maar de meesten hebben een keuze en denken tuffboy te zijn om te dealen in base tot ze in jilla komen en er geen uitgang meer is heb 2 brada's die vast zitten ik leer daarvan en zit in met 1ste jaar op de rug dus als je zn taki niet snapt ga er dan ook niet over oordelen
omin stress door deze kut systeem.
nee, limburgs klinkt lekker.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zullen er serieus mensen zijn die zo praten ?
Verkapt "plz bash me want daar ben ik op uit!"quote:
quote:""Ej! Pak dat ei uit mijn koelkast, maar bak voor mij ook! Of ga je pannenkoeken maken? Ja? Maak voor mij ook, ik ben hongerig man!" Het ochtendleven dat Kempi in de gevangenis leidt klinkt zo slecht nog niet als door de telefoon een ontspannen geroezemoes op de achtergrond klinkt."
"Ik chill gewoon hier. Er zijn veel matties waar ik mee kan lachen, de tijd gaat snel. Ik heb niet het gevoel van 'shit man, ik zit vast'. Ik zit nu ook voor het eerst in een volwassen gevangenis, normaal zat ik altijd in HVB's, Huizen van Bewaring. Daar zit je 22 of 23 uur per dag in je cel. In de gevangenis blijft de deur gewoon open tot vijf uur 's middags. Je chillt en lacht zoveel mogelijk. Zoals je hoort wordt er hier lekker muziek geblazen, het is gewoon gezellig."
bron: statemagazine
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |