Waar heb je het over met je Scott Storchquote:Op maandag 8 september 2008 13:49 schreef Posdnous het volgende:
Asjeblieft zeg, van die Dirty South/ Scott Storch aftreksels. Gewoon treurig.
Dat is hem in principe al redelijk gelukt.quote:Op maandag 8 september 2008 14:17 schreef controlaltdelete het volgende:
laten we hopen dat hij nooit doorbreekt.
Hoe vaker hij in de jilla komt, hoe meer bekendheid.quote:Op maandag 8 september 2008 14:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Dat is hem in principe al redelijk gelukt.
Als ie ook nog uit de gevangenis kan blijven kan ie ook optreden.
Waar ook weer mensen geld voor neerleggen.quote:Op maandag 8 september 2008 20:28 schreef ScudRaket het volgende:
De grap is dat zo'n klapmongool nog een podium krijgt ook
10 stuks dusquote:Op maandag 8 september 2008 20:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waar ook weer mensen geld voor neerleggen.
Dus waarom niet?
Hij heeft gewoon gelijk. Die beats zijn echt on-Nederlands goed. Kempi heeft potentie maar het is gewoon een ongelofelijke loser.quote:
Eng mannetje ben je ook.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort types zijn echt de beste reclame voor de invoeren van de doodstraf in NL.
Nee hoor, nieuwe album vind ik steeds beter worden.quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Die beats zijn echt on-Nederlands goed. Kempi heeft potentie maar het is gewoon een ongelofelijke loser.
Had ie al inspiratie dan?quote:Op maandag 8 september 2008 21:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee hoor, nieuwe album vind ik steeds beter worden.
Alleen als hij niet meer vastzit weet ik niet waar hij zijn inspiratie uit moet halen.
Dat is dan wel weer vastzitten in je eigen kutsysteem.
"COKE MOET GEPUSHT WORDUUUH".quote:Op maandag 8 september 2008 21:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Had ie al inspiratie dan?Die teksten zijn toch te triest voor woorden.
Tja, smaken verschillen dan. Ik geen nauwelijk een slechtere rapper dan Kempi, Lil Wayne is zelf nog leuker en de producties zijn echt een lachertje vergeleken bij bvb een Delic, Kubus, Duvel laat staan internationaal.quote:Op maandag 8 september 2008 21:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Die beats zijn echt on-Nederlands goed. Kempi heeft potentie maar het is gewoon een ongelofelijke loser.
Een kenner.quote:Op maandag 8 september 2008 21:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen dan. Ik geen nauwelijk een slechtere rapper dan Kempi, Lil Wayne is zelf nog leuker en de producties zijn echt een lachertje vergeleken bij bvb een Delic, Kubus, Duvel laat staan internationaal..
MURDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.quote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een kenner.
De beats van Kempi goed vinden is hetzelfde als Ja Rule de beste rapper mondiaal vinden.
Neemt niet weg dat Kempi wel goed wegluistert, al is de kwaliteit vaak ver te zoeken.
Ja Rule de beste rapper?quote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een kenner.
De beats van Kempi goed vinden is hetzelfde als Ja Rule de beste rapper mondiaal vinden.
Neemt niet weg dat Kempi wel goed wegluistert, al is de kwaliteit vaak ver te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |