Rot effe op met je belerende kut manier van schrijven. Je neemt muziek veel te serieusquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:25 schreef santax het volgende:
[..]
Prima dat je een mening hebt. Minder prima om die mening een rede te maken om andere meningen, die je zou kunnen gebruiken als moment van inspiratie (nieteens als leermoment), bij voorbaat teniet te doen.
Of denk je dat ik geen 16 was? En denk je dat ik niet ook ooit zei dat Jimi de beste was
Later zou ik leren dat omdat ik alleen jimi wilde spelen ik mezelf die jaren ernstig heb terug gehouden met mijn gitaarspel
Doe er wat mee. Of ga effe weg
(and i took my spirit, and i smashed the mirror, and there the whole world was here for my to see)
(misschien wel zijn beste tekst)
Laf hoor. Voor je balletjes ingezakt zijn zoiets postenquote:Op zondag 7 september 2008 00:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Rot effe op met je belerende kut manier van schrijven. Je neemt muziek veel te serieus
Muziek is een tijdverdrijf. Een hobby van me om te luisteren. En dan ga jij op me lopen kankeren dat ik Jimi Hendrix een van de beste ooit noem. Dat doe ik omdat hij sommige van de (NA MIJN MENING) beste nummers ooit speelt. Maar ik zal wel een muziekn00b zijn. Muziek is geen wetenschap, muziek bestaat uit smaak.quote:Op zondag 7 september 2008 00:16 schreef santax het volgende:
[..]
Laf hoor. Voor je balletjes ingezakt zijn zoiets postenzo kan ik je toch niet eronder schoppen
![]()
Mja, dat is wel mijn gevoelige snaar. Die is alweer bijna 8 jaar geleden overleden helaas. Maargoed, dat kon jij niet weten. Natuurlijk is muziek smaak. Maar ik reageerde nieteens op jou. Ik reageerde op de stelling dat jimi de beste zou zijn. En ik vond en vind hem ook super. Serieus. Maar zoals ik het las leek het alsof degene wie het ook schreef, zichzelf daartoe beperkte. En dat zou zonde zijn. En meer wilde ik niet zeggen. Dat heeft niets met muzieknoob verder te maken, als het zo overkwam, mijn excuses. Ik denk in beeld en praat graag in beeldspraak, vaak wat overdreven om mijn punt over te brengen.quote:Op zondag 7 september 2008 00:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Muziek is een tijdverdrijf. Een hobby van me om te luisteren. En dan ga jij op me lopen kankeren dat ik Jimi Hendrix een van de beste ooit noem. Dat doe ik omdat hij sommige van de (NA MIJN MENING) beste nummers ooit speelt. Maar ik zal wel een muziekn00b zijn. Muziek is geen wetenschap, muziek bestaat uit smaak.
En op je "dis" (laat ik het zo maar noemen)zeg ik simpel:
Je moeder.
www.Dikkevingerenboeiend.nlquote:Op zondag 7 september 2008 00:38 schreef santax het volgende:
[..]
Mja, dat is wel mijn gevoelige snaar. Die is alweer bijna 8 jaar geleden overleden helaas. Maargoed, dat kon jij niet weten. Natuurlijk is muziek smaak. Maar ik reageerde nieteens op jou. Ik reageerde op de stelling dat jimi de beste zou zijn. En ik vond en vind hem ook super. Serieus. Maar zoals ik het las leek het alsof degene wie het ook schreef, zichzelf daartoe beperkte. En dat zou zonde zijn. En meer wilde ik niet zeggen. Dat heeft niets met muzieknoob verder te maken, als het zo overkwam, mijn excuses. Ik denk in beeld en praat graag in beeldspraak, vaak wat overdreven om mijn punt over te brengen.
Vriendjes?
Wacht maar tot je balletjes ingezakt zijnquote:Op zondag 7 september 2008 00:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
www.Dikkevingerenboeiend.nl
Ga eerst maar eens normaal leren posten.
quote:Op zondag 7 september 2008 00:54 schreef santax het volgende:
[..]
Wacht maar tot je balletjes ingezakt zijn![]()
Naar bed schavuit! Of ik bel je moeder dat ze je pc moet uitzettenquote:Op zondag 7 september 2008 00:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij bent zo kankertriest. Iemand serieus half aanvallen om zijn muzieksmaak
![]()
![]()
Als je het nou voor de grap deed
In en in triest mannetje. Maar ga maar weer je slimme en geavanceerde muziek luisteren. Zet ik nog effe Voodoo Child op![]()
Ik hoop dat je kapot valt. Met vriendelijke groet
Jij hebt geluk dat ik niet meer ben zoals een paar jaar terug. Dan was ik jemoeder grapjes terug gaan maken. Ga nu maar je zelf in slaap huilen arrogant stuk strontquote:Op zondag 7 september 2008 01:05 schreef santax het volgende:
[..]
Naar bed schavuit! Of ik bel je moeder dat je pc moet uitzetten
Don't make me call herquote:Op zondag 7 september 2008 01:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij hebt geluk dat ik niet meer ben zoals een paar jaar terug. Dan was ik jemoeder grapjes terug gaan maken. Ga nu maar je zelf in slaap huilen arrogant stuk stront
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |