Ja, ik kon het niet weerstaan om te vragen hoe lang mijn BAN nog duurdequote:Op zaterdag 6 september 2008 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom is die opgeheven dan? Een maandje of 60 erbij mag wel.
Zeg je nu dat ik mezelf moet bannen om sex te hebben?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Er is ook een aangetoond verband tussen het banmeldtopic en een babyboom.
Je hebt er wel meer tijd voor. Dus de kans op een baby is groterquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik mezelf moet bannen om sex te hebben?
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:25 schreef miodzio het volgende:
Gast.![]()
Alhoewel je daar in het geval van TS niet van kunt spreken.
Ik heb wel gescoordquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:32 schreef reetveter het volgende:
TS is zoeen dropjosti. Gaat die eindelijk uit kan die er nog niet tegen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik mezelf moet bannen om sex te hebben?
Teun fistfucked zichzelfquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:58 schreef Het_hupt het volgende:
Teundekleun heeft heul geen sex gehad met chickies, enkel met z'n eigen knuistjes
Het begeven tussen je soortgenoten terwijl je hopt en bopt(oftewel: "danst") met het andere geslacht en hoopt "intercourse" te hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Juicyhil het volgende:
Wat is 'uitgaan'?
topperquote:Op zaterdag 6 september 2008 20:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Teun fistfucked zichzelf![]()
Nu begin ik het allemaal te snappen ja!
Ik begeef me hier ook toch tussen m`n soortgenoten? Danwel niet met het andere geslacht....quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het begeven tussen je soortgenoten terwijl je hopt en bopt(oftewel: "danst") met het andere geslacht en hoopt "intercourse" te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |