Omdat de

C1000

dicht was, moest ik naar de

super de boer

bij de super de boer (althans, hier) moet je eerst naar de kassa lopen om een winkelmandje te pakken.
Om bij de kassa te komen, moet je de halve winkel doorlopen

Na een lange zoektocht door de winkel naar de vriendelijk geprijsde producten, kwam ik tot de conclusie dat die er gewoon niet waren, en ik keuze had tussen ranzig C-merken, of het huismerk wat c.a. 50% duurder is als bij de C1000. Een pak Penne kost € 1,03 in plaats van € 0,69 bijvoorbeeld.
Kip producten hebben ze alleen voorverpakt uit de fabriek en een kleinere portie dan 440 gram kipfilet was niet te vinden.
Denk je eindelijk weg te mogen uit die winkel, kom je bij de kassa.
Van de 8 kassa's is alleen de 'snelkassa' geopend. Ik heb meer dan 6 producten (wat volgens het bordje het maximum is, maargoed er is weinig keus.
Voor me staan nog 5 mensen te wachten. En de mensen in de super de boer zijn wel zo'n beetje het ergst. Eerst gaan ze lief staan kijken hoe de kassière hun boodschappen scant. Als die daarmee klaar is gaan ze op hun gemakje de boel inpakken. Dan vragen ze of ze mogen pinnen, en hebben ze 6 pogingen nodig om hun pas door de automaat te halen. Alle 5.

En het ergste van alles is nog: Die C1000 is dicht omdat'ie omgebouwd wordt tot Albert Heijn. Nu ben ik helemáál gedoemd om naar zo'n juppenmarkt te gaan als ik bij mijn ouders ben!