Idd, die gooien er zo mee om van: Tsja, iedewrrrrrrreen moet weten dat ik hat Gooi khom!quote:
sowieso alle vrouwelijke studenten ( in randstad iig, de rest weet ik niet) praten zo. Terwijl ze dan vaak in de pauperigste flatjes wonen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Idd, die gooien er zo mee om van: Tsja, iedewrrrrrrreen moet weten dat ik hat Gooi khom!
Gewoon woorden half zeggen en de andere helft inslikken?quote:
Westerkwartiersquote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zo... Wolstoe dr nog ee'm o'erhinne?
Dat klinkt altijd wel goed
Westerkertiers 14.gif (aka dialect wat zich tussen het Fries en het Gronings houdt), zowel Friezen, Drenthen als Groningers denken het goed te kunnen volgen, maar alledrie volgen ze het net niet. Terwijl wij ze alledrie wel kunnen verstaan
Wat prachtig poëtisch omschrevenquote:Op zondag 7 september 2008 20:18 schreef BB-King het volgende:
Praten hun andere lichaamsgaten dan ook plat Limburgs?
Nee, exact... volblaffen die klamme dotten dus!
Ilse deLangequote:Op zaterdag 6 september 2008 23:30 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik vind blonde meisjes met een twents/oosters accent best aantrekkelijk
Typisch eentje die beter d'r mond kan houden. Heb zelf in Enschede gestudeerd, en het was echt drama. Sowieso vooral technische studies dus de knappe vrouwen zijn op een hand te tellen. Dus heb je in de Kater (kroeg) eindelijk je moed verzameld op en een leuke meid af te stappen, komt ze met zo'n "Nooou, mien naam is Petraaa en ik doe HBO-Veeeeee" stem aan. Absoluut zaaddodend.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Typisch eentje die beter d'r mond kan houden. Heb zelf in Enschede gestudeerd, en het was echt drama. Sowieso vooral technische studies dus de knappe vrouwen zijn op een hand te tellen. Dus heb je in de Kater (kroeg) eindelijk je moed verzameld op en een leuke meid af te stappen, komt ze met zo'n "Nooou, mien naam is Petraaa en ik doe HBO-Veeeeee" stem aan. Absoluut zaaddodend.
Ik ook, maar gelukkig hebben m'n ouders me niet Twentsch opgevoed. Vind het echt te triest klinken, die mensen die uberhaupt geen normaal Nederlands kunnen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:04 schreef BroesWillems het volgende:
edit: heb zelf ook in Enschede gesturdeerd, maar kom uit een in de buurt gelegen dorpje... dus dat valt mij helemaal niet op....
quote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ook, maar gelukkig hebben m'n ouders me niet Twentsch opgevoed. Vind het echt te triest klinken, die mensen die uberhaupt geen normaal Nederlands kunnen.
een naamgenoot! wat een fantastische naam is het toch!quote:Op maandag 8 september 2008 13:29 schreef Rutgerr het volgende:
Brabantse meisjes die m'n naam met zachte G uitspreken verdienen per definitie respect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |