en nee, geen chinezenquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:30 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
ik vind blonde meisjes met een twents/oosters accent best aantrekkelijk
Landverrader.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:05 schreef Amy- het volgende:
Als je een zachte G hebt kom je er toch niet meer vanaf ofwel?
Ik probeer het ook maar dat lukt echt niet.
Ik noem een Chantal Janzen.quote:Op zondag 7 september 2008 11:42 schreef servus_universitas het volgende:
Een zachte G vind ik erg mooi, dus daar zal ik zeker niet op afknappen. Wel op meisjes die krampachtig proberen Hollands te praten door te denken dat de 'Rrrrrrr' daar bij hoort. Ook als je wel eens naar de radio luistert en er komt dan zo'n beller in de uitzending (in het kader van een wedstrijd ofzo), dan hoor je het meteen wanneer het zo'n zelfvoldaan type is.
quote:Op zondag 7 september 2008 17:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een maat van me had een keer een neukertje... dat wijf was lelijk ... en ze dronk bier... en toen riep ze ook nog een BLIEF VAN MIEN BIER AF!
toen had zelfs hij het met haar gehad
wat een kutwijf
Met hem hoef ik gelukkig ook niet naar bed snaptequote:Op zondag 7 september 2008 19:15 schreef Metalfreak het volgende:
En dan wel een Limburger met een enorm dialect als avatar hebben
Limburgs dialect
een hele mooie combiquote:Op zondag 7 september 2008 19:53 schreef Lyzio het volgende:
Limburgs accent ftw. Niets mooiers als plat Amsterdams natuurlijk, maar een combi van beide (jaja, dat is twee keer hetzelfde) is natuurlijk ideaal.
In bed moet je ook niet kletsen, maar ketsen.quote:Op zondag 7 september 2008 19:47 schreef deepart het volgende:
[..]
Met hem hoef ik gelukkig ook niet naar bed snapte
Proberen met een harde g. Krijg je gelijk keelpijn.quote:Op zaterdag 6 september 2008 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
Echt niet
Ik vnd mezelf echt lachwekkend als ik eht probeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |