Ik word alleen mobiel gebeld en die heb natuurlijk in mijn broekzak, oftewel die is ook in het wc-hokje aanwezigquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Douw die fles in je anus en ren naar de telefoon!
Wat lul je dan klapmongool, zet die foon uit en ga lekker bolussen!!!!!quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik word alleen mobiel gebeld en die heb natuurlijk in mijn broekzak, oftewel die is ook in het wc-hokje aanwezig
maar als ik hem uitzet krijg ik mijn gemiste oproepen niet te zien als ik hem weer aanzetquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wat lul je dan klapmongool, zet die foon uit en ga lekker bolussen!!!!!
Dus je hebt ook nog eens een pauper provider.quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
maar als ik hem uitzet krijg ik mijn gemiste oproepen niet te zien als ik hem weer aanzet
Nee ik heb de voicemail gewoon uitgezetquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je hebt ook nog eens een pauper provider.
Succes met je levenquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee ik heb de voicemail gewoon uitgezet
Omdat ik de voicemail uitzet heb ik een moeilijk leven?quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Succes met je leven
Makkelijk zal je het niet hebben.
Ach een hele krat is overdreven, maar ik neem af en toe wel eens een flesje mee jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
Ik neem altijd gewoon op![]()
Maar wtf, je bier mee naar de plee om te schijtenIk dacht dat ik alcoholist was....
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
Bellen in je schijt tijdens het zitten
Mensen die schijten tijdens het bellen
Bescheten worden als je zit te bellen
Lemming uurtje is weer begonnen.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
Bellen in je schijt tijdens het zitten
Mensen die schijten tijdens het bellen
Bescheten worden als je zit te bellen
Lemming uurtje is weer begonnen.
En ze zijn nog steeds allemaal openquote:Op zaterdag 6 september 2008 17:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En stuk voor stuk nog slechter dan slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |