Doe je ding playah.quote:Zoenen bij verkoudheid niet erg
MUNCHEN - Onderzoek heeft uitgewezen, dat je best iemand vol op de mond mag zoenen als je snotverkouden bent. Een kus is dan veel minder besmettelijk dan werd aangenomen. Een Britse wetenschapper, Robert Eccles uit Cardiff, heeft een artikel gepubliceerd in het Duitse tijdschrift Senioren Ratgeber, waarin hij deze goede raad verstrekt aan de bejaarde Duitsers. De onderzoeker, die verbonden is aan (jawel!) het Centrum voor Verkoudheid, zegt verder dat besmetting met het virus meestal wordt veroorzaakt, door aanraking van de handen van iemand die verkouden is en daarna met je vingers aan je eigen neus of ogen komt. De beste methode om besmetting te voorkomen is dus veelvuldig je handen te wassen als je verkouden mensen om je heen hebt. Je mag ze best zoenen.
Of gewoon flink tanken.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Stomen
Water koken, in een bak flikkeren, misschien wat relaxte kamille ofzo erbij en er maar boven gaan hangen met een theedoek om je hoofd.
Wat hij zegt + warm bad.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Stomen
Water koken, in een bak flikkeren, misschien wat relaxte kamille ofzo erbij en er maar boven gaan hangen met een theedoek om je hoofd.
Weet je zeker dat je ziek bent?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:50 schreef Chriz2k het volgende:
hoofd dat 10 kilo zwaarder aanvoelt
Ik maak er een hete douche van terwijl ik thee drink, komt op hetzelfde neer lijkt mequote:Op zaterdag 6 september 2008 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Stomen
quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:54 schreef Silver_Shark het volgende:
Show je Tits misschien help dat
Hmmm, nee.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik maak er een hete douche van terwijl ik thee drink, komt op hetzelfde neer lijkt me.
Als ik drugs zou gebruiken zou ik je post waarschijnlijk heel grappig vinden. Nu niet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:10 schreef B.E.D het volgende:
Whehe,
TS is verkouden. Grappig he.
Ik kan ook verkouden zijn, maar TS kan nooit Verkade zijn.
Groetsels,
dhr. C. Verkade
EDIT: GAARquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:10 schreef B.E.D het volgende:
Whehe,
TS is verkouden. Grappig he.
Ik kan ook verkouden zijn, maar TS kan nooit Verkade zijn.
Groetsels,
dhr. C. Verkade
Je bedoelt dat je te jong bent om het te begrijpen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:11 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als ik drugs zou gebruiken zou ik je post waarschijnlijk heel grappig vinden. Nu niet.
Ik ben van respectabele leeftijd, maar betitel mezelf niet als 'echte' FOK!ker, God zij dank.quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je te jong bent om het te begrijpen.
De echte FOK!ker kent zijn klassiekers.
Geregistreerd op: donderdag 31 juli 2008 @ 15:28quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je te jong bent om het te begrijpen.
De echte FOK!ker kent zijn klassiekers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |