Ja vastquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:46 schreef Koffielurk01 het volgende:
dan had ik namelijk een klauwhamer gepakt en de persoon in kwestie zijn eigen hersens laten eten ofzo...
Net zoals de laatste keer dat er ingebroken werd in mijn eigen huis en dat ik met alleen een lange broek aan en een legermes in mijn handen op straat stond?quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ja vast
Je was gewoon huilend weg gerend.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:52 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Jij bent hier de pauper met je PSV ...
quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:58 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Net zoals de laatste keer dat er ingebroken werd in mijn eigen huis en dat ik met alleen een lange broek aan en een legermes in mijn handen op straat stond?
Achteraf wel spijt van want ik denk dat ik mss iets doms had gedaan als die persoon niet weggevlucht was.
Nee, ik heb een legermes naast mijn bed liggen voor het geval dat er ooit iemand denkt in te breken... weet dat het fout is, maar zonder een mes voel ik me gewoon niet veilig.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Teveel Rambo gekeken knul?
Of je doet gewoon je deur op slot.quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:03 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een legermes naast mijn bed liggen voor het geval dat er ooit iemand denkt in te breken... weet dat het fout is, maar zonder een mes voel ik me gewoon niet veilig.
Ow en zo groot is die nou ook weer niet dat mes...Hooguit 4/5 van dat mes.
Verkapte Ik-Ben_Fritztiaan-Post?quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef mirved het volgende:
Ik woon in een fatsoenlijke buurt, hoef ik geen messen te hebben + geen onveilig gevoel.
Tja, niet iedereen heeft geluk als het gaat om in het juiste nest geboren worden...quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:19 schreef mirved het volgende:
Ik woon in een fatsoenlijke buurt, hoef ik geen messen te hebben + geen onveilig gevoel.
Je bent een vogel?!?!quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:22 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen heeft geluk als het gaat om in het juiste nest geboren worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |