Wegens een opruiming van mijn cd's die ik nu toch niet meer luister, ga ik ze hier even in de aanbieding gooien.
De vraagprijzen voor losse cd's liggen misschien wat hoog: ik vind dat ik teveel moeite moet doen om telkens 1 cd op de post te gooien. Ben ze liever kwijt dan rijk, tenzij ik er straks 20x voor naar de brievenbus moet. Doe dan maar rijk

Vraagprijzen zijn ex verzenden, maar quantumkorting is dus mogelijk! (Grotere afname=grote korting, met name bij hoeveelheden voor pakketpost!)
Vooraf: op alle cd's zijn in zekere mate krasjes aanwezig zijn door gebruik, dat kan ik ook niet helpen, een aantal van de cds zijn al 10 jaar oud. Wanneer er verder niets bijstaat zijn de cd's wat dat betreft in een redelijk goede staat. Oja: single cd tenzij anders aangegeven.
![]()
![]()
~CD's compleet in zeer redelijk tot goede staat~
Audio Bullys - Ego War ¤5
Eminem - The Marshall Mathers LP ¤3
History of Dance - Happy Hardcore Top 100 [4cd] ¤10
Limp Bizkit: Chocolate St*rfish And The Hot Dog Flavored Water ¤3
Linkin Park - Hybrid Theory ¤5
Linkin Park - Meteora ¤5
Queens of the Stone Age - Songs For The Deaf ¤5
Real Hardstyle ¤5
Rotterdam Terror Corps - Fuck The Milennium [2cd] ¤7,5
Superstrings [2cd] ¤5
System of a Down - Toxicity ¤5
The Matrix Revolutions: Music from the motion picture (sfeermuziek!) ¤5
Thunderdome 21 - overall zeer redelijke staat, maar cover wat minder bij de hoekjes. > Let op! Kartonnen cover! [2cd] ¤4
Thunderdome Best of 98 - overall zeer redelijke staat, maar cover wat minder bij de hoekjes. > Let op! Kartonnen cover! [3cd] ¤4
~CD's met gebreken~
Global Hardcore Nation 2 - boekje zit met plakband aan elkaar, vouw op de voorkant, cd's in redelijke staat [2cd] ¤3
Hardcore Forces - wat meer krassen op de cd's, echter geen waardoor de cd blijft hangen [2cd] ¤3
Hardcore To The Bone vol. 1 - krassen op beide cd's maar alleen bij cd2 loopt het fout bij de latere nummers [2cd] ¤1
Mysteryland - Club & Trance Edt 1998 (ofzo) - ander doosje+slechte kwaliteit uitgeprint hoesje, cd's echter wel origineel. Ik kan je de covers mailen zodat je zelf nog een poging kan doen [2cd] ¤2
Hardcore Rules The World - cdhoes in vrij slechte staat, zie eerste foto bovenaan de rechterstapel. Ik had geen nieuwe dubbelcd hoesjes meer. [2cd] ¤4
Thunderdome 19 - 1ste cd wat meer krasjes, geen waardoor de cd blijft hangen, boekje ontbreekt [2cd] ¤3
Thunderdome 20 - Het speciale 3d frontje aanwezig! Back was stuk gegaan met verwisselen cdhoes dus zit plakband aan. Boekje ziet er ook niet meer zo fraai uit. [2cd] ¤4
Kijk maar of je er wat moois van weet te maken. Overigens ga ik 1-2 euro cd's niet los verzenden!