Pfoe, dat was snel. Ik was nog aan het klooien met de OP.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:08 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb er 1 van 60 GB, dan moet je het nu meteen zeggen. Ik reis vanmiddag naar Eindhoven. 10 euro en hij is van jou. En moet er over 10 minuten vandoor. IDE WD 60GB.
Ooh okquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:09 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Pfoe, dat was snel. Ik was nog aan het klooien met de OP.
Maar die 40+ GB drive heb ik nog niet nodig.
Ik zoek echt harde schijven en geen CF kaarten. Waarom? Omdat die gratis te krijgen zijn. Er zijn een hoop mensen die nog oude HDD's op de zolder hebben liggen en daar van af willen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 14:17 schreef T42 het volgende:
weet niet waarvoor je ze nodig hebt. maar ik heb in oud laptopje een CF kaart als hardeschijf van 2 gb
een hoop? ikhad ze ooit jah maar die zijn ondertussen naar oudijzer hahaquote:Op zaterdag 6 september 2008 16:16 schreef l0c4lh0st het volgende:
[..]
Ik zoek echt harde schijven en geen CF kaarten. Waarom? Omdat die gratis te krijgen zijn. Er zijn een hoop mensen die nog oude HDD's op de zolder hebben liggen en daar van af willen.Hoop ik dan.
Zie PMquote:Op zondag 7 september 2008 11:16 schreef Joene94 het volgende:
Ik heb hier nog het volgende liggen:
1x WD Caviar 32100 (2GB, 4092cyl)
1x WS Caviar 22100 (2GB, 4092cyl)
1x Seagate ? (6.4gb, 13328cyl)
1x Maxtor 90422D2 (4GB, 8184cyl)
Stuur maar een mailtje oid bij interesse.
(zijn alle 4 3.5inch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op donderdag 11 september 2008 01:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb nog een stuk of 5 HDD's liggen..
Denk rond de 2 en 10GB...
70 euro mag je ze hebben
Helaas gaat dat niet uitkomen met mijn lesrooster... Maar ik heb zeker wel interesse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stuur je even een PM.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |