Nee, zou ook niet zo tof zijn voor m'n Zweedse vriendinquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef Halcon het volgende:
Heb je ook wat gedaan met die lekkere chicks?
Bwoah!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:50 schreef jumala het volgende:
[..]
Nee, zou ook niet zo tof zijn voor m'n Zweedse vriendin![]()
Maar echt een leuke stad voor een weekendje weg, jong & oud.
Duur? Wat vond je duur?quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:00 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Bwoah!Besteld bij de IKEA?
![]()
Even wat anders... 2 maanden terug ook in Riga voor een lang weekend, opzich wel de moeite waard, heel bijzonder is het ook allemaal weer niet, maar de oude stad is wel gezellig. Het was wel stervens duur daar, en dan ook echt alles, verbaasde me toch wel een klein beetje. Dat het niet ouderwets oost-europees zou zijn wist ik al, maar dan nog.![]()
Over 7 uur ben ik weer even in Riga voor 8 uur (overstap terug naar A'dam)
kom net uit de spaanse zon en ga dit weekend naar Riga. Zal het je maandag kunnen zeggen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:42 schreef AryaMehr het volgende:
Is het daar nog een beetje veilig voor mensen met een kleurtje?
We willen naar LaRocca, Sky bar, Nautilus, Essential. Die staan opzich wel 'ok' aangeschreven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:28 schreef BramKVO het volgende:
Ik heb bijna zoiets meegemaakt, maar net op tijd op onze hoede geweest. Je hebt er inderdaad corrupte clubs en de Engelsen hebben daar inderdaad de boel wat verziekt, maar dat belet je nog niet om er een prima tijd te hebben. Clubs zoals essential en nautilus zijn dan weer erg leuk en veilig. Het is vooral in 1 straat ( die het park verbindt met het oude centrum) dat je best niet naar bars gaat.
Maar Riga is best een charmant stadje en je kunt er zeker een leuke citytrip hebben.
Fantastisch mooie stad idd. Parijs aan de Oostzee wordt de stad ook wel genoemd. Ik heb me daar echt geweldig vermaakt... Zelfs de kou van toen (januari 2009, -30 graden, brrr) kon de pret niet drukken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef Grumpey het volgende:
Vond juist de binnenstad van Tallinn erg tegenvallen, 13 in dozijn middeleeuws binnenstadje. Riga daarentegen: art nouveau waar je je vingers bij aflikt!
ik heb daar toen in de naughty squirrel gezeten. was erg gezelig, kroegtochten, leuke sfeer.quote:Op zondag 23 december 2012 15:44 schreef Nielsch het volgende:
Kent iemand een leuk ho(s)tel in Riga, waar je ook een beetje contact hebt met andere gasten?
Tv toren gedaan. Bijzondere ervaring. Eerst moet je vanaf de brug 20 min lopen als je geen auto hebt en dan kom je bij een verlaten bedoeling. Toen wij er waren werden we persoonlijk door een oude vrouw naar boven gebracht en werd in woorden Duits een toelichting gegeven. Uitzicht is mooi maar de ervaring is 1000 maal leuker! Geen lange rijen of sms planningen zoals in Berlijn maar meer het gevoel van speciale gast.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:04 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Fantastisch mooie stad idd. Parijs aan de Oostzee wordt de stad ook wel genoemd. Ik heb me daar echt geweldig vermaakt... Zelfs de kou van toen (januari 2009, -30 graden, brrr) kon de pret niet drukken.
Stadswandeling, museum van de Sovjetbezetting, de markt in de oude zappelin-hangars... Geweldig. En natuurlijk het typische Sovjet-monument van de overwinning op nazi-Duitsland. Je schijnt ookmin de tv-toren te kunnen voor een geweldig uitzicht.
Ik heb ze niet gezien. Nergens afgezet of vervelende bouncers gezien. Wat dat betreft vond ik de sfeer in Krakow bijvoorbeeld een stuk vervelender. Ze zullen er absoluut zijn maar als je naar de goed aangeschreven bars gaat heb je er geen last van. Daarnaast moet je gewoon common sense gebruiken; geld goed opbergen en geen balletje-balletje spelen enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 07:48 schreef Stekelbees het volgende:
Bump oud topic.
Ik lees werkelijk overal dat het een k u t stad is? Schijnt door de engelse te komen die de boel daar behoorlijk verzieken en dat de lokale bewoners daarom een hekel hebben gekregen aan toeristen.
Ik lees over corrupte bouncers, clubs, overal hoeren die je vervolgens rekening van xxx+ geven voor een drankje, enz.
Iemand die hier bekend mee is of heeft meegemaakt tijdens weekend stappen in Riga? Moet het internet niet al te serieus nemen maar lees het vrijwel op elke site dat ik tegenkom.
Visum aanvragen, vlucht boeken. Geen probleem.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef Roene het volgende:
Mochten er nog mensen op dit topic kijken.
Ik ben van plan om in de zomer 1 weekje naar Riga te gaan. Nou zou ik het ook wel leuk vinden om misschien 1 / 2 daagjes naar Rusland te gaan is dat mogelijk vanuit Riga of is dat onmogelijk ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |