Da's netjes zeg, qua prijs. Veel plezier!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef ruud.nl het volgende:
Wij vertrekken morgenvroeg met 5 man met Airbaltic, zondag terug.
We hebben pp ¤ 155,- betaald voor vlucht + 3 overnachtingen in hotel Kolonna in het oude centrum.
Ik ben benieuwd!
Klinkt goed, alleen wel jammer dat de Essential zo takkeduur isquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:03 schreef BramKVO het volgende:
Essential moet je inderdaad zeker heen, je hebt er een vijftal zalen met elke zaal z'n eigen muziek. Wij zaten vooral in de 70s-80s-90s room, wel leuk, alle nummers worden er begeleid van de bijhorende clips op videoschermen.
Ook Nautilus Club is aan te raden.
En zeker eens naar de Belle Epoque bar gaan, goedkope studentenbar in een kelder.
Vanuit Bremen?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:55 schreef Smijn. het volgende:
Ik ga waarschijnlijk van 7 tot 11 juli met mijn vriend naar Riga, maar heeft iemand nog tips? Ik zat er al aan te denken om een dagje Jurmala te doen, is dat goed te doen met de bus?
Het lijkt me sowieso een goed idee om, wanneer je er zo lang bent, een dagje (of twee) uit de stad weg te gaan. Wij hebben ons er prima vermaakt met diverse barretjes en een leuk hostel, maar de stad zelf heb je in twee dagen echt wel gezien. De bezienswaardigheden liggen op koprolafstand van elkaar en Little Moscow en die art nouveau-wijk zijn allemaal niet echt schokkend, vonden wijquote:Op maandag 29 maart 2010 09:55 schreef Smijn. het volgende:
Ik ga waarschijnlijk van 7 tot 11 juli met mijn vriend naar Riga, maar heeft iemand nog tips? Ik zat er al aan te denken om een dagje Jurmala te doen, is dat goed te doen met de bus?
Ja, ik ben al een keertje eerder in Riga geweest, dus ik snap wat je bedoelt. Jurmala leek mij dus leuk, al was het toen ik er in november ofzo was heel triest en kaal, volgens mij is het er in de zomer heel mooi. Ik wilde ook een dagje musea doen en winkelen enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso een goed idee om, wanneer je er zo lang bent, een dagje (of twee) uit de stad weg te gaan. Wij hebben ons er prima vermaakt met diverse barretjes en een leuk hostel, maar de stad zelf heb je in twee dagen echt wel gezien. De bezienswaardigheden liggen op koprolafstand van elkaar en Little Moscow en die art nouveau-wijk zijn allemaal niet echt schokkend, vonden wij.
Volgens mij kun je er het makkelijkst komen met de trein.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:52 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja, ik ben al een keertje eerder in Riga geweest, dus ik snap wat je bedoelt. Jurmala leek mij dus leuk, al was het toen ik er in november ofzo was heel triest en kaal, volgens mij is het er in de zomer heel mooi. Ik wilde ook een dagje musea doen en winkelen enzoMaar heeft iemand ervaring met vanaf riga naar Jurmala reizen?
Kijk,dat zijn nog eens interessante prijzen. Heb je dit maanden van tevoren moeten boeken via hetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:17 schreef ruud.nl het volgende:
Wij vertrekken morgenvroeg met 5 man met Airbaltic, zondag terug.
We hebben pp ¤ 155,- betaald voor vlucht + 3 overnachtingen in hotel Kolonna in het oude centrum.
Ik ben benieuwd!
Ik geloof dat we een week of drie ervoor hadden geboekt, bij Airbaltic kun je direct je vlucht+hotel boeken, we vlogen vanaf Düsseldorf toen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:53 schreef FP128 het volgende:
[..]
Kijk,dat zijn nog eens interessante prijzen. Heb je dit maanden van tevoren moeten boeken via het
web of heb je het op een andere manier gedaan?
Het openluchtmuseum aan de rand van de stad is echt verrassend leuk. Als je van de winter gat kan je er ook goedkope bontmutsen kopen.quote:Op maandag 6 september 2010 13:49 schreef w00h00 het volgende:
Wij willen met een stel vrienden deze winter naar Riga gaan.
Iemand nog tips?
Ik was vorige maand bij de TV-toren, maar hij werd op dat moment gerestaureerd. Misschien dat ik iets over het hoofd gezien heb, maar ik kon niet naar binnen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef The_Eye het volgende:
Op het centraal station heb je ook een leuke loungebar. Deze vind je in een toren. Ook de televisietoren is een bezoekje waard. Je kunt voor een paar lat, onder begeleiding, naar boven waar je een uitzicht hebt over de stad en omgeving.
Oh, dat kan. Ik was er twee jaar geleden. Je gaat gewoon de hoofdingang binnen en daar zit een medewerker achter een desk te wachten op toeristen die naar boven willen.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:33 schreef Zenschaatser het volgende:
[..]
Ik was vorige maand bij de TV-toren, maar hij werd op dat moment gerestaureerd. Misschien dat ik iets over het hoofd gezien heb, maar ik kon niet naar binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |