Ik ben die kroegen allemaal niet ingegaan. Ik kwam er niet om die redenquote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef BramKVO het volgende:
Dat verklaart dus dat we er niet zoveel gezien hebben, in het andere stuk van de Oude Stad, waar de meeste bezienswaardigheden zijn, hebben wij er een drietal gezien. Maar klopt het dat het vooral rip of bars zijn?
Ben je trouwens uitgeweest id Essential & Nautilus ? Vond ik wel twee vette clubs. En ook bijna rip of praktijken meegemaakt in dat straatje van de Roxy ?
Ik lees trouwens dat je Vilnius en Tallin ook gedaan hebt, ook aan te raden ?
Ik vond overigens wel dit over Riga :
About 2-3 Years ago Riga was still very famous for its beautiful and 'free' ladies. Riga became renowned for this type of life for visitors, however, the government appear to have sharpened things up and hence the 'night' bars are found to be somewhat empty and life cleaned up to a higher standard now.
Iedereen daar zegt dat het de mooiste periode is om te gaan. Toen ik er in die periode was, was het prachtig weer en bloeide de stad echt!quote:Op maandag 29 december 2008 09:35 schreef WarPuppy het volgende:
Nice! Ik wil ook naar Riga, over getwijveld om nu te gaan, zo rond kerst en oud & nieuw, maar ik had het idee dat ik dan wegvroor. April / mei goede periode?
En ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef The6thgate het volgende:
Morgen vertrekken weBen benieuwd
30 min met de bus...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:30 schreef Susi het volgende:
[..]
En ?
Weet iemand hoever het van het vliegveld naar het centrum is ? Ik moet volgende week overstappen op Riga, en dan heb ik vier uur vrij. Is het dan haalbaar om wat in het centrum te eten of niet ?
Half uurtje ofzo met de bus. Wel even op de vertrektijden op de terugweg letten. En je hebt natuurlijk Letse Lat nodig om in de stad te kunnen eten en met de bus te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:30 schreef Susi het volgende:
Weet iemand hoever het van het vliegveld naar het centrum is ? Ik moet volgende week overstappen op Riga, en dan heb ik vier uur vrij. Is het dan haalbaar om wat in het centrum te eten of niet ?
inderdaad, zoals je in een vorige post van mij kon lezen, werden we in de Lord Pub ook bijna zwaar in de zak gezet, maar gelukkig waren we op onze hoede en hadden we het op tijd door. Uiteindelijk wel nog elk 7 euro te veel betaald voor een pintje, maar dat was peanuts met wat we konden kwijt geweest zijn ...quote:Op maandag 2 maart 2009 16:53 schreef The6thgate het volgende:
In een centrale straat zitten de Roxy en Lord Pub (waren in ieder geval de eerste die wij tegen kwamen). Die 2 sowieso vermijden
Ja supermooi. Literpullen voor 2.25euroquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:50 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Qua bar kan ik de Belle Epoque aanraden, een gezellige studentenbar in een kelder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |