abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222553
Ik hou van ze, maar het zijn in mijn ogen grote schijterds! Ik ben een lange tijd zeer tolerant en barmhartig geweest t.o.v. de bb-bewoners, maar nu is de maat vol. Ik ben aan de buis gekluisterd gebleven - en blijf dat omdat ik inmiddels verslaafd ben - vanwege de verwachting dat op den duur de bb-bewoners hun maskers (images) zouden laten zakken en elkaar onomwonden hun waarheid zouden gaan vertellen. We zitten inmiddels zwaar over de helft en nog steeds geven ze in de DBK aan dat ze eigenlijk geen enkele reden hebben om te nomineren!!! Verdomme, ik kan per bewoner tientallen redenen opnoemen, en zij ook, ze doen het nog steeds niet. Wat de reden is waarom zij mr en mrs nice guy blijven spelen, is mij een raadsel. Wellicht de hoofdprijs, wellicht dat recalcitrantie niet loont. De enige die niet bang was voor de directe confrontatie (Sab) werd er direct uitgeflikkerd. Degene die indirect met z'n kont tegen de kribbe gaat (Bart) moet er ook aan geloven, maar ook voor hem geldt. Zeg wat je dwars zit! Het gaat niet om de molton, het gaat om iets anders!

Zie ik het nou verkeerd? Zeg het me: ik wil de confrontatie aan!

maandag 22 november 1999 @ 22:18:00 #2
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_222554
Je vergeet wellicht dat de bewoners met z'n allen in een heel kleine ruimte zitten en ook van elkaar afhankelijk zijn. De buitenwereld is iets abtracts en je kunt elkaar nog hard nodig hebben. Hieruit ontstaat dus het conflictvermijdende gedrag. Voor ons soms onbegrijpelijk, maar voor de bewoners waarschijnlijk bittere noodzaak.
pi_222555
denk t, niet. Ik heb zelf ook het (genoegen) mogen beleven om ca, 2 maanden in een groep te mogen leven. Zonder cameras natuurlijk. ,godzijdank., maar de irritaties komen er op een gegeven moment wel uit.
Maar misschien zijn deze mensen wel zo berekenend dat ze dat kunnen volhouden, alles opkroppen, niet makkelijk. maar ja voor geld doen we alles! zelfs met de masterkok himself MR kapsones Willem, in 1 huis zitten.
Nu mij was het niet gelukt. Daarom hadf ik respect voor Sabien en tegen de krib aan schopper Bart.
pi_222556
Juist itsme, ik heb weer een andere ervaring, waarbij je in trainingverband mensen, die je net een paar uur kent 'negative feedback' moet geven. En reken maar dat als je op je intuitie vertrouwt, je met output komt. Verder, Van Mars, lijkt het me juist in een setting van een beperkte ruimte met mensen waar je ook van afhankelijk bent, maar met het principe van wegnomineren er shit naar boven gaat komen. En dat komt er ook, het wordt alleen niet uitgesproken! Niet direct in ieder geval.

Blijf ik erbij dat niet natuurlijke procesinvloeden zoals de eindprijs en het meekijkende en oordelende Nederlandsche publiek een natuurlijke gang van menselijk reageren beinvloedt (verlamt?).

pi_222557
Willem dat is een superschijter omdat hij donders goed weet dat Bart kan gaan winnen en daarom is hij bang voor hem en nomineert hij hem. Dat met die papiertjes van Willem dat was te eng voor woorden en het was echt geen toeval dat Bart daaruit kwam. )>
Verder misschien best wel een aardige vent hoor die Willem (als er geen geld op het spel staat)
Greetz Tina

pi_222558
Ik snap niet waarom ze zo zaten te zeiken over die molton.
Wat maakt het hun nu uit of Bart die eromheen doet of niet.
Alsof ze die matrassen weer gaan gebruiken.
In het geval dat ze hem gaan verkopen in een veiling, en iemand is zo gek om ze te kopen, dan zou dat matras van Bart nog het meeste waard zijn omdat die naar zijn zweet ruikt.
Ik weet het, niet echt lekker, maar mensen kopen dat soort dingen juist om dit soort redenen.

Ik vind het perfect dat Bart die molton er niet omheen doet, zou ik ook niet doen.
Zeikers....

dinsdag 23 november 1999 @ 16:55:00 #7
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222559
En ja hoor, weer een topic over de molton en het GROTE GELIJK van puber-Bart. Sluiten die hap, zijn er al veel te veel te veel te veel.
De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_222560
quote:
op 11-23-1999 om 04:22 PM schreef Rogier het volgende:

Ik vind het perfect dat Bart die molton er niet omheen doet, zou ik ook niet doen.
Zeikers....

Viezerik

dinsdag 23 november 1999 @ 17:03:00 #9
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_222561
zit zeker wat in, maar je moet niet vergeten dat de bewoners puur op hun eigen belevingswereld af kunnen gaan ('slogies').
wij zien alles, weten beter wat persoon a van persoon b denkt. dat maakt het voor ons veel makkelijker om te zeggen: bart, nomineer nou die wanking maurice, hij wil je toch weg hebben en doet alleen op gezette tijden aardig tegen je (voorbeeldje).

algehele openheid en blootlegging van de ziel waren en zullen een mens kwetsbaar maken, dat zal denk ik niet veranderen. dus houden ze zich in, en dat is net zo natuurlijk als je stoelgang.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')