abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61420807
Dit wordt zeer waarschijnlijk een kut topic waar geen normale discussie mogelijk is, maar ik probeer het toch ff.

Het is altijd 1e vrijdag van de maand 25+ in mijn stapstad zeg maar. Altijd zeer gezellig en veel geouwehoer over niks en mensen tegenkomen die je al jaren niet gezien hebt. Tof dus.

Heel de avond is het gezellig geweest in de gebruikelijke cafe's en je sluit af in een discotheek waar je de mensen en personeel kent. Niks geen problemen en je neemt een taxi naar huis standaard. Ik liep met een kennis van me richting de taxiverzamelplaats, om het zo maar ff te noemen, omdat we beiden graag richting huis wilden gaan.

Geen probleem natuurlijk, totdat er een groepje luidruchtige personen aankwamen.. Ik moest weer zo nodig zeggen 'Jahaaa, je moeder!!!" Ja dat is fout, ik weet het.

Helaas liep er in dat groepje een stoere turk die zich direct omdraaide en zei 'wie zijn moeder, kom dan!!' Mja vrij kansloos dus ik loop vrolijk door om een taxi te bestellen. Meneer de turk ging ineens harder lopen(rennen dus ) en nog meer roepen... Ik had ondertussen een taxicentrale aan de lijn dus gaf totaal geen aandacht aan turkie. Hierdoor werdt ie nog ietsje agressiever en een maat van em moest hem tegenhouden
Nadat ik opgehangen had stond turkie ineens vanuit het niks voor me neus en kreeg ik een klein hoekje op me wang Turkie werdt direct weggetrokken door z'n maat dus ik stond vrij perplex, zo van wat is hier gebeurt Ik blijf dan ook gewoon staan omdat ik het niet begrijp en diep in mijn hart turkie helemaal de tering in wil slaan, maar die kennis zei dat we maar beter door konden lopen... Had hij ook gelijk in, 2 tegen 8 ga je niet winnen

Lekker lang topic he, op den vroege avond

Samenvatting: Gezellige stapavond hebben met veel drank en een agresieve medelander tegenkomen die niet het woord 'je moeder' kan en je een slap hoekje geeft..

Slapen ga ik nog niet omdat ik vol zit met adrenaline Alles kapot!
pi_61420815
Daarom moet je ook altijd een bomgordel dragen, dan ben je gelijk voor altijd van dat soort figuren af!
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_61420818
Mja en van jezelf blijft er ook niks meer over. Dat is ook weer niet de bedoeling Chicks wiht big tits!
pi_61420821
Verhuis naar Turkije samen met de rest van Nederland, bouwen wij het daar weer op, breken zij het hier weer af, komen zij weer terug naar Turkije in de vakantie. Roep jij weer Je moeder, gaan wij terug naar Nederland bouwen de boel weer op............

Essentie van het verhaal is dat zij heel anders/niet verkeerd in elkaar zitten als wij en dat WEET jij, roep dat soort dingen gewoon niet. Het is zo simpel Dat teriitoriumpissen echt hoor, ja ook van de turken/.marokanen en whatever
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_61420822
"Je moeder" is net zo kansloos als luidruchtig zijn.
pi_61420824
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 05:55 schreef Morwen het volgende:
Verhuis naar Turkije samen met de rest van Nederland, bouwen wij het daar weer op, breken zij het hier weer af, komen zij weer terug naar Turkije in de vakantie. Roep jij weer Je moeder, gaan wij terug naar Nederland bouwen de boel weer op............

Essentie van het verhaal is dat zij heel anders/niet verkeerd in elkaar zitten als wij en dat WEET jij, roep dat soort dingen gewoon niet. Het is zo simpel Dat teriitoriumpissen echt hoor, ja ook van de turken/.marokanen en whatever
Je hebt volkomen gelijk. Ik was stom om het alsnog te roepen... Helaas is drank de boosdoener, dan zeg je sneller wat je denkt. Gelukkig weet ik wie de persoon in kwestie is
pi_61420828
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 06:00 schreef Poit- het volgende:

[..]

Je hebt volkomen gelijk. Ik was stom om het alsnog te roepen... Helaas is drank de boosdoener, dan zeg je sneller wat je denkt. Gelukkig weet ik wie de persoon in kwestie is
Alsnog zou je de slimmere moeten zijn en als jij hier nog gewoon kan typen dan valt het met de drank wel mee
Only Human
pi_61420829
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 05:56 schreef zarGon het volgende:
"Je moeder" is net zo kansloos als luidruchtig zijn.
Vind ik niet. Schreeuwen dat mensen niet mogen slapen en HUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUHUUUHUHUHU roepen enz. of dan als reactie 'Je moeder' zeggen. scheelt nogal wat of ligt dat aan mij? Jammer dat 'je moeder' door medelanders iets sterker wordt opgevat.. Ik zeg dit best vaak, ook tegen maten van me.
  zaterdag 6 september 2008 @ 06:06:50 #9
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_61420831
Wat een klerelijer... ik heb dit soort dingen ook wel eens meegemaakt. uiteindelijk komt het er op neer dat je niet moet reageren op wat ze zeggen, hoe moeilijk ook.
maargoed, je bent er goed vanaf gekomen...
pi_61420835
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 06:04 schreef Morwen het volgende:

[..]

Alsnog zou je de slimmere moeten zijn en als jij hier nog gewoon kan typen dan valt het met de drank wel mee
Klopt weer, maar in 2 seconden kan je weing doen he Als ik uit een discotheek kom ben ik vaak nog erg vrolijk en loop ik zingend naar huis met vrienden enzo Zoals ook vanavond met die kennis, helaas geen maat... LS is vaak getuige geweest dus die kan het bevestigen dat ik geen vlieg kwaad doe Tenzij je onterecht aan maten/familie zit, dan knapt er iets..
pi_61420837
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 06:10 schreef Poit- het volgende:

[..]

Klopt weer, maar in 2 seconden kan je weing doen he Als ik uit een discotheek kom ben ik vaak nog erg vrolijk en loop ik zingend naar huis met vrienden enzo Zoals ook vanavond met die kennis, helaas geen maat... LS is vaak getuige geweest dus die kan het bevestigen dat ik geen vlieg kwaad doe Tenzij je onterecht aan maten/familie zit, dan knapt er iets..
Je moeder bijv.
Only Human
pi_61420843
Over me moeder mag je alles zeggen, dat is zo ongeveer de meest gemaakte grap/opmerking die je kan maken en daar is ook altijd een antwoordt op te verzinnen.
pi_61420844
Echt een slap klapje heb ik gekregen, tijd voor nog een biertje anders slaap ik over 2 uur nog niet
pi_61420929
Topicstarter is een zielige kutkneus die hopelijk nog eens goed afgeranseld wordt door een medelander
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_61421181
Volgens mij is "je moeder" zeggen heel populair op het VMBO
pi_61421500
TS zuigt.
kaasboer
pi_61421509
Verander TT in "Kansloze ik.." a.u.b.
pi_61421687
TS lokt iets uit en gaat dan ontkennen
We are living in a material world, and I am a material girl
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:10:14 #19
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61421716
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 06:12 schreef Morwen het volgende:

[..]

Je moeder bijv.
.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:23:56 #20
138448 PeZu
Suspended animation
pi_61421884
TS is een on respectvolle klootzak en verdient de klappen gewoon
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_61421967
Eindelijk een turk die ik mocht, want het was een situatie waar TS geslagen kon worden maar oke
We are living in a material world, and I am a material girl
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:30:32 #22
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_61421979
Weer typische FOK! reacties... Heerlijk!!!
  zaterdag 6 september 2008 @ 10:47:46 #23
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_61422276
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 06:16 schreef Poit- het volgende:
Echt een slap klapje heb ik gekregen, tijd voor nog een biertje anders slaap ik over 2 uur nog niet
En ondertussen zit TS nog steeds met een trillend onderlipje...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_61426728
Haha
  zaterdag 6 september 2008 @ 14:54:57 #25
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_61426782
En je hebt niet je kans gegrepen of een kleine etnische zuivering te houden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')