Dit wordt zeer waarschijnlijk een kut topic waar geen normale discussie mogelijk is, maar ik probeer het toch ff.
Het is altijd 1e vrijdag van de maand 25+ in mijn stapstad zeg maar. Altijd zeer gezellig en veel geouwehoer over niks en mensen tegenkomen die je al jaren niet gezien hebt. Tof dus.
Heel de avond is het gezellig geweest in de gebruikelijke cafe's en je sluit af in een discotheek waar je de mensen en personeel kent. Niks geen problemen en je neemt een taxi naar huis standaard. Ik liep met een kennis van me richting de taxiverzamelplaats, om het zo maar ff te noemen, omdat we beiden graag richting huis wilden gaan.
Geen probleem natuurlijk, totdat er een groepje luidruchtige personen aankwamen.. Ik moest weer zo nodig zeggen 'Jahaaa, je moeder!!!" Ja dat is fout, ik weet het.
Helaas liep er in dat groepje een stoere turk die zich direct omdraaide en zei 'wie zijn moeder, kom dan!!' Mja vrij kansloos dus ik loop vrolijk door om een taxi te bestellen. Meneer de turk ging ineens harder lopen(rennen dus

) en nog meer roepen... Ik had ondertussen een taxicentrale aan de lijn dus gaf totaal geen aandacht aan turkie. Hierdoor werdt ie nog ietsje agressiever en een maat van em moest hem tegenhouden
Nadat ik opgehangen had stond turkie ineens vanuit het niks voor me neus en kreeg ik een klein hoekje op me wang

Turkie werdt direct weggetrokken door z'n maat dus ik stond vrij perplex, zo van wat is hier gebeurt

Ik blijf dan ook gewoon staan omdat ik het niet begrijp en diep in mijn hart turkie helemaal de tering in wil slaan, maar die kennis zei dat we maar beter door konden lopen... Had hij ook gelijk in, 2 tegen 8 ga je niet winnen
Lekker lang topic he, op den vroege avond

Samenvatting: Gezellige stapavond hebben met veel drank en een agresieve medelander tegenkomen die niet het woord 'je moeder' kan en je een slap hoekje geeft..
Slapen ga ik nog niet omdat ik vol zit met adrenaline

Alles kapot!