Slaap lekker en succes.quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga trouwens al slapen, morgen voetbal enzo. En ik ben dood.
Dankjewel lieverdje, slaap zacht WJNMKquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:00 schreef gers het volgende:
bkfijne verjaardag nog ik ga slapen NTB
Schattig stelletje zijn jullie tochquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dankjewel lieverdje, slaap zacht WJNMK(L)
Aanvallend middenveldert ftw.quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:00 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes.
PS: Positie?
Mietje ik heb ook voetbalquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga trouwens al slapen, morgen voetbal enzo. En ik ben dood.
Maar ik ben overal aan geblesseerdquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mietje ik heb ook voetbal2e divisie pwnl33tskillz maar ik ben een bikkel !
Oei, dan is het goedquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik ben overal aan geblesseerd
Ik moet morgen nog nieuwe hamstrings, knieën en enkels kopen.
We hebben een Zidane in ons middenquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Aanvallend middenveldert ftw.
Ik heb een Zidane shirtquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
We hebben een Zidane in ons midden.
Ik ben een Overmarsquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
We hebben een Zidane in ons midden.
een hamstring.... zit vast niet lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ik ben overal aan geblesseerd
Ik moet morgen nog nieuwe hamstrings, knieën en enkels kopen.
Ik ben een Gattusoquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ben een Overmars![]()
Nah, eigenlijk meer een Luque, het type mooiweer voetballer dat soms iets leuks kan doen, een goed been op zijn tijd heeft maar vooral wat doet als hij er echt zin in heeft (nooit dus)
Heb je al cadeautjes van je naasten gekregenquote:
Ik dacht dat jij geen leven had en lui wasquote:
Wat een kankergrapquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
een hamstring.... zit vast niet lekker
Wtfquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen leven had en lui was
2 kaartjes voor mij en mn mattie om dit te gaan doen:quote:Op zaterdag 6 september 2008 01:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Heb je al cadeautjes van je naasten gekregen?
Ik nog steeds niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |