Je gelooft niet zo in die keuzequote:Op woensdag 24 september 2008 10:45 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vind dat keuze element altijd wel.. interessant. Ik geloof daar zelf niet zo in.
...maar dit is toch toch juist zo'n keuze?quote:Maar is dat bewust single blijven of gewoon weigeren om in een relatie te stappen waar je met je hart niet achterstaat (om zo in ieder geval maar een relatie te hebben in de hoop gelukkig te worden)?
Wat ik bedoel beste vriend, is dat nagenoeg geen enkele vent die verliefd wordt, ondanks die gevoelens zegt "nee dankje, ik blijf liever single." Zodra je verliefd wordt, ga je ervoor. Dus wat nou keuze? Zodra er oprechte gevoelens zijn zeg je in 99,9% van de gevallen ja. Iemand die bewust single blijft is in mijn ogen iemand die zelfs als hij tot over zijn oren verliefd is zegt "nee sorry, alleen zijn biedt meer voordelen, ik wil geen relatie". Dán ben je echt volledig naar eigen keuze single.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je gelooft niet zo in die keuze
[..]
...maar dit is toch toch juist zo'n keuze?
Maar dat wordt toch ook geopperd in dit topic, dat single zijn een keuze is, maar dat als je eenmaal verliefd raakt je die keuze laat vallen? Je maakt die keuze door te zeggen niet op zoek te zijn, te daten, etc. Verliefd worden is echter geen keuze, dat overvalt je.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat ik bedoel beste vriend, is dat nagenoeg geen enkele vent die verliefd wordt, ondanks die gevoelens zegt "nee dankje, ik blijf liever single." Zodra je verliefd wordt, ga je ervoor. Dus wat nou keuze? Zodra er oprechte gevoelens zijn zeg je in 99,9% van de gevallen ja. Iemand die bewust single blijft is in mijn ogen iemand die zelfs als hij tot over zijn oren verliefd is zegt "nee sorry, alleen zijn biedt meer voordelen, ik wil geen relatie". Dán ben je echt volledig naar eigen keuze single.
Je kan je afvragen, beste vriend, of zo iemand dan wel daadwerkelijk verliefd is. Tevens maakt verliefdheid heus niet iedereen een blind paard. Er zijn vast genoeg mensen die ondanks (of dankzij?) dat ze verliefd zijn een afweging maken of ze er mee door willen gaan of niet. Ook in de liefde kun je een kosten/baten analyse maken en als die teveel doorslaat naar de kosten kant besluiten het stop te zetten.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat ik bedoel beste vriend, is dat nagenoeg geen enkele vent die verliefd wordt, ondanks die gevoelens zegt "nee dankje, ik blijf liever single." Zodra je verliefd wordt, ga je ervoor. Dus wat nou keuze? Zodra er oprechte gevoelens zijn zeg je in 99,9% van de gevallen ja. Iemand die bewust single blijft is in mijn ogen iemand die zelfs als hij tot over zijn oren verliefd is zegt "nee sorry, alleen zijn biedt meer voordelen, ik wil geen relatie". Dán ben je echt volledig naar eigen keuze single.
13-02-1991quote:Op woensdag 24 september 2008 18:15 schreef Syheriat het volgende:
Single zijn is prima. Ik red het anders echt niet. Te veel tijd in meisjes, het sms-en, God ik krijg er koppijn van. Uitgaan verliest z'n charme met een relatie, dat is gewoon zo. Waarom zou je uitgaan als je thuis wat te neuken hebt? Je mist de spelletjes, het versieren, seks met onbekenden. Alles waar ik op kick.
Let wel, ik ben 'n keer verliefd geweest en had alles opzij gezet om met haar een relatie te kunnen beginnen. Ik ben niet single omdat dat moet, ik ben single omdat ik een relatie met een meisje waar ik niet ongelofelijk goed mee kan opschieten, praten, lachen en neuken als tijdverspilling beschouw. Dus tot er nog zo'n meisje langskomt blijf ik single.
Zoiets zeiden ze ook vast tegen jou rond 1998quote:
Zelfs toen lulde ik niet net als een peuter met onwennige hormoontjes.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zoiets zeiden ze ook vast tegen jou rond 1998
Dat, of je had het nog niet doorquote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfs toen lulde ik niet net als een peuter met onwennige hormoontjes.
quote:Op donderdag 25 september 2008 01:21 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Belangrijkere dingen dan vrouwen zijn o.a.:
- geld
- werk
- carrière
- meer geld
- bestuurslid
- nog meer geld
- CEO
- aandelen
- stinkend rijk
- een jacht met jacuzzi's en een heliplatvorm
- vliegbrevet + eigen bizniz jet
- pensioen
- misschien daarna pas een serieuze relatie met een vrouw
Scherp.quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bier, hij vergeet gewoon het bier.
Aan de andere kant: met geld kun je veel muziek kopen. En bij gebrek aan liefde zou ik best een hoop geld willen hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:52 schreef nuclear-rabbit het volgende:
[..]
Scherp.
En geld vind ik nou eigenlijk niet belangrijker dan liefde, dan zou ik eerder voor muziek gaan ofzo
True.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Man-E-Faces het volgende:
"Geld is niet belangrijk", zeggen de mensen die elke maand weer hun hele bestedingsuitgaven verliezen in aankopen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |